Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 12. kapitola

První fotky z příprav na NEW MOON


Jiná Bella! 12. kapitolaDalší dílek. Pevně doufám, že se vám bude líbit.

Neměla jsem tušení, jak dlouho jsem spala, ale když jsem se probudila skláněl se nade mnou Edwarda a usmíval se jako sluníčko. Usměv jsem mu opětovala a promnula si oči, abych se trošku probudila. Ležela jsem v jeho posteli. Ani jsem nevnímala, že mě přenesl.
„Jak jsi se vyspala?" zeptal se a mě zahřálo u srdce.
„Dobře, co tě tak rozveselilo?" zeptala jsem se, jelikož mě to moc zajímalo.

Chvilku se tajemně usmíval a já nemohla odolat. Kdyby ted po mě něco chtěl, svolila bych na cokoliv.
„Víš, jsem rád, že se staneš upírem. Budu tě mít dokonce existence." řekl a vrhle si mi okolo krku. Koukala jsem s otevřenou pusou a objetí jsem mu opětovala. Pomalo se ode mě odtáhl a blížil se k mým rtům. Nekompromisně se na ně přisál a já své obětí ještě více zesílila.

Usmál se. Mě však tohle nestačilo. Zamotala jsem své ruce do jeho vlasů a hrála si s nimi. POmalu jsem se pokládali na postel a on se opřel o lokty, aby mě nemačkal. Vůbec se mi nelíbilo, že jsem pod ním a tak jsem se překulila na něj. Naše polibky neměli konce. Jemu to zjevně taky nestačilo a jeho ruce jezdili po mém celém těle. Nelíbilo se mu, že je pode mnou a tak se opatrně překulil na mě.

Odtáhl se. Vůbec se mi to nelíbilo.
„Budeme mít spoustu času a navíc, nechtěl bych ti ublížit." řekl jemně, ale já prostestovala.
„Ale já to chci zažít ještě jako člověk, Edwarde." řekla jsem a on se na mě usmál.
„Ještě není pravá chvíle lásko. A navíc Volturiovy přijdou asi tak za dva týdny a s tou tvojí nohou by to asi nebylo moc vhodné." řekl bez kompromisů a posadil se.

Vstala jsem z postele a šla dolů do kuchyně. Emmet seděl na gauči a já si vzala telefon. Chtěla jsem zavolat Chraliemu a říct mu at o mě nemá strach.
„Ahoj tati, tady Bella." řekla jsem a čekala na odpověd.
„Ahoj Bells. Jak se máš? Jsi u Cullenů?" zeptal se a já navšechny spěšně odpověděla.
„Jo mám se skvěle, jsem u Cullenů a tati, mohla bych tady ještě zůstat do zítra?" zeptala jsem se a lekla jsem se, jelikož kolem mého pasu se obmotali Edwardovi ledové ruce.

Jen se usmál a oba jsme vyčkávali na Chralieho odpověd. „Jo jasně Bells. Jestli to nebude vydit Carlislemu?" řekl a já mu rychle odpověděla. „Ne jasně že ne. Tak zatím." řekla jsem a rychle zavěsila. Edward mě vzal do náruče a zatočil se se mnou. Udělalo se mi torichu špatně, ale hned mě pustil na zem, takže to bylo dobré. Vydala jsem se do kuchyně a Edward mi byl v patách. Chtěla jsem si něco udělat, ale Edward mě předběhl.

„Já sám!" řekl a nádherně se usmíval.
„Mimochodem, jsi si jistá, že tu můžeš zůstat?" zeptal jse a stále se usmíval. Chtěla jsem si s ním trochu pohrát a tak jsem se zvedla a vydala se ke vchodovým dveřím.
„Když ne, tak já asi půjdu." řekla jsem na oko uraženě a už jsem stála v obýváku. Emmet měl pusu od ucha k uchu a pobaveně mě sledoval. Samozřejmě všechno slyšel a tak čekal, jak se Edward zachová.

Přede mnou se objevil Edward a chytl mě za ruce.
„To byla legrace, lásko." řekl a nasadil prosebný pohled. Dělala jsem stále uraženou a chtěla jsem ho obejít, ale vždycky jsem narazila na jeho kamenou hrud. Emmet měl co dělat, aby nevyprskl smíchy, ale držel se. Edward už nevěděl, jak mě má přemluvit a tak klekl na kolena.

„Prosím, Bellinko. Vždyt to byla jenom legrace." řekl a ruce měl sepjaté v prosík. Podívala jsem se na Emmeta a oba jsme vyprskli smíchy. Dopadla jsem na kolena a opřela se o Edwardovu hrud, abych se tím smíchem neskácela k zemi uplně. Na oba nechápavě koukal a pak mu to docvaklo. Sklonil se k mému uchu a svůdně zašeptal.
„Ty jsi ale mrška." řekl a dotkl se mého ušního lalůčku. Mnou projela jako blesk vlna touhy. Znenadání jsme byla v jeho náručí a on běžel do lesa, neznámo kam.

Zastavili jsme se asi po pěti minutách na nádherné louce. Otevřela jsem pusu užasem a on se usmíval jako sluníčko. Z mraků vystoupilo slunce a on se začal třpytit jako milion diamantů najednou. Byla to nádhera. Pomalu jsem natáhla ruku a přejela po jeho dokunalé hrudi, kterou měl odhalenou. Slastně zavřel oči a užíval si můj dotek.

Přistoupila jsem k němu a jako by se mněl rozbít, vzala jsem ho za týl a jemně se přisála k jeho rtům. Vroucně a ochotně mi polibky oplácel a najednou jsem nestála vedle něj, ale oba jsme leželi na trávě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!