Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jared Black Cullen - začátek nového života

alice and jasper for ever


Jared Black Cullen - začátek nového životaDnes další dílek..snad se bude líbit. Už se to pomalinku rýsuje. Ness se ukáže doma, bude tam i Edward? A co Bella? Jak vůbec všechno prožívá, tuší něco? Přikládám její pohled.

Začátek nového života

Renesmee Cullen

U Sama jsem se najedla, až skoro přecpala, ale nějak mi to nestačilo. Ještě jsem se bohužel musela rozběhnout do lesů a skolit nějakou srnku. Nevím kde se to ve mně bralo, pořád jsem měla hlad. Po vydatném obídku, až moc vydatném, jsem potřebovala spánek. Ihned u mě byla Leah a opět si lehla a naznačovala mi, že si mám lehnout k ní. Po chvilce jsem usnula.

Probudil mě až zvuk mobilního telefonu. Na displeji se objevil nápis – máma. Přijala jsem hovor.

„Ahoj mami.“

„Ness?“ určitě o mě měla velký strach. Celý den jsem se doma ani neukázala, jen kvůli tomu, abych neviděla tátu. Radši jsem se jí snažila hned uklidnit.

„Ano, jsem v pořádku. Nemáš se čeho bát. Zrovna si mě probudila.“

„A co Jacob?“ nezklamala mě. Samozřejmě, alespoň někdo se zajímal o mého budoucího manžela.

„Ten je taky v pořádku. Ještě má pár dní ležet, ale už jsem ho i viděla a vypadal docela čile.“ Vzpomněla jsem si na ten polibek co mi věnoval. A zachichotala se.

„Ness, nechceš se stavit doma? Táta tady není.“ Nikdy by mi to nepotěšilo, jako teď.

„Mami, za pár minut jsem tam.“ Oznámila jsem jí radostnou novinu. „A ještě něco, můžu si sebou vzít Leah?“

„No, ehm..Leah?“ neměli jí moc v lásce, říkalo se o ní, že je divná. Jako člověk i jako vlkodlak, ale mě přišla docela přátelská.

„Ale, tak dobře,“ svolila. „Šup ať už si tu.“

Domů jsem dorazila opravdu během několika minut. Jen mi bylo divné, že jsem se hned cítila trochu unaveně. Všichni mě čekali na verandě, až na Edwarda, mého otce. Mrzelo mě, že ten obrázek, který trval až do předvčerejšího dne zmizel. Vždycky mě vítala celá rodina a Jacoba taky. Tiše jsem si povzdychla a s doprovodem za zády vykročila k mojí rodince.

První mi běžela naproti máma, v očích se jí zračili smutek a bezradnost, ale snažila se nedávat to najevo. Asi přece jen v ní zůstalo něco lidského.. Objala mě a myslím si, že kdyby mohla, brečela by. Ihned za ní se přiřítila teta Alice a za ní Rose s Emmetem. Na nic se neptali, jen mě objali. Mezi posledními byla babi s dědou a úplně nakonec přišel Jasper. Strejdovo dar vždycky pozitivně ovládl celou rodinu a já to na sobě teď cítila. Se všemi jsem se přivítala a uvědomila si, že jsem opět dost unavená.

„Omlouvám se, ale půjdu si na chvilku lehnout.“

„Není ti dobře?“ podezíravě se na mě podívala Bella.

„Ne, mami. Jen si potřebuju odpočinout.“ Řekla jsem a šla rovnou do mého pokojíka. Leah jsem naznačila, aby zůstala v lese a sama se šla uložit. Ještě jsem si dala spršku a jak tak vylízám z vany mrkla jsem na sebe do zrcadla. Uff, ten oběd jsem asi přehnala. Nějak mi hned narostlo bříško. Navíc mě udivilo, že jsem začínala mít zase hlad. Ale, to zaspim..nemůžu najednou z ničeho nic začít jíst jak kombajn – všechno do sebe šrotovat.

Isabella Cullen

S Edwardem jsem celý den nepromluvila a on se ani doma neukázal. Pravděpodobně přebýval v našem domečku, kde jsme byli, když jsme chtěli být sami. To byli časy. Nikdy by mě nenapadlo, že nastane takováhle krize. Edward se choval nepřiměřeně a přišlo mi že si to ani neuvědomoval. U Cullenů bylo najednou ticho. Celá rodina tuhle věc prožívala stejně..ani Jasperovo dar na nás nepůsobil.

