Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedna láska dvoch bratov 2. kapitola- 2.čast-Návšteva

Stephenie Meyer


Jedna láska dvoch bratov 2. kapitola- 2.čast-NávštevaTrochu som sa rozpísala, tak je to dlhšie ako som mala povodne v pláne. Návšteva pokračuje, čo vymyslí Emmet a aké následky to bude mat pre Bellu a Edwarda. Poprosím komentíky inak už nepíšem, ja viem som hnusná.

2.Kapitola-Návšteva- 2. čast

Bella

Ich obývačka bola veľká a presklená, vlastne ako celý dom. No tejto miestnosti dominovala plazmová telka, takú som hádam ani nevidela. Mama si ihneď padla do oka z Esme lebo ona je architektka a rekonštruje domy, tak urči nájdu spolčené témy na ďalšie storočie. Aj otec sa vyparil z Calisterom. Oni sa asi na mňa dohodli. Určite ma tu naschvál nechali z tými ich akože deťmi.

„Bella akú máš schopnosť, lebo ja nevidím tvoju budúcnosť, Jasper ta necíti a Edwdard nepočuje?“ a všetci sa na mňa pozreli z iskričkami v očiach.

„Som štít, fyzický aj psychický. Preto na mňa nepôsobí žiadna schopnosť.“ Povedala som z nezáujmom, ale skutočnosti som bola rada že mám tento dar.

„A nemohla by si ten štít stiahnuť, aby som ta mohla vidieť“ a zatvárila sa tak prosebne že by obmäkčila aj Ara. Pri tej myšlienke som sa zasmiala, všetci sa na mňa nechápavo pozreli.

„Nie nemohla. Vieš Alice neber to osobe, ale ja  som si už na to zvykla a svoje zvyky nemienim meniť.“

„Prepáč nemala som sa pýtať ani sa poriadne nepoznáme, a už chcem od teba aby som mohla na teba použiť svoju moc“ a nahodila pohľad raneného šteňaťa.  Ta sa len tak nevzdá. Ale ja nemôžem aj kedy som chcela, nebudem predsa ryzkovat že sa dozvie o mojich schopnostiach.

Aby som to uviedla na pravú mieru ani moji rodičia netušia  o mojich dalších dvoch schopnostiach. Vlastne o nich vie iba môj Tom. Lebo keby to zistil Aro, tak by ma určite poslal do večných lovísk.

„Ale mohla by si niečo spraviť pre mňa?“ spýtal sa zrazu Emmet  a za mnou Edward zavrčal tak že som nadskočila na sedačke. Pozrela som za naňho z otázkou v očiach a on prvý krát na mňa prehovoril. Žeby  ho osvietilo?

„Emmet chce zaštítiť, aby som mu potom nemohol čítať myšlienky“ posledné slovo vrčal, fakt ide s neho strach.

„Aspoň to bude raz spravodlivé!“ obhajoval sa Em.

„Tak tomu nerozumiem.“ „Pri našich súbojoch ešte ani raz Emmet neporazil Edwarda, a on si myslí že keby prišiel o výhodu čítania myšlienok že by ho neporazil“ vysvetlil my Jasper. Vlastne pre čo nie? Priateľom sa má pomáhať a aspoň vytočím toho neurotika.

„Dobre, súhlasím ale by na toto popoludnie to ti musí stačit“ a zrazu som sa ocitla vo vzduchu.

„Dakujem, ani nevieš čo to pre mne znamená ja ta za toto budem milovat do konca večnosti“ povedal Emmet a ešte raz so mnou zatočil. No vtedy sa ozvalo dvojité vrčanie. Mám taký pocit že z Rosalie nebudeme dobré kamarátky, ale to druhé samozrejme Edward.  Ešte mám dobré skóre, nenávidia ma len dvaja s piatich. To hádam prežijem.

„Toto si prehnal. Ak tak Isabellu miluješ, tak ti nebude vôbec vadiť keď ta vysťahujem z našej spálne a môžeš sa nasťahovať k nej!“Aby sa tej barbie človek bál, ale ja nie som človek takže sa nebudem.To už som ale stála na nohách a Em už kľačal pred ňou.

„No tak drahá, dobre vieš že som to tak nemyslel ty si môj najkrajší, najpríťažlivejší poklad ktorý milujem viac ako vlastný život“ a pobozkal ju. „ Rozičko len jeden krát, tu nejde o teba ani o Bells ale o Edwarda. On potrebuje poriadne nakopať zadok“ Rozičko pekné meno pre kozu, ani nevie ako to vystihol.

