Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedinečná Bella - 3. kapitola

Alice by Elle


Jedinečná Bella - 3. kapitola„Mohol by som niekedy tie predmety vidieť?“ spýtal sa nádejne.
„Mohol, ale až keď zistíš, čo som,“ vyplazila som na neho jazyk.
„Prečo?“ nafučal sa.
„Pretože keby si videl tie predmety, ihneď ti to dôjde,“ vysvetlila som mu.
„Si čarodejka a tie tvoje čarovné predmety sú napríklad palička a odvary?“ spýtal sa.
„Nie, ale mám také schopnosti, aké ani čarodejky nemajú,“ chválila som sa.

3. kapitola
 
Cestou do základky mi Edward povedal, že jeho matka sa volá Esme, pracuje ako dizajnérka domov a otec Carlisle pracuje ako doktor a že nikdy nepil ľudskú krv. Povedal mi príbeh každého z ich rodiny a teraz bol rad na mne.

„Ja ti o mojich rodičoch poviem len toľko, že sú super, milujú ma a najradšej by ma mali pri sebe. Ale poviem ti niečo o mojom druhu, máme lepšie vyvinuté zmysly ako upíri, sme rýchlejší a nezničiteľnejší a máme schopnosti upírov a ešte niečo ako čarovné predmety, ktoré sa objavia len kedy sami chceme,“ povedala som mu to podstatné.

„Mohol by som niekedy tie predmety vidieť?“ spýtal sa nádejne.

„Mohol, ale až keď zistíš, čo som,“ vyplazila som na neho jazyk.

„Prečo?“ nafučal sa.

„Pretože keby si videl tie predmety, ihneď ti to dôjde,“ vysvetlila som mu.

„Si čarodejka a tie tvoje čarovné predmety sú napríklad palička a odvary?“ spýtal sa.

„Nie, ale mám také schopnosti, aké ani čarodejky nemajú,“ chválila som sa.

„Si nejaká namyslená,“ rypol si do mňa, stiahla som ho do postrannej uličky.

„Tak želaj si hocičo, čo chceš, kľudne aj nemožné, ale neviem nikoho oživiť a ani cestovať v čase a zabíjať nikoho nechcem,“ nabádala som ho.

„Tak, chcem nový Aston Martin Vanquish v striebornej farbe,“ povedal. Ja som si ho zaželala a luskla prstami a Aston stál hneď za ním, ale on to nespozoroval.

„Kľúčiky sú v zapaľovaní,“ usmiala som sa na neho a pokývala hlavou za neho, on sa nechápavo otočil a zostal primrazene stáť s otvorenou pusou.

„Ako?“ vykoktal.

„Schopnosť,“ pokrčila som ramenami. On sa ku mne rozbehol zatočil so mnou v objatí a dal mi pusu na líce, pričom som sa trocha zapýrila.

„Ďakujem, ani nevieš, ako veľmi som to auto chcel,“ ďakoval a bolo vidno, že to myslí vážne.

„Niet za čo,“ kývla som rukou. „Auto ti pošlem pred dom, teraz nemáme čas ho niekam odniesť, lebo sa ponáhľam, ale keď chceš, môžeš ísť,“ navrhla som mu dve alternatívy a dúfala som, že si vyberie tú prvú. Neviem prečo, ale cítila som sa dobre v jeho prítomnosti.

„Jasné, že idem s tebou, ale môžeš nejako spraviť, že sa toho auta nikto okrem mňa nedotkne?“ spýtal sa.

„Jasné, že môžem, ale prečo?“ spýtala som sa zvedavo.

„Pretože by mi ho Emmett alebo Jasper šlohli,“ vysvetlil a ja som sa uchechtla.

„Dobre, auto je pred vašim domom a nikto okrem teba sa k nemu nepriblíži viac ako na pol metra, pokiaľ mu to nedovolíš,“ oznámila som mu s úsmevom a on len kývol. „Tak poď, už na mňa budú čakať,“ poháňala som ho. O päť minút sme boli pred základkou a už ma tam všetci čakali, keď ma uvideli, utekali sa so mnou zvítať.

„Bella!“ kričali a objímali ma všade, kde sa dalo.

„Čaute, decká, toto je Edward, aj toho treba zvítať, je to môj kamarát,“ oznámila som a oni sa vrhli zase na neho. On sa usmieval a objímal ich tiež. „Dobre, takže do dvojíc, ideme pre zvyšok do škôlky,“ prikázala som im a oni tak spravili. Už ich mám vycvičených.

„Si dobrá,“ povedal obdivne Edward a chytil ma za ruku, keď som sa na neho spýtavo pozrela, len sa lišiacky usmial. „Povedala si do dvojíc,“ vysvetlil, len som sa na neho usmiala a išli sme do škôlky. Nechala som Edwarda s deťmi pred škôlkou a ja som išla do vnútra pre tých malých krpčekov, tiež ma privítali objatím a Edwarda tak isto. Deti sme zaviedli do sirotinca a s Edwardom sme išli k nemu domov.

Po ceste sme sa rozprávali a Edward hádal, čo som, ale stále na to nemohol prísť. Tipoval, že som iný druh upíra alebo nejaký zvláštny druh meniča a kopec ďalších úplne zlých tipov. Pred ich domom stálo Edwardovo nové auto a okolo neho všetci jeho súrodenci a rodičia skúmali môj štít okolo toho auta a ešte si nás nevšimli. Lišiacky som mrkla na Edwarda. Vyzeral, že pochopil, pretože prikývol a ja som odstránila štít a zrazu sa na zemi váľalo šesť prekvapených upírov.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedinečná Bella - 3. kapitola:

 1
06.01.2014 [16:22]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.01.2014 [17:21]

Sandner Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ten konec mě velmi pobavilEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. AlexisCullen159
04.01.2014 [18:13]

prosííííííím rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon túto poviedku som si zamilovala ♥ ♥

4. sissa
03.01.2014 [23:30]

perfektná kapitola a prosím daj čo najskôr ďalšiu veľmi pekne prosím........ps:milujem túto poviedku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Izza
03.01.2014 [23:17]

To je super!:O prosiiim rychlo dalsiu :33 aw ^^ *-* naj :33 <3

2. BabčaS
03.01.2014 [22:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
03.01.2014 [22:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!