Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen a jen Volturi - 4. kapitola

eclipse kiss


Jen a jen Volturi - 4. kapitolaAhoj, jsem to znovu a to vážně v rekordu (14 dní). Tato kapitola bude trošku jiná něž ty ostatní. Bude tu pohled Nessie a Charlieho. No, a hlavní dík patří Rose, která mě neustále popoháněla, abych novou kapitolu napsala co nejdřív. Kiki1996.

Nessie

 

Nechápu, jak si to jako máma představuje? Nakráčí si tady se svým novým přítelem a bude dělat jako že nic? No to snad není pravda. A ještě ke všemu je to člověk. Tak, tady končí sranda, ona si vážně dělá co chce, odjede na týden a přiveze si jeho?“ Opakoval si stále Charlie v myšlenkách.

„Můžeš toho laskavě nechat? Myslíš, že mně to nevadí?“ řeknu. „Víš, já ho nenávidím asi stejně jako Culleny, to jo, ale kdybych si měla vybrat, tak bych volila Culleny,“ řeknu dál.

„Jo? Nevím, kdo chtěl, abychom je zabili? Oh, jo. To jsi byla ty,“ řekne ironicky Charlie.

„Ha, ha, ha, fakt vtipný. Oh, on se nikdo nezasmál,“ řeknu prozměnu ironicky já. Charlie se jen zašklebil.

„Jo? Já se málem potrhal smíchy,“ řekne. Najednou někdo vejde do mého pokoje, no a kdo jiný, než moje milovaná sestřička.

„Vážně ironické,“ řekne. Hups, měla bych si chránit myšlenky.

„Jo to bys měla,“ řekne.

„Tak co? Vykoumala jsi něco v té tvé kniho – cosi?“ zeptám se jí.

„Ne, nic tam nebylo, ale po cestě zpátky jsem něco zjistila,“ řekne.

„Jo a to, co?“ ptá se jí Charlie.

„No, pouč nás,“ řeknu.

„Aby máma nemusela porušovat zákon a dávat tak špatný příklad, rozhodla se, že Johna promění,“ řekne a tím mě fakt vyvede z míry.

„Cože? On a upír? A s naší mámou? Nikdy!“ řeknu.

„Jo, přesně tak. To nemůžeme dovolit. Já měla vizi a v ní byla šťastná, ale tvář toho muže se stále měnila,“ vychrlí ze sebe Bells.

„Jak jako mění?“ ptá se Charlie.

„No prostě chvíli to byla Edwardova tvář a druhou zase Johnova,“ řekne Bells.

„Neblbne ta tvá schopnost trochu?“ zeptám se jí narovinu.

„Jak to myslíš?“ ptá se Charlie.

„No jednoduše. Včera jsi řekla, že jsi měla vizi a v ní jsi mě viděla, jak včera objímám Johna a já ho neobjímala,“ řeknu.

„Vždyť se to může stát. I budoucnost, kterou vidí Alice se mění,“ řekl můj velmi inteligentní bratr.

„Jo Charlie. Ale jí se to děje čím dál častěji,“ řeknu rozhořčeně.

„Co tím myslíš?“ ptá se.

„Nech toho Charlie. Ona má pravdu. Já nemám stejnou schopnost jakou má Alice. Budoucnost, co vidím já se nemění, ta je už daná. Vážně se mnou asi něco bude,“ řekne sestřička. Ona si toho všimla.

„Měla bys zajít za doktorem, který tomu rozumí,“ řeknu.

„Jo, a za kým asi?“ ptá se Charlie.

„Jo, za Arem jet nemůžu a za kým jiným bych asi tak mohla jít?“ ptala se Bells.

„No, mohla bys jít za Carlislem,“ řekla jsem.

„To by byla taky možnost,“ připustila Bells.

„To si děláš srandu? Vždyť ublížili mámě. A to že jsem se jich zastal na tom nic nemění,“ řekne Charlie.

„Charlie, vždyť za to může jen Edward a ne jeho rodina. On jim zakázal se s mámou nějak spojit, nebo s ní jen mluvit. To on může za vše,“ řekne Bella.

„No, já bych to zas tak nebrala, ale nic,“ řeknu.

„Nessie,“ řekne Bella a já na ni hodím pohled ala já nic.