„ Dobre“ povedala a odkráčala z miestnosti, ale pred tým ma stihla prebodnúť nenávistným pohľadom.

„Jupíííííííííí“ poskakoval po miestnosti Em.

„Emmet nech ta to ani nenapadne, lebo Rose ta naozaj vyhodí“ povedala Alice a začala sa smiať asi niečo videla. Nechala som to radšej tak a zaštítila Emmeta. Na znamenie som mu kývla s hlavou on sa zaškeril a potom skočil zozadu na Edwarda.

Potom sa ozvala len ohlušujúca rana. Edward bol Emmmetovy otočený chrbtom a ako naňho skočil dopadli obidvaja na piano stojace v rohu.

Emmet  sa začal smiať a ja sním ale to som nemala, lebo Edward hodil po mne nenávistný pohľad  a ja som skončila na zemi.

„Edwarde okamžite prestaň chceš jej ublížiť!“ skríkla na neho Esme, no ja som len vnímala Edwardove ruky na mojom krku a jeho nepríčetný výraz.

„Bella srdiečko nič ti nie?“ strachovala sa mama, keď Jasper  s Emmetom odtrhli Edwarda od mňa.

„Radšej sa na teba pozriem“ povedali naraz otec  s Calisterom. Keď sme išli do pracovne tak som si všimla ako ma Edward zabíja pohľadom. Toto my len tak neprejde.

„Ja sa ospravedlňujem, nechcela som vám zničiť  ten klavír.“

„Predsa  za nič nemôžeš, ty si predsa na Edwarda neskočila. To sa skorej musím ja tebe ozravedlnit za to že na teba skočil. Vieš bolo to Edwardov klavír, mal ho vyše dvadsať rokov.“ Vysvietil my Calister, no to bude väčší problém než som si myslela.

„To čo spravila Bella nie je správne ale za to nemusel na ňu hneď skočiť. Mohol jej ublížit, nezabúdaj že je z väčšej časti  človek“ povedal s hnevom Charlie.

„Si v poriadku. Nič ta nebolí?“ ja som len zakývala záporne s hlavou.

„Myslím že by sme mali už ísť radšej domou. Som strašne rád že sme sa po takom dlhom čase znovu stretli Calistre, len ma mrzí čo sa stalo. Dúfam že to nenaruší naše vzťahy a tu škodu samozrejme zaplatím len my pošli účet“ povedal  so sklamaním otec.

„Nebude to treba. Edward si predsa kúpi nový a lepší klavír. Myslím že na to možme vklude  zabudnúť“ a usmial sa na mňa, lebo si všimol môj pohľad .On zabudne ale či aj Edward?

Keď sme prišli do obývačky vyzerala ako predtým, len miesto kde bol klavír bolo prázdne. Všetci  sedeli na gauči tak som spustila moju reč.

„Naozaj strašne sa ospravedlňujem, nechcela som aby to takto dopadlo a Edwardovy kúpim nový klavír.“

„Myslím že to nebude také jednoduché, lebo ten klavír bol pre Ediho ako manželka, kedy mohol tak by sa s ním aj oženil“ povedal Emmet, rozosmial sa na celé kolo a schytal pohlavok od Esme. To ma fakt potešil.

„A kde vôbec je?“

„Odišiel lebo sa potreboval ukludnit, lebo keby u ostal tak si už mŕtva“ povedala my Rose a usmiala sa. Myslím že keby ma jej braček zabil vôbec by jej to neprekážalo, naopak asi by mu aj pomohla.

Rozlúčili sme sa  s Cullenovcami a vybrali sa domov. Myslím že  Edward ma v láske príliš mat nebude.

Edward:

Calister bol celí deň ako na ihlách stále lietal po dome, už sa začínal podobať Alice.

Pri predstave ako lieta po nákupoch som sa musel zasmiata a Emmet my poslal myšlienku. „Braček s tebou to fakt ide dolu s kopca. Podľa mňa by si si mal nájsť nejakú babu a poriadne si užiť“ a ešte to doplnil predstavou ako si to užívam s Jessikou na zadnom sedadle svojho volva. Ako  odpoved som poriadne zavrčal a Alice sa rozosmiala, tá kedy niečo nevidela.

„Prepáč, braček ale ta predstava stojí zato“ a znovu sa rozosmiala.

„Mohli by ste toho, aspoň na dnes nechať ta návšteva je pre mňa dôležitá.“ Calister my včera rozprával ako spoznal Charliho vo Volltere a o jeho žene a dcére. Tá ma asi z nich zaujíma najviac .Nie žeby som ju chcel, len som nikdy nevidel polo upíra. Hovoria že je krásnejšia než  ktokolvek z nás.

