Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jiná Bella! 11. kapitola

tak trošku som sa nudila :-D ... nie je to úplne dokonalé, ale nech som robila čokolvek nedalo sa to nakresliť inak...


Jiná Bella! 11. kapitolaDoufám, že se vám bude líbit. Uvidíme, jestli Bella bude upír nebo ne.

Musela jsem si sednout , aby to se mnou neseklo. Nevěděla jsem o koho se tu jedná, ale byla jsem si jistá, že nám hrozí velké, velké nebezpečí. „Kdo je to?" zeptala jsem se a můj pohled se zastavil na Edwardovi. Ten však neodpovídal a já vybouchla.

„Řekneme mi tady někdo sakra, co jsou zač a proč se všichni tak tváříte?" řvala jsem jak na lesy a Carlisle ke mně přistoupil a chytl mě za ramena. Bylo to velmi uklidnující. „Volturiovi jsou strá mocná rodina, která našemu světu jakoby vládne.Všichni upíři mají pravidla, ale jenom jedno je důležité. Nesmíme naše tajemství prozradit člověku. Ty jsi člověk a tak se to oni nějakým záhadným způsobem dozvěděli. Volturiovi trvají na tom, že když člověk ví naše tajemství musí zemřít, nebo ho přeměnit. Ty jsi štít, Bello, jelikož ti Edward nemůže číst myšlenky. Aro sbírá talenty do své gardy a chtěl v ní i Edwarda a Alice, ale ty s tím nesouhlasili. Byla by jsi pro něj nejlepším přírustkem v gardě, o tom není pochyb. Ještě nevím, kdy přijdou, ale doufejme, že budeme mít dost času na přípravy." ukončil svůj proslov Carlisle a já jen koukala s otevřenou pusou.

Takže, budu muset si tohle tajemství vzít do hrobu, nebo budu přeměněna na upíra. V žádném případě nechci zemřít, jelikož jsem ted našla Edwarda, ale když se stanu upírem co bude s Chraliem. Nemůžu ho jen tak opustit. Sice jsem tady jenom chvíli, ale stejnak mi přirostl k srdci.

„Co si o tom myslíš Carliesle?" zeptala jsem se a ten se na mě zkoumavě podíval. Podíval se na Edward, ale mluvil ke mně. „Všichni tě bereme už jako za člena rodiny, jelikož jsi s Edwardem a nechceme o tebe přijít." řekl a mě to bylo hned jasné.

„Dobře Carlisle. Uděláš to ty?" zeptal se Edward a my všichni na něj vykulili oči. Dokonce i Emmet zvážněl, což mě docela překvapilo. „Edwarde, ještě nevíme, kdy přijdou a ty už jí chceš proměnit?" zeptala se Alice a najednou ztuhla. Asi měla vizi. Nevěděla jsem co viděla a to mě znepokojovalo. Sedla jsem si na pohovku a přemýšlela o tom všem. Co když budu upírka, tak mě Edward už nebude chtít? Co když zůstanu sama a on odjede s jeho rodinou bůh ví kam?

Tyhle otázky mě nejvíc trápili.Radši bych zemřela, než tohle. Z přemýšlení mě vytrhl až Edward§v ledový dotek. Nadskočila jsem a on se malinko usmál. Na tváři měl však pořád tu bolestnou masku a mě toho bylo líto. To všechno kvůli mě. Kvůli mě se všichni trápí. Najednou mnou projela vlna klidu a já se svalila na pohovku. Všechno to napětí, výčitky, smutek, strach mě opustili a vystřídal je neutichající klid.

Alice s eusmála na Jaspera a ten jí ho opětoval. Pohled však vrátil ke mně a vlna klidu ještě zesílila. Nevím proč, ale byla jsem strašně unavená a to jsem před chvilkou vstávala. Zavřela jsem oči a ponořila se do krásného bezesného spánku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jiná Bella! 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!