Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedna láska dvoch bratov 2. kapitola- 1.čast-Návšteva


Jedna láska dvoch bratov 2. kapitola- 1.čast-NávštevaDruhá kapitola je na svete. Nič sa tu podstate nedeje , zoznámite sa bližšie so schopnosťami Belly a Toma. Swanovci sú pozvaný na návštevu k tamojšej upírskej rodine. Kto to len tak môže byt? Tí čo myslia tú rodinu , myslia správne a vy ktorí neviete nechajte sa prekvapiť. Ps: pridávam fotku ako by podla mna mohol vyzerať Tom, a chcem komenty či sa vám páči, koho som vybrala alebo chcete niekoho iného a či mám vlastne pokračovať v písaní

 

 

 

2.Kapitola-Návšteva- 1. čast

Ráno som sa zobudila do slnkom zaliatej miestnosti, a na tvári sa my vytvoril blažený úsmev. No ten úsmev nespôsobily slnečné lúče, aj keď musím uznať že boli príjemné, ale osoba ktorá ležala vedľa mňa.

„Dobré ráno princeznička, ako si sa vyspala?“

„Pri tebe vždy len perfektne.“ Usmial sa na mňa tým úsmevom, ktorý tak zbožňujem a pobozkal ma na čelo.

„Som rád že sa ti dobre spalo, ale za to som ja čiastočne sklamaný, že som sa nič nedozvedel“ a zatváril sa ublížene  a mne došlo prečo to povedal.

„Tome prečo sa my hrabeš  v hlave keď spím?“ povedala som trochu naštvane.

„Lebo ty máš úchvatnú myseľ, vlastne ty celá si úchvatná a tvoje sny sú jednoducho jedinečné“ a zatváril  sa tak že by ste mu kludne odpustili aj keby vyvraždil celú Európu.

Aby som to vysvetlila Tom má veľmi zaujímavú schopnosť. Dokáže čítať myšlienky, ale iba  jednej osobe na ktorú sa zameria. No za to dokáže v myšlienkach prinútiť človeka alebo upíra aby si myslel čo chce on a môže tiež vymazať pamet a nahradiť spomienky.

Preto sa ho všetci boja. Naháňa im ešte väčší strach ako Aro a ja mám pocit že aj on sa ho bojí a drží si ho od tela. No mne nepríde vôbec strašný. Naopak je veľmi milý, galantný, pozorný a hlavne veľmi sexy. On je proste dokonalá verzia chlapa. Aj keď musím uznať že ku mne sa správa úplne inak ako k ostaním.

Tom si u druhých vytvoril rešpekt svojimi skutkami ale mňa si získal svojim srdcom a pohľadom. Aj keď by som bola radšej keby som sa mohla strácať v zlatých a nie v krvavých očiach. No viem že to nebude asi nikdy možné lebo budúci kráľ nemôže byt vegetarián. Mne už to tak ani nepríde, jednoducho som sa s tým musela zmieriť keď som o neho nechcela prísť.

Tomovy dovolím aby mohol čítať moje myšlienky no nie vždy, a za to môžem vďačiť mojej schopnosti a nemám len jednu. Môžem  sa premiestňovať. Kedy som si teraz zmyslela že chcem byt v Paríži za sekundu som tam. Túto schopnosť veľmi rada využívam hlavne teraz, keď bývame vo Forks.

Potom som fyzický a psychický štít. Žiadne schopnosti na mňa neúčinkujú do vtedy dokým to sama nedovolím. Tak je to aj s Tomom, môže my čítať myšlienky a použiť svoju moc, ale to ešte nikdy nespravil. Lenže keď my on môže čítať myšlienky, tak aj ja jemu. To je moja tretia schopnosť. Dokážem preberať schopnosti iných upírov, keď sú v mojej blízkosti. No zatiaľ sa my to podarilo iba  s Tomom.

Pobozkal ma na špičku nosa a tak ma vytrhol s mojich myšlienok.

„Prečo my toto robíš? Dobre vieš že keď si stiahneš štít a ja ti nemôžem čítať myšlienky je to veľmi frustrujúce a mám strach čo sa ti honí hlave a čo zas vyvedieš alebo u teba nikdy jeden nevie. Na čo si vôbec myslela?“

„Ako je dobre že mám toľko schopností a ty sa my môžeš hrabať v hlave len keď ti to dovolím“, nahodila som výraz ala najväčšie neviniatko na svete a Tom sa len zasmial.

„Ty  moja malá potvorka, len počkaj toto ti len tak nedarujem. Ale  teraz by si sa mala vrátiť. Lebo keď tvoji rodičia zistia že si celú noc bola so mnou vo Volltere a nie v Forks, neviem ako im to vysvetlíme.“ Nato som len zamručala.

„Bells dobre vieš že kedy to  záviselo odo mňa tak tu jednoducho zostaneš, ale pre túto chvíľu sa musíme podriadiť tvojim rodičom“ z jeho slov bolo počuť že to mysli smrteľne vážne.

„Dobre, veď ja nič ale počítaj s tým že sa večer vrátim“ a spolu sme sa rozosmiali.

Tom sa začal ku mne nakláňať a chcel ma pobozkať. V tej chvíli keď boli naše pery od seba vzdialené ani jeden centimeter som sa premiestnila.

Stihla som to len tak-tak, lebo ako náhle som sa premiestnila, otvorili sa dvere na mojej izbe.