„No dobře zajdu za Carlislem,“ řekne a odchází.

„Jo, já jdu taky. Čau,“ řekne Charlie, já na něj jen mávnu a jdu si hledat ty nové šaty, co jsem si minule koupila.

 

O 2 hodiny pozděj (Nessie)

 

Zrovna si prohlížím své šaty, které jsem před chvílí sebrala Jane. Té stejně na nic nebudou. No a moje milovaná sestřička si ke mně bez zaklepání vletí jako tornádo, za ní můj velmi milovaný bratříček a začne něco drmolit.

„Hej! Já jak si nerozumím jazyku vašeho kmene. Mohli byste pro nás, co jak si mají omezenou slovní zásobu, začít mluvit normálně?“ ptám se jich.

„Nessie, Bella je gravidní,“ řekne Charlie a já jaksi nemám znova šajnu, o co go.

„No a co já s tím?“ ptám se.

„Ona ti nerozumí,“ řekne Bells. No konečně.

„Bella je těhotná, chápeš to?“ zařvě Charlie.

„Aha! No to jste nemohli říct hned?“ ptám se. A až teď mi to začlo docházet. Já budu teta.

„Já budu teta?“ ptám se Bells.

„Jo, ty budeš teta,“ řekne a já jsem štěstím bez sebe. Vždy jen dělám ledovou královnu, protože nikdo jiný to nedokáže, ale uvnitř jsem stejná jako Bella.

 

Charlie

 

Bella je těhotná! Hned jak mi to řekla jsem byl štěstím bez sebe. Hned jak jsme přišli k Nessie, jsme jí to řekli.

„Nessie, Bella je gravidní,“ řeknu a ona asi neví, o co go.

„No a co já s tím?“ ptá se.

„Ona ti nerozumí,“ řekne Bells. Aha.

„Bella je těhotná, chápeš to?“ zařvu.

„Aha! No to jste nemohli říct hned?“ ptá se. Asi až těď jí to začalo docházet. Je to super, Aro jim řekl, že pravděpodobnost, že ty dvě budou mít děti je tak 20% a ono se jim to povedlo. Jsem tak šťastný. Ne že bych nemohl mít já a Leah děti, to ne, my je mít můžeme, ale zatím je nechceme.

No, ale těď se těším, jak to řekneme Sethovi.

„Bello, a kdy to chceš říct Sethovi?“ ptal jsem se.

„No, nad tím jsem opravdu ještě nepřemýšlela,“ řekne.

„Ale měla bys mu to říct co nejdřív, nebo chceš čekat až buděš vypadat jako koule?“ ptala se jí Nessie.

„Ne, tak dlouho vážně čekat nebudu,“ řekla Bella.

„No, tak kdy?“ ptala se Nessie dál.

„Já nevím, asi až zítra,“ řekne.

„No, a proč čekat?“ řekne Nessie, chytne ji za ruku a táhne ji ven z pokoje.

„Ne. Nessie, já se na to vážně necítím, je mi nějak špatně,“ řekne, vytrhne se Nessie a utíká do její koupelny, ze které se začnou ozývat zvuky jako by zvracela.

„Jsi v pořádku?“ ptáme se jí. Nic.

„Haló, jsi OK?“ ptá se jí prozměnu Nessie.

„Hey, jsi tam?“ ptám se se strachem.

„Nemám radši vyrazit dveře?“ ptám se Nessie.

„Klidně, ale zaplatíš si je,“ řekne, no jasně, kdyby to neřekla, nebyla by to ona. Už, už jsem se je chystal vyrazit, když tu je náhle Bella otevřela a vypadala hrozně. Nezdravě bledá kůže a zelené tváře jí na zdraví asi moc nepřidaly, ale to nebylo vše. Podle jejích očí bylo poznat, že potřebuje nutně krev. Rozklepanýma rukama držela kliku a bylo vidět, že se jí podlamují kolena. Když tu náhle zavrávorá a padá k zemi. Naštěstí ji Nessie stihne chytit.

„Copak sestřičko? Chtěla si se blíže seznámit s podlahou?“ ptá se jí se smíchem.

„No jasně, to víš, kdo by nechtěl políbit tvou podlahu?“ řekne s mírným úsměvem Bells.