Už jsem nemohla to ticho vydržet, i když to trvalo jen tak krátkou dobu. Vzala jsem telefon a zavolala Nessie. Bála jsem se i o Jacoba, naštěstí mě potěšila. Oznámila mi, že Jake bude brzy v pořádku. Chvilku jsem se přemlouvala, ale nakonec jsem to ze sebe vysypala. Chtěla jsem jí vidět, potřebovala jsem jí vidět. Mojí dcerušku, mojí holčičku. Uklidnila jsem ji, že Edward doma není. Určitě by nepřišla, kdyby tady byl. Vzala si sebou Leah, asi jako osobní stráže a za pár minut byla u domu. Celá rodina se najednou radostí probudila z toho věčného stereotypu a běžela jí pozdravit.

Jak jsem jí tak běžela naproti, abych jí jako první objala, všimla jsem si že je docela unavená. Její oči, jakoby stěží vnímaly a tělo jakoby tak tak stálo na nohou. Avšak stále jsem si říkala, že to je tím, co se zrovna den před tím stalo. Všechno bude zase dobré, ujišťovala jsem sama sebe. Renesmee mi mé obavy potvrdila, byla unavená, velmi.. ihned se zeptala, jestli si může jít na chviličku lehnout, ještě jsem se jí zeptala, ale sama dodala že si jen potřebuje odpočinout, a tak jsme ji nechali jít.

Všichni najednou okamžitě ožili, jako by Renesmee v sobě měla nějakou energii, která celou rodinu vždycky dobije. Přišla jsem k ní do pokoje, ona už spokojeně oddychovala. Byla stále krásnější, zlaté vlásky se jí rozprostíraly po polštáři a bledá pokožka kontrastovala s tmavým povlečením. Vypadala tak zranitelně, bohužel. Už je skoro dospělá, možná že už dospělá je a my jí musíme dát prostor na to, aby si už žila sama svůj život. Edward jí miloval stejně jako já, a proto tak najednou vybuchl. A Jacoba nesnášel už od dob, kdy jsem byla člověk. Samozřejmě mu byl stále vděčný za záchranu mého života, ale něco tam stejně zůstalo, nějaký skrytý vztek..který se teď vydral na povrch a propukl v tu šílenou rvačku.

Pohladila jsem Ness po vlasech a ona se lehce zavlnila pod mým dotekem.

„Tati,“ zašeptala. Snila o tatínkovi. Vždycky ho měla ráda, milovala ho stejně jako mě a jako my jí..bohužel teď nastalo špatné období a ona bude chránit svého Jacoba. Svého tátu vyměnila za další tolik milovanou osobu a ten táta se s tím musí prostě smířit. Ještě jednou jsem jí pohladila po vlasech a nechala ji tam dál snít ty bezstarostné sny.

Vyběhla jsem do lesa a běžela k našemu baráčku. Edward seděl právě před vchodovými dveřmi, s hlavou ve dlaních. Došla jsem až k němu a položila ruku na jeho rameno. Ani se nepohnul. Dále seděl jak kámen, občas se zhluboka nadechl. Sedla jsem si k němu a objala ho, on se ke mně naklonil a políbil mě na tvář.

„Co mám teď dělat?“ vyslovil tu nejhorší otázku, na kterou jsem ani já neznala odpověď. Podíval se mi do očí a ukázal mi tak jak se cítí. Vrátila jsem mu pusu na tvář a znovu ho objala.

„Nevím,“ přiznala jsem, „opravdu nevím. Musíme čekat. Všechno bude dobrý, jen se musíš držet a dát tomu všemu čas.“

„Bojím se toho nejhoršího.“ Zalehtal mi jeho dech na krku. Ihned jsem věděla čeho. Nebyla jiná odpověď, než ta nejupřímnější.

„Edwarde,“ vzhledl ke mně, pohladila jsem ho po tváři, „já se toho bojím taky.“

Teď objal on mne. Konečně jsme byli zase po dlouhé době spolu. Říkala jsem si, že vše už bude jenom dobré, ale tahle situace nás zavedla zase do pasti.

„Ať se stane cokoli, lásko. Musíme držet celá rodina spolu.“ Oznámila jsem mu. On jen přikývl.

„Miluju Tě Bello a Renesmee úplně stejně. Nechci aby se vám něco stalo. Budu se snažit vás ochránit.“

Políbil mě a já mu polibek opětovala. Pořád jsme seděli přede dveřmi, v objetí a přemýšleli co bude dál.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jared Black Cullen - začátek nového života:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!