„Dobré ráno Belly. Spala si dobre, prvú noc v novom domove?“

„Ocko musím uznať že nad moje očakávania“ a len som sa uškrnula. Kedy len Charlie vedel. Dobre že nevie, lebo by som bola v tejto chvíli už mŕtva spolu s Tomom.

„No vidíš a ty si sa bála že ti tu nebude dobre a nevydržíš bez Toma.“ Nato som len prikývla, lebo nie pekné toľko klamať hneď z rána.

„Ale teraz sa priprav a pod na raňajky, a potom pôjdeme za Cullenovcami na návštevu.“

„Kto sú Cullenovci?“ „Preboha  je to tá rodina o ktorej som ti predsa včera celú večeru rozprával. Bella ty si ma ani trochu nepočúvala“ to nebola otázka iba konštatovanie.

„Prepáč oci, ale mne včera myšlienky lietali niekde inde a bolo toho na mňa veľa.“To bola čiastočne aj pravda. Ale skutočnosť je taká že mňa nejaký Cullenovci vôbec nezaujímajú.

„Nič sa nestalo veď aj tak ti každý z nich svoj príbeh vyrozpráva osobne. Teraz ta nechám aby si sa mohla pripraviť. Budeme ta   s mamou čakať v jedálni.“

S povzdychom som vstala z postele. Vôbec sa my tam nechce a ešte ako by to nestačilo budem musieť počúvať sedem srdcervúcich príbehov. A je my srdečne jedno že Charlie pozná Carlislera  asi dvesto rokov a ja budem chodiť do školy s tými ich frackami.

Po sprche som sa vybrala do šatne. Ale čo na seba? Musím urobiť dojem. Takže niečo drahé, vkusné ale pritom sexy. Nech vedia s kým majú tú česť. Nakoniec som si vybrala červené šaty pod kolená s veľmi hlbokým výstrihom do véčka, k tomu čierne lodičky s otvorenou špičkou a čierne doplnky. Vlasy som si vyžehlila a nechala voľne padať na ramená.  Make up tvoril len riasenku, bledé očné tiene a červený rúž.

„ Wouw  dcérka. Ja som bola zato že ideme na návštevu a nie na večierok. Pri tebe bude každá vyzerať ako šedá myška“ povedala mama keď ma videla schádzať zo schodov do jedálne. Presne to bol aj môj plán.

Na raňajky som si dala moje obľúbené palacinky s medom, ovocím a čokoládou.

K Cullenovcom sme išli Charlieho BMW. Cesta trvala asi 20 minút takže nebývajú od nás ďaleko, aká to škoda. Keď sme zastavili pred ich domom, znovu som stratila slová ako pri našom dome včera. Síce ich bol menší ale  svetlejší, asi polovica domu bola presklená.

Jednoducho nádhera, ale s tou nádherou čo stála pred domom sa nemohla rovnať. Bol tam upír, veľmi pekný upír. Bol vysoký, chudý ale cez čierne tričko bolo vidieť jeho dokonalé vypracované telo. Mal bronzové vlasy na všetky stany, no ma hlavne zaujal jeho pohľad. Chvíľu som si myslela že sa dívam do očí Toma. To bola iba chvíľa lebo tento upír mal medovo zlaté oči, ale  jeho oči mali rovnakú silu ako tie Tomove. Strácala som sa nich.

Keď som si uvedomila že naňho čumím, tak som radšej odvrátila pohľad aj keď sa my veľmi nechcelo a vystúpila som z auta. Až teraz som si všimla že pred domom je ich sedem, ale mňa stále zamestnával ten anjiel.   Všimol si že sa naňho pozerám a zatváril sa veľmi frustrovane a tým my ešte viac pripomínal Toma.

„Carlisle, drahý priateľu tak rád ta vidím po tých všetkých rokoch.“  „Výstižnejšie by bolo kedy si povedal storočiach. Nemyslíš Charlie?“  a bratsky sa privítali.

„Som rád že si prijal moje pozvanie a priviedol si svoju manželku a dcérku“ a usmial sa na mňa takým, ako by som to povedala asi skúmavým úsmevom?

„Rád by som vám predstavil svoje deti a ženu.“

Postupne ukazoval na osoby stojace pri ňom. Pri jeho pravom boku stála žena okolo tridsať rokov s materinským úsmevom.Celá my pripadla tak mamičkovsky, keď si všimla že sa na ňu pozerám tak sa milo usmiala. Ako so zistila bola  to Esme, vedľa nej stála blondína, vyzerala dobre ale lepšie než ja určite nie a tvárila sa ako bohyňa pomsty. Volala sa Rosalie a v náručí ju držal jej manžel Emmett, bol to taký hromotĺk  so šibalským úsmevom. Potom tam bolo také malé šidlo to bola Alici. Škerila sa ako slniečko na hnoji a jednom kuse na mňa žmurkala, začínala som si myslieť že ma nejakú poruchu. Vedľa nej bol Jasper a tváril sa nej podozrievavo.

Posledný  v poradí so zostal anjel, ako som zistila Edward. Keď som si ho ešte raz prezrela a naše pohľady sa stretli tak sa netváril už frustrovane ale  nenávistne a keby jeho pohľad mohol vraždiť som mŕtva.Navzájom sme sa popredstavovali, podali ruky a stúpili sme do domu.

 

 

1.kapitola«»2.kapitola-2

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedna láska dvoch bratov 2. kapitola- 1.čast-Návšteva:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!