Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen upír miluje navždy-3.část

Eclipse logo


Jen upír miluje navždy-3.částMám tu po trochu delší době pro vás novou kapitolku :) Tentokrát bude trošku "depresivnější" =) Zřejmě píšu podle nálady :( Přeji hezké počtení :-*... a v případě vašeho zájmu o komentíky :-) Předem díky :-*

3. KAPITOLA - Záminka

Biologie byla nudná. K mému štěstí na ni nechodil Edward se mnou... To už bych asi nepřežila. Ale bylo mi jasné, že ho ještě dnes potkám. Snažila jsem si tuhle skutečnost nepřipouštět, ale jakmile jsem vyšla ze dveří, šlo to opradvu těžko.

Stál tam jakoby nevnímal svou dokonalost a díval se přitom na mě. Hlasitě jsem polkla a vydala se projít kolem něj. Ovšem on udělal to, čeho jsem se nevjcíe obávala - promluvil na mě.

"Bello," řekl jen.

To stačilo, aby mi srdce přestalo pracovat.

"Ano?" hlesla jsem a zastavila se těsně vedle něj.

Z té blízkosti mi běhal mráz po zádech. Bylo to krásné a nějakým způsobem děsivé.

"Chtěl jsem se s tebou rozloučit, než odejdeš."

Na chvíli zavřel oči, jakoby přemítal, zda má říct něco dalšího. Nakonec je otevřel a zachytil můj obdivuhodný pohled.

"Tak... sbohem," vykoktala jsem a snažila se pokračovat dál v cestě.

On se ovšem postavil přímo přede mě. "Sbohem," zašeptal, věnoval mi ještě jeden pohled a propustil mě.

Málem jsem se dala do běhu. Až když jsem byla ve svém autě připravena jet k Charliemu pro zavazadla a rovnou na letiště, spadla ze mě nervozita. Věnovala jsem střední škole ve Forks poslední pohled a vyjela. Šťastná že už po téhle cestě nikdy nebudu muset znovu jezdit.

* * *

Let se spozdil. Odlétám z letiště v Seattlu. Rozhodla jsem se posedět v kavárně. Objednala jse si kávu a přemítala, jestli je mi souzeno se odtud dnes nedostat. A vtom se stalo něco děsivé zvláštního.

Před očima se mi mihl obraz mrtvé dívky. Bylo to jakoby se dívala na film. Ležela na zemi u lesní cesty a na krku měla ošklivé rány potřísněné krví.

Co se to děje? Bylo to, jako bych se odsud přemístila. Zřejmě potřebuju spánek. Už mám halucinace. Vrátila jsem se do terminálu a podívala se na čas odjezdů. New York se spozdil! Zase! Tentokrát o pět hodin... Ne jen o tři jako před chvílí. Bezva. Zeptala jsem se dívky v informačním centru, zda je tady někde poblíž hotel.

"Jistě, hned vedle letiště. Dvacet metrů. Uvidíte značku."

Poděkovala jsem jí a vyšla z letiště. Měla pravdu a hotel jsem snadno našla. Byl průměrný, ale to mi nevadilo - chtěla jsem si na 4 hodiny zdřímnout. Rozhodně totiž nechci, abys se mi ty děsivé představy vrátily zpátky...

O 4 HODINY POZDĚJI

Otevřela jsem oči do tmy. Hodiny na mém mobilu hlásily, že jsou tři ráno. Za hodinu mi to konečně letí. Vstala jsem z postele, urychleně opustila hotel a vrátila jsem se na letiště. Skvěle. Let se už o více hodin nezpozdil. Budu tady čekat jen necelou hodinu. Bylo tady lidí, jakoby byly dvě odpoledne. Každý čekal na svůj let a já se rychle mezi čekající zařadila.

Pustila jsem si hudbu do sluchátek a tím mi čas utekl ještě rychleji. Byla jsem vypsaná - což bylo další plus. Konečně letadlo přistálo. Nechala jsem si odbavit zavazadla a nastoupila dovnitř. Musím poděkovat mámě za tyhle měkoučká sedadla první třídy. Tady můžu spát dále. Zavřela jsem oči a když jsem znovu otevřela, už jsem byla v New Yorku...

* * *

Máma mi zavolala, že se trochu spozdí, ať na ni na letišti počkám. Do hodiny prý pro mě přijede. Nevadilo mi to. Byla jsem šťastná, že už jsem tady. Můj milovaný New York. Zamířila jse ke stánku s novinami a časopisy, abych se nějak zabavila. Vtom mě popadl šok - všechny titulky hlásaly: Uctívání upírů se nevyplácí!...Malé město a šílený vrah?!... Koupila jsem prvních pět novin a dala se do čtení hned prvních, které mi padly pod ruku:

Neznáte město Forks na samém západě USA? Teď už zaručeně budete. Stalo se totiž obětí šíleného vraha. Jde snad o uctívání upírů? Včera večer byla nalezena mladá dívka Stacy Mearphis (16) mrtvá. Na jejím krku byly stopy po kousnutí. Pitva prokázala, že ztratila mnoho krve a to bylo příčinou jejího úsmrtí. Forks se bojí, zda jsou obětí šílených kousků nebo zda mýty ožívají...?



Pod článkem byla fotka té dívky a já ji ihned poznala - včera když jsem seděla v kavárně, její obraz se mi mihl před očima jako film. Nebylo to z nevyspání - opravdu se to stalo. Viděla jsem snad budoucnost? Proč tedy nevidím i ostatní věci? Co se to se mou děje? A proč zrovna když jsem z Forks odešla? A vtom se to stalo znovu - tentokrát jsem před očima uviděla obraz další oběti. Také dívka. Ale jiná. Nemám moc času. Možná jí můžu zachránit život. Podívala jsem se na zpáteční let do Seattlu. Za tři hodiny. To už může být pozdě....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen upír miluje navždy-3.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!