Keď to počula Rose tak sa urazila. Ta jednoducho neznesie keď je niekto krásnejší než ona  a to sa tak často nestáva. Z premýšľania ma vytrhol zvuk prichádzajúceho, tak som vyšiel pred dom.  Auto zastavilo pred domom a ja som mohol na ňom nehať oči, teda nie na aute ale na dievčine na zadnom sedadle.

Bola úchvatná, nie to by som klamal bola dokonalá. Mala na sebe červené priliehavé šaty, ktoré dokonale obkresľovali jej perfektné  telo. Mala nádherné hnedé vlasy po pás, ale najviac ma zaujali tie oči nemala ich zlaté ale hnedé a ja som sa v nich topil. Až keď odo mňa odvrátila zrak a vystúpila z auto som si uvedomil že je tu už celá rodina a ešte niečo čo som nevnímal ja ju nepočujem teda jej myšlienky. Calister nás predstavil jeho rodine.

Ich myšlienky boli do cela zaujímavé Alice myslela na to že ju vytiahne na nákupi tá sa nezaprie. Emse si predstavovala aké by to bolo kedy Bella bola jej dcéra, myslím že už teraz ju miluje. Rose sa mračila ako sto čertov a v duchu si stále opakovala že je krajšia aj keď sama vie že to nie je pravda. Jasper bol obozretný a Emmet je Emmet myslel na to ako by asi vyzerala vo veľmi odvážnom spodnom prádle, k aj keď tá predstava nie je na zahodenie. Edwarde okamžite prestaň!  Na čo myslíš! Nechcela by ta, okríkol som  sa v duchu. Určite je ako Rose myslí si že krása je  najdôležitejšia a že si môže všetko dovoliť.

Keď sme im ukázali dom tak sa rodičia vytratili a nechali nás tu. Tak ona ja štít teraz viem prečo ju nepočujem. Alice sa ju snažila presvedčiť aby stiahla svoj štít, ale Bella sa nedala spresvedčit. Mne sa zdalo ako by mala strach z toho že uvidí jej budúcnosť, ako kedy niečo skrývala, zatrepal som hlavou čo by ona mohla tak skrývať?

Emmetove myšlienky ma zaujali, rozmýšľal nad tým či by ho Bella nemohla zaštítiť, a no by sa so mou pobil. Zdá sa mu nefér keď sa bijeme a ja mu čítam myšlienky. Ona súhlasila! Zblásnila sa, to nemože byt pravda a zavrčal som že nadskočila na sedačke.

Otočil som sa a chcel odísť ale v tej chvíli niečo na mňa so zadu skočilo, ale skôr niekto a mi sme skončili na mojom klavíri. Emmet sa začal smiať a potom niekto sním, pozrel som sa na ňu a ona sa veselo usmievala. Nevydržal som to a skočil po nej, až keď na mňa Esme skríkla uvedomil som si čo som spravil ale to na od nej Emm  a Jas ťahali a odviedli do rohu izby. Videl som zhrozené výrazy jej rodičov a ich myšlienky neboli dvakrát najlepšie. Až teraz som si uvedomil že ona je krehká a že som jej mohol skutočne ublížiť. Keď ju Calister odviedol do pracovne , tak som to už nevydržal a vybehol z domu. Počul so Esme ako na ,ma skríkla ale ja som teraz potreboval byt sám.

Mal som namierené len na jedno miesto, ktoré ma môže upokojiť moja lúka. Až keď som ležal v tráve som si uvedomil čo som vlastne spravil, skoro som ju zabil kvôli klavíru. Ale na druhej strane keby to nespravila, tak by sa nič s toho nestalo. Mal som výčitky svedomia a strach či som jej nejako vážnejšie neublížil. Chcel som sa rozutekať k nim domov a ospravedlniť, ale moja tvrdohlavejšia časť ma presvedčila nech to nerobím.

Po dlhšom uvažovaní som sa rozhodol že ju budem ignorovať, proste ako by ani neexistovala. Je pre mňa len ďalší bezvýznamný človek teda poloupír, na ktorého rýchlo zabudnem. To rozhodnutie vyvolalo vo mne taký zvláštny pocit, ako keby my niekto vytrhol kus srdca. Radšej som prestal premýšľať a ponoril sa do okolitej prírody.

 

2.kapitola-1.čast«»3.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedna láska dvoch bratov 2. kapitola- 2.čast-Návšteva:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!