Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen upír miluje navždy-4.

Official poster - Cullens and Bella


Jen upír miluje navždy-4.Po delší době 4.kapitolka :-) Pokud si vzpomínáte na prolog, teď by se mělo vyjasnit o koho v něm šlo :-) Konečně se totiž představuje nová postava - Thomas! _

4. KAPITOLA - Kolaps


Letadlo mi v tuto chvíli připadalo opravdu... pomalé. Měla jsem chuť vyskočit do vzduchu a zkusit letět sama. Možná by to bylo rychlejší. Ještě k tomu jsem seděla nacpaná vedle nějakého kluka, který si pouštěl hudbu ze sluchátek tak nhlas, až jsem měla chuť mu je rozdrtit. Proč už neměli volná místa v první třídě?!

Ucítila jsem, jak mě něčí loket dloubl do žeber. Sakra. Trhla jsem sebou. No samozřejmě, to ten kluk kterému celou dobu řvou sluchátka na plné pecky...

"Nemůžeš dávat pozor?!" vyštěkla jsem na něj a on se trochu přikrčil.

"Promiň, nebylo to naschvál," špitl a znovu si pustil hudbu.

Tiše jsem pro sebe zavrčela. Do přistání zbývala jedna hodina. Ještě hodinu to tady budu muset vydržet... to snad už zvládnu. Na chvíli jsem usnula, ale ihned mě zase vzbudila ta hudba. Už mě ten kluk štve!

Naštěstí už letadlo přistálo. Vyskočila jsem nadšeně ze sedačky a spěchala do letšitní haly. A potom mě to zase zastihlo. Obraz před mýma očima. Ten kluk z letadla... se sluchátky...mrtvý. Zastavila jsem se a začala ho mezi lidmi hledat. Marně. Někde tu ale přece být musí!

Potom jsem ho konečně zahlédla. Chystal se opustit letištní halu a za sebou táhl svůj kufr. Běžela jsem přímo k němu a postavila se před něj.

Zamračil se na mě. "Co je?" protočil očima.

Dobře... pravdu mu asi říct nemůžu, ale musím ho zachránit. Jak ale? Nejsem ani natolik....silná abych to dokázala!

"No, víš... kam jdeš?" zeptala jsem se na první věc, která mě napadla.

"Právě na mě čeká taxi. Takže bych byl rád, kdybys mi uvolnila cestu," procedil skoro skrz zuby.

"Počkej," sklopila jsem oči. Mám mu říct pravdu? Nevěřil by mi. Mám ho radši nechat umřít?

"Není na co. Velmi mě těšilo!" zahřměl a odešel.

Nechala jsem ho jít. Musela jsem. Ale rozhodně ho nenechám ani na okamžik samotného. Chci zachránit aspoň někoho.

* * *

Taxi ho odvezlo k autobusové zastávce. Směr Forks. Výborně.

Nenápadně jsem se postavila na stejnou zastávku a čekala. Naštěstí si mě nevšiml, byl zaneprázdněn nějakou knihou. Mezitím jsem měla čas přemýšlet. Kdo tyhle vraždy dělá? A jak? Musí to být někdo velmi nenápadný... a nečekaný.

"Slečno, nastoupíte?" ozval se za mnou mužský hlas.

Trhla jsem sebou. Autobus se měl už rozjet a já brzdila nastupování cestujících. Přikývla jsem a zaujala místo v zadní části. Ten kluk si mě samozřejmě všiml. Seděl totiž přímo přede mnou.

Otočil se na mě a zavrčel: "Pronásleduješ mě?"

"Ne," zalhala jsem.

"Tak o co ti jde?" pokračoval.Přihmouřil oči. Trochu. A ještě trochu.

"O nic," zalhala jsem znovu.

"Takže ti jde o mé telefonní číslo nebo co?" zašeptal a uchichtl se.

"Ehm... jak se jmenuješ?" odpověděla jsem mu otázkou.

Chvíli si mě zaujatě měřil a potom mi odpověděl: "Thomas. A ty?"

"Bella."

Přikývl a potřásl mi rukou. Výborně. Teď ho už nemusím sledovat a pronásledovat - stačí ho doprovázet.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen upír miluje navždy-4.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!