„Pojď. Dej ji na postel, ať si odpočine, já mezitím zaletím pro Carlislea,“ řeknu a pomůžu Nessie s Bellou.

„Pohlídej ji, za chvíli jsem zpátky,“ řeknu a vybíhám směr pokoje Cullenů. Ke Carlislovi. Jedině on může pomoci mé sestřičce. Hned, co jsem doběhl k jejho dveřím a zaťukal, přišla mi otevřít jeho manželka Esme.

„Co se děje Charlie?“ ptala se mě s mateřským úsměvem, kdyby tak věděla, že jsem její vnuk.

„Je tu Carlisle? Potřebuju s ním mluvit,“ řeknu.

„Jistě, Carlisle!“ zakřičí do útrob pokoje.

„Ano, co se děje Charlie?“ ptá se mě hned, co vejde do dveří.

„Potřebuju pomoct, Bella se zhroutila,“ řeknu a sleduju, jak Carlisleova tvář mění emoce.

„Jo, jasně. Hned tam jdem. Kde vlastně je?“ ptá se Carlisle.

„Je u Nessie,“ řeknu a oba se vydáme směr Nessiena ložnice. Bella tam leží na posteli a Nessie jí otírá pot.

„Carlisle, ona dostala příšernou horečku,“ řekne roztřeseným hlasem Nessie. Tak to jsem u ní ještě nikdy neviděl. Carlisle k ní hned přiběhl a začal ji prohlížet. Zjistil to, co jsme už věděli.

„Charlie, Bella potřebuje velké množství krve. Její dítě jí bere živiny, které jsou jen v krvi. Přines ji jí. Bude muset vypít aspoň 2l krve denně a bude v pořádku,“ řekne a mě i Nessie spadne kámen ze srdce. Oba jsme si mysleli, že to bude něco vážného.

„Charlie, Sethovi to říkat nebudeme. Bella mu to řekne sama,“ řekne už klidně Nessie.

„Jo jasně, já jdu ještě poděkovat Carlisleovi,“ řeknu a vydám se za ním.

„Carlisle! Počkej!“ křičím na něj. On se zastaví a čeká, než ho doběhnu.

„Carlisle, děkuju, že jsi pomohl Belle. Ani nevíš jak jsi pro všechno důležitý,“ řeknu, protože mám pravdu. Jedině on může pomoci mé sestřičce a vlastně celé naší rodině. On je základ všeho, na co jsem se se všemi přpravoval. Zachránit rodinu. Záchránit Volterru.


Prosím, moc prosím o 10 komentářů :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen a jen Volturi - 4. kapitola:

 1
5. mimi1997
31.05.2011 [21:30]

jaká rose?jinak SUPEEEEEEER!!!ty moje hlasky se tam dobre vyjimaji... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [2:27]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Rose
28.05.2011 [22:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
25.05.2011 [15:09]

paráda som rada že som tu našla daľšie pokračovanie tejto poviedky ... ja ju proste milujem Emoticon Emoticon Emoticon prosím Emoticon čo najskôr pokračovanie strašne prosím Emoticon Emoticon Emoticon

24.05.2011 [17:41]

NeyimissAhoj, článek ti vracím kvůli velkému množství chyb. Při opravě se zaměř na tyto oblasti:
* Dávej si velký pozor na překlepy!
* Je než, ne něž.
* Dávej si velký pozor na čárky! Někde ti chybí, jinde naopak přebývají.
* Pozor na mě/mně => mě = 2. a 4. pád, mně = 3. a 5. pád.
* Špatně dělíš slova.
* Chvíli, ne chvíly!
* Oslovení musí být odděleno čárkami z obou stran, pokud ovšem nestojí na začátku či na konci věty.
* Je nemění, ne nemnění.
* Jet a jed jsou dvě různá slova. Jed = podstatné jméno, zatímco jet = sloveso. Dej si na to pozor...
* Pozor na přímou řeč. Pro jistotu zasílám koncept, kterého se příště můžeš držet.
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

A když už budeš u té opravy, pozorně si po sobě celý článek přečti. Něco v tom dialogu se mi nezdálo, tak na to zkus mrknout... Emoticon
A až si článek opravíš, zaškrtni opět možnost "článek je hotov". Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!