Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jeden život nestačí - 31. kapitola Zamilovaná do nesprávného


Jeden život nestačí - 31. kapitola Zamilovaná do nesprávnéhoTak jak jsem slíbila je tu další kraťoučké kapitolka, snad vás moc nevylekám... hezké počtení :-D

31. ZAMILOVANÁ DO NESPRÁVNÉHO

Vypráví Isabella

A najednou se ve dveřích objevila osoba, kterou by nikdo nečekal... Tanya! Edward na ni upřeně hleděl – stejně jako všichni ostatní, uniklo mu slabé „Ou ou,“ ale bylo tam takové ticho, že to slyšel každý...

„Začínají se mi plnit noční můry,“ zašeptala jsem si pro sebe. Tanya po mě šlehla vražedným pohledem a pak se ušklíbla.

Tentokrát ji nenechám, aby mi ukradla mého přítelo-kamaráda! Tedy teoreticky, kdyby byl můj...

Jenže pak se stalo něco, co nikdo nečekal... Tanya zkoumavým pohledem probodávala mého bratra... stejně jako on ji. S Edwardem jsem si vyměnily udivené pohledy.

„Co to děláš, Alexi?“ křikla jsem na svého bratra, který postupoval směrem k mé nepřítelkyni.

„Ahoj, moc jsem o tobě slyšel, těší mě, že ze konečně poznávám, Tanyo,“ a podal jí ruku. Ona jí s radostí přijala.

„Tak to nejsme ve stejné situaci, já o vás nevím vůbec nic...“ Vypadalo to, že jí tato skutečnost vadí.

„Omlouvám se za nezdvořilost mé sestry Isabelly, Alexander Volturi, jméno mé...“ Tanya byla vážně zmatená.

„Vy, takový sympatický mladík, jste její bratr?!“ prstem ukázala na mě, nehybně stojící s vyděšeným výrazem na tváři.

„Ano, sice nevlastní bratr, ale jsem hrdý na to, že je zrovna ona má sestřička...“ Pááni, on je na to hrdý, to mi nikdy neřekl...

No ale co je horší, Tanya - ta, která mě chtěla zabít od prvního okamžiku - právě flirtuje s mým bratrem!

Tak tohle je vážně povedená rodinka... Wanessa byla stále rudá jako rak. Edward zase naštvaný na Wanessu a typovala bych, že i na Tanyu a všichni ostatní – včetně mě – byli zmatení...

Situaci jako vždy, zachránila Alice.

„Máme tu sice nečekaného, ale o to více vítaného hosta, slečnu Tanyu! Budeme moc rádi, když se k nám přidá.“ No to snad nemyslí vážně?! To si s ní ještě vyřídím!

Alice zachytila vizi, doufám, že je to ta, kde ji škrtím! Omluvně se na mě usmála a táhla Tanyu nahoru...

Edward mi poslal myšlenku: Promluvíme si v kuchyni, hned...

Jen jsem přikývla a šla do kuchyně, ale cestu mi zastoupila Wanessa. Chtěla mi něco říct, ale moje nervy jaksi povolily a já se na ni rozkřikla z plna hrdla:

„Už mi konečně dej pokoj! Proč mi pořád někdo komplikuje život?! Nejdřív Tanya a její žárlivost, a pak ty a tvoje žárlivost! Kruci! Kdyby o jednu z vás měl Edward zájem, tak by vám to asi řekl ne?! Vždyť ho ani jedna z vás nemilujete! Jste povrchní! Můj život byl na nic, chápeš? Vždyť mě ani moje matka nemá ráda. Kde je moje Šťastně až na věky? Kdy se já dočkám štěstí?“ To už jsem nevydržela a rozplakala se.

Ve Wanessiných očích byla najednou lítost, o kterou jsem já ani v nejmenším nestála.... Konejšivě mě objala a vedla do té zpropadené kuchyně, kde stál Edward.

„Cos jí udělala? Nemáš být už dávno pryč?!“ zasyčel na ni.

„Nic se nestalo...“ řekla a já se schoulila v jeho náručí. Pevně mě objal kolem ramen a přivinul k sobě.

Wanessa zase odešla a šla si užívat zbývajícího večírku...

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jeden život nestačí - 31. kapitola Zamilovaná do nesprávného:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!