Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 18. kapitola

Sabina


Jiná Bella! 18. kapitolaDalší kapitolka. Nevím co sem mám psát, ale doufám, že se vám bude líbit.

Vyšla jsem nahoru do pokoje a začala si balit. Ikdyž jsem tu strávila jen krátkou dobu, přirostlo mi tu všechno k srdci. Edward mi pomáhal a já byla za pět minut hotová. Sedla jsem si na postel a prohlížela si každý kousek tohohle pokoje.

Chtěla jsem si všechno zapamatovat. Kolem pasu se mi ovinula ledová ruka a Edward seděl vedle mě. Položila jsem si svou hlavu na jeho rameno a on mě začal hladit po ruce. Docela mě to zklidnilo a tak jsem se zvedla a pobrala co nejvíce tašek. Zastavil mě však a jen se na mě usmál. Nechal mě si vzít jenom malou taštičku, ve které jsem měla hygienické potřeby. Sešli jsme spolu dolů a Charlie seděl u televize a koukal na nějaký baseballový zápas.

„Tati tak mi už teda jedeme." řekla jsem a vydala se do obýváku. Jen se na mě podíval a zvedl se.Silně mě objal a já jeho stejně tak.

„Budeš mi chybět, Bells." řekla a mě přišlo, že ví že už se nikdy nevrátím.

„Ty mě taky. Mám tě ráda." řekla jsem a bylo mi do pláče. Slzy jsem však zadržela a s usměvem se na něj podívala. Usměv mi olatil a dal mi pusu na čelo. Slzy měl stejně jako já na krajíčku a tak jsme se ještě jednou objali a já se vydala ke dveřím.

Doprovodil mě a zůstal stát u dveří. Otočila jsem se a zamávala mu. Nasedla jsem do auta a rozjeli jsme se. Dokud mi nezmizel z očí, mávala jsem mu. Edward seděl vedle mě mlčky po celou dobu naší cesty. Uplně jsem zapomněla na Emmetovu raní aférku a bylo mi to jedno.

Bude se mi po něm strašně stýskat. Docela mě děsí, když si představím, že za pár dní už nebudu mezi živími. Je to docela komické. Budu žít, ale nastane i konec mého života. Měla jsem v hlavě jasno a uvědomila jsem si, že od té doby co jsem přijela do Forks, jsem se neuvěřitelně změnila. K lepšímu. Plán mojí matky vyšel. Chtěla, abych se jí tady změnila a taky se stalo.

Už jsem nebyla jen ta Bella, která má každýho kterého chce, nosí lehké oblečení, je namyšlená, ale ted jsem byla obyčejná Bella, která měla jen jednou věcu pro kterou žila. Edward. Ani si nedovede představit, co pro mě znamená. Nemohla bych bez něj žít.

Obávala jsem se, že až budu proměněná budu Cullenovi nenávidět, ale to mě až tolik netrápilo. Vypustila jsem všechno z hlavy a moje hlava klesla. Opřela jsem si jí o okýnko a moje oči se zavřely. Usnula jsem a zdál se mi strašný sen.

Spalovala mě neuvěřitelná bolest. Najednou jsem se probudila a všechno bolest byla pryč. Všichni Cullenovi stáli v Edwardově pokoji a upřeně pozorovali každý můj pohled.Vyskočila jsem z postele a postavila se do obraného postoje. Edward se ke mně vydal s napřaženou rukou a chtěl mě ujistit, že mi neublíží, ale najednou byl pryč. Celé okno bylo rozbito a já si uvědomila, co jsem udělala. Silou mysli jsem ho prohodila oknem.

Probudila jsem se a uvědomila si, že křičím a po tváři mi tečou potoky slz. Nemohla jsem uvěřit tomu co se mi zdálo. Byla to pravda a stane se to? Nebo to byla jen noční můra.

Třásli mnou ledové ruce a já se probrala.

„Belli klid. Byl to jen sen. Jen sen." opakoval pořád Edward dokola a posadil si mě na klín. Začal se se mnou houpat ze strany na stranu a mě to kupodivu uklidnovalo. Musela jsem odtud pryč. Nemůžu jim ublížit, ale kam půjdu.

Když půjdu k Charliemu tak zemřua a Charlieho ohrozim, protože pokud vím tak za pět dní by tu měl být někdo od Volturiů. Začala jsem se uklidnovat, že to byl jenom se, a že by to nemělo cenu. Zase jsem usnula, ale tentokrát se mi naštěstí nic nezdálo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!