Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 16. kapitola


Jiná Bella! 16. kapitolaJe to moje první povídka z pohledu někoho jiného než Belly... Tak budte schovívaví.

Emmet:

Myslela jsem, že to nerozdejchám. Když nám všem Alice včera řekla, aby jsme  šli na lov a to hned, okamžitě jsme věděl o co jde. Můj bratr se snaží přijít o panictví. Ježiši, ted jsem si uvědomil, že jsem mu nedal lekci o sexu, ale podle toho co vycházelo za výkřiky z koupelny, to asi ani nepotřeboval.

No jo můj sto letý bratříček přišel o panictví. Včera jsme se strašně nasmáli s JAsperem Edwardovi. Alice s Esme na nás furt naštvaně koukali, ale mně to bylo jedno. Nemohl jsem se přestat smát. JAsper měl taky na mále, ale nechtěl si to rozházet u Alice. Mně to bylo docela jedno, jelikož Rose z toho taky měla švandu. Docela mě to překvapilo, že naše ledová královna roztála.

Ted sedim v obýváku a koukám na nějaký  nudný baseball. Jo taky se divim, že mě to nebaví, je to poprvé, ale koho by to bavilo, když se ze zhora ozývají takový skřeky. Fakt se ted nudim a nemůžu přijít na to co budu dělat. Rose si lakuje nehty, Alice s Jasperem někam zmizli a Esme s Carlisle se věnují sami sobě, stejně jako Bella Edwarda. Dostal jsem dábelský nápad. Okamžitě jsem stál u Rose a líbal ji na krk.

„Lásko prosím prosím půjčila bys mi na minutku ten tvůj fotáček, co jsem ti daroval?" zeptal jsem se a on jen přikývla. Okamžitě jsem se hrabal v šuplíku a už ho držel v rukou. Musel jsem se usmát, nic tak geniálního mě ještě nikdy nenapadlo. Co nejtišeji jsem se v plížil k místu, kde byl zvuk nejhlasitější. Koupelna.MYslím, že i kdybch přijel na koni, tak by mě neslyšeli. Byli ve sprše. Jelikož tam byla ta neprůhledná plastová zábrana, nic nešlo přes to vidět, a tak jsem zvedl rukua namířil foták směrem k nim.

Blesk jsem naštěstí vypnul, takže si ničeho nevšimli. Za několik málo sekund jsem viděl svůj výsledek. Edwardovo sněhově bílé pozadí a Belliny nohy, které má obmotané kolem jeho pasu. Měl jsem co dělat, abych nevyprskl smíchy.UDělal jsem ještě několik snímků a už jsem to nevydržel, musel jsem pryč. Uslyšel jsem však Bellin výkřik a tak jsem to v sobě překonal a udělal poslední snímek.

Edward na ní byl vidět skvěle a Bella taky. Kdybych to poslal do nějaké porno agentury, vydělal bych na tom docela slušnej balík. Rychle jsem vypadl. Byl jsem hned za domem a výbuch smíchu nešel zastavit. Ještě jednou jsem si přejel ty fotky a nával smíchu byl zpět. S tímhle se budu mít královsky dalších sto let. Edward si bude muset hodně rozmýšlet, jaký na mě bude. Jenom jednu záminku a  ty fotky se objeví na vchodových dveřích.

Musel jsem se pořád smát. Najednou u mě stál Jasper s Alice. Ta mě provrtávala nenávistně pohled. „Edward bude zuřit!" řekla a byla pryč. Jasper vybuchl smíchem a svalil se ke mně na zem. Oba jsme se pořád smáli a nemohli přestat. „Ukaž mi je." řekl a já mu je všechny ukázal. Vybuchli jsme v ještě větší smích. Věděl jsem, že mu je můžu ukázat, on to neprozradí.

Pořád jsme se tam váleli. Slyšel jsem jak Bella sestupuje ze schodů a Edward taky. POdívali jsme se na sebe s Jasperem a nasadili kamennou masku. Začal jsem přemýšlet nad Rose a vydali jsme se do domu. Sedl jsem si k televizi a snažil se myslet na něco uplně jiného.

Pořád jsem pokukoval po Edwardovi. Koukli jsme se najednou na sebe s Jasperem a vybuchli smíchem. Edward se napjal a skočil po mě. Oba jsme proletěli oknem, ale já se pořád nemohl přestat smát. Jo jsem magor. Hodil mě na strom ten se zlomil a já narazil na další. Pořád a pořád mě takhle házel na stromy, ale já ne a ne přestat. Okamžitě byl pryč a vedle mě seděl na zadku Jasper a smál se stejně jako já. Nevím proč, ale prostě to nešlo se nesmát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 16. kapitola:

 1
23.07.2011 [19:36]

bella369jej tak ta byla dobra ja se u toho rozbrecela smichy...... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!