Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen jediný okamžik... Prolog

,.


Jen jediný okamžik... PrologCo kdyby Victoria v Zatmění uprchla? Co kdyby se zalekla toho, že ji Edward opravdu může zabít a že ona není dost silná na to, aby zabila ještě Bellu?
Osudný zvrat nastane na ostrově Esme, na líbánkách Belly a Edwarda. Bella zjistí, že je těhotná. A do toho si přijde Victoria vzít to, co jí, podle ní, právem patří - Bellinu smrt. Ale vezme si ještě něco, co ani ona sama nechtěla a nečekala.
Po Victoriině činu, tedy spíše činech, nastává boj Edwarda za záchranu jediného, v co věří. Za Janevieve.

Carlisle


Zdrceně seděl na sedačce. Jeho oblečení bylo stále potřísněné krví. Její krví. Nevěděl jsem, co mu mám říct, zda-li má smysl vůbec se ho snažit utěšit.
Hleděl před sebe, do prázdna, jeho mrtvý pohled mě ničil.

Samozřejmě, i já a celá rodina jsme byli raněni tou drtivou zprávou. Že Bella je mrtvá. A za jakých podmínek.

Nebyl jsem u toho, v podstatě ani přesně nevím, co se stalo. A páčit z Edwarda jsem to nehodlal.
Jeho pokožka snad byla ještě bledší než obvykle a oči podlité krví jasně naznačovaly, že mučivě hladoví.
Ale on se odmítal napít i krve, kterou jsme měli v zásobách.

Mlčel, nehýbal se a já věděl, že žádný prášek, ani injekce mu nepomůže.

Už hodiny jsem se na něj díval, snažil se naleznout alespoň malou skulinku v jeho mlčení, v jeho nehybnosti. Marně.

„Synu, jsme tvá rodina. Víš, že nám můžeš vše říct,“ odhodlal jsem se ho oslovit, nic jiného, nic lepšího, jsem dělat nemohl.

Celou další hodinu mlčel, já mlčel s ním.

Potom se ale zvednul. Za vteřinu jsem uslyšel tiché bouchnutí dveří od jeho pokoje a následně na to prázdné vzlyky. Snad pomohlo by mu, kdyby měl slzy?

Utrápeně jsem vzhlédnul. Na sedačce už seděli všichni s pohledy stejně prázdnými, jako měl on. Ale všechna naše bolest dohromady nesahala ani z osminy tam, kam ta jeho.

Zkoumavě jsem se zahleděl na Alici, která vypadala, že nad něčím přemýšlí a potom se starostlivým tónem vydechla: „Doufám, že neudělá nějakou hloupost. Třeba cestu do Volterry.“

Po jejích slovech se každý znovu zahloubal sám do sebe, snad jakoby přemýšleli všichni nad tím, jaké to bylo, když si Edward myslel, že Bella zemřela skokem z útesu…
Tenkrát ho zachránila…

Za všech okolností jsem se snažil mít chladnou hlavu, a ať to šlo sebe hůř, opravdu se mi to dařilo. Musel jsem přijít na to, jaké další kroky podniknout.
Přece nebudeme zbaběle hledět do prázdna a čekat, až se Victoria uráčí přijít s výsměchem ještě víc prohloubit tu ránu, která už je tak dost velká, černá, silně připomínající propast.
To tedy ne.

Jsme upíři, žijeme věčně, nebudeme čekat na nějaké smilování v podobě smrti někým zaviněné.
Bellina rodina vymře. Charlieho jediná dcera, o tom, že bude mít ještě nějakého potomka, jsem silně pochyboval. Charlie umře. Renée umře.
Trápí se, stejně tak jako bych se trápil já, kdyby se Edward rozhodl udělat nějakou hloupost.
Ale nebude to dlouho. Nemají moc času… Oproti nám.

„Co můžeme udělat…,“ zašeptal Emmett se svěšenou hlavou. Neznělo to ovšem jako otázka, ale prosba, která se těžko říká. Po Edwardovi a Alici byl z její smrti nejvíc zdrcen právě on.
Dokonce i Rose mlčela a smutný výraz v její tváři odkryl její lhostejnost.

Každý si na ni přivykl. Patřila do rodiny jako já, jako Esme, jako každý.

I když Charlie ani Renée neví, co se doopravdy stalo, je to rozhodně lépe. Nesli by to ještě hůř, byli by ve větším ohrožení.
Victorii šlo sice pouze o Bellu, ale krvežíznivá upírka nikdy nezná mezí.

Rozhodně se nesmíme vzdát. Nesmíme se vzdát té jediné osoby, která nás všechny s Bellou spojovala…

Uslyšel jsem zavrzání dveří od pokoje v prvním patře. Otočil jsem se a se zájmem se k onu zvuku podíval.
Na schodech stál Edward a na tváři směřující k nám se zračil vražedný pohled.

„Budu ji hledat. Zabiju ji. Ještě dřív, než něco stačí udělat…,“ polknul.

Nesmíme se vzdát naší Renesmé.

 

 


 

Snad se vám prolog alespoň trošku líbil a zanecháte komentář s kritikou a zda-li mám pokračovat, či ne. Děkuji, SD.

 

ShrnutíI. - Nástroj



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen jediný okamžik... Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!