Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jared Black Cullen - Strach o Jacoba

xD Bez komentáře :D


Jared Black Cullen - Strach o JacobaUzdraví se Jacob? A jak vezme Edward novinu se svatbou? A co Bella, odpustí Edwardovi jeho čin? Komentáře, kritiku..nápady, cokoli..

Strach o Jacoba

Z tranzu Edwarda vytrhl až hlas jeho lásky. Bella ucítila krev a bála se o Jacoba stejně jako Nessie.

„Edwarde, přestaň.“ Hystericky na něj Bella ječela. „Tak už ho nech.“ Vší silou ho odtrhla od bezvládného, teď už lidského těla. Zajíkla se, když uviděla Jacoba na zemi v takovém stavu. Reneesme seděla pořád u jeho hlavy, hladila ho po vlasech, brečela a při tom mu pořád něco šeptala. Byly to slova naděje. Pár ran se začalo ihned zacelovat, ale ty nejhorší na rukou, nohou a zádech neměli šanci bez cizí pomoci.

„Okamžitě zmiz. Edwarde, uteč pryč, než Ti něco udělám.“ Věděla, že by mu stejně nic udělat nemohla, jako on ji..ale teď se chovala jako člověk. Nadávala na něj a rukama ho odstrkovala pořád dál a dál. Když se po pár minutách konečně vzpamatoval otočil se zády k ní a utíkal pryč..nic neřekl, žádná omluva, žádná lítost. Bellu to velmi zamrzelo. Přisedla si k Nessie a rukou studenou jako led, pohladila Jakea po tváři. Ten chlad ho lehce probudil. Otevřel oči a nepatrně se na obě usmál. Jenže ten úsměv byl plný bolesti.

Nessie se opět rozvzlykala.

„Jaku, vydrž. Sakra, jak Ti můžu pomoct? Řekni mi to, řekni.. co mám pro Tebe udělat?“ Jacob jen zavrtěl