Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 14. kapitola

Rachelle


Jiná Bella! 14. kapitolaDalší kapitolka. Nevím, kdy přidám další.

Byl to Demetri. Všichny jsme na něj pohlédli. Edward se zastavil těsně před mým krkem a podíval se na něj. Aro na něj nechápavě koukal. Všichni jsme na něj nechápavěě koukali. Nevěděl co má říct. „Myslím, že Carlisle má pravdu, je to moc uspěchané. Jejímu otci to bude podezřelé a budou z toho akorát problémy." řekl a já se na něj usmála. Byla jsem ráda, že budu mít možná nějaký čas na rozloučení s Charliem.

On mi usměv oplatil a Edward na něj hrozivě zavrčel. Demetri mu pohled vražedně opětoval a začali na sebe oba vrčet.
„No tak chlapci, uklidněte se. Máme na práci mnohem důležitější věci než vyměnování názorů. Myslím, že Demetri má pravdu, když už to říká i on, dám vál týden. Za týden vás Demetri přijde zkontrolovat." řekl Aro a já se v duchu radovala. Aro se zvedl k odchodu. Všichni s ním a já byla nucena také. Na nějaké zdvořilosti kašlu, pro člověka co si to nezaslouží. No vždyt to není ani upír.

Carlisle ho doprovodil ke dveřím a už byly pryč. Všichni si oddychly a já také.Esme se na mě usmívala a já jí ten usměv opětovala. Edward však měl tvář plnou bolesti. NEvěděla jsem co se stalo, měl by se radovat, že máme ještě čas.
„Pojd nahoru, potřebuju s tebou mluvit." řekl chladně a mně přeběhl mráz po zádech.

Esme zavolala na celý dům.
„Jdeme na lov." A všichni už byli z domu. Došli jsem k Edwardovi do pokoje. Pomalu se ke mně otočil a já nevěděla co se děje. Je to strašná věc ta nevědomost. Ještě chvilku tam stál a mě to přišlo jako nekonečnost.

„Bello, u každého proměna trvá jinak a má to i jiné následky.Někteří si pamatují uplně všechno a jejich vztahy s ostatními se ještě zesílí, anebo na všechno ze svého lidského života zapomenou a ty lidi, které milovali nenávidí k smrti a naopak. Mám stach, že to bude ta druhá varianta. Kdyby se to stalo, nedokázal bych bez tebe žít." řekl a zlomil se mu hlas.
Do oči se mi nahrnuly slzy a já se vydala k němu ho utěšit.

Pohladila jsem ho po tváři a šeptem jsem k němu řekla.
„To se však nikdy nestane." Postavila jsem se n špičky a políbila ho. Jen letmý polibek v nás obou vzbudil nekonečnou touhu po tom druhém. Okamžitě jsme leželi na jeho posteli. On nade mnou a já pod ním. Zase se opíral o lokty, aby mě nemačkal, ale mě se ani trochu nelíbilo, že jsem pod ním. Sebrala jsem všechnu sílu kterou jsem měla apovalila ho na záda. USmál se a já spojila zase naše rty. Nemohla jsem se ho nabažit.

Nahmatala jsem knoflíčky jeho košile a začala rozepínat. Otrhla jsem naše rty, abych si pořádně a důkladně prohlédla jeho hrud. Usmála jsem se, ale než jsem se zase stihla vzpamatovat ležela jsem pod ním. Vzal za lem trička a bez obav ho roztrhl. Podíval se na mé tělo a jeho oči nebezpečně zčernali. Touhou. Přitáhla jsem si zpátky a začala zuřivě a chtivě líbat. Už jsem nestačila s dechem a tak se přesunul na krk. Sjížděl pořád níž a níc, až se dostal a mým kalhotám.

Ty ležely už na zemi a zbyly z nich jen cáry. Začal se svým polibkami sunout zase zpátky nahoru a zastavil se u mé posprsenky. Jeden lehký dotek a už byla jako ostatní věci na cáry jen obyčejné látky. Začal jazykem obkreslovat mojí bradavku a jednou rukou držel mé ruce v železném sevřetí nad mou hlavou. Vzrušení prostupovalo do každého kousku mého těla. Už jsem to nemohla vydržet. Chtěla jsem ho v sobě cítit. U6 jsem nemohla být bez něj.

„Edwarde." vzdychla jsem a toho ještě více vzrušilo. Jeho kalhoty ležely na zemi a jedné co nás od sebe dělilo bylo spodní prádlo. Moje touha byla s každým jeho dotekem větší a větší. „Edwarde!" zase jsem zavzdychala, protože jsem věděla, že ho to ještě více vzruší. Moje ruce byly stále v tom sevření. Moje kalhotky a jeho boxerky leželi na zemi a on se mi podíval do očí, jestli smí. Jen jsem přikývla a on do mě něžně a pomalu vstoupil. V tu chvíli pro mě přestal existovat okolní svět a byli jsme jen mi dva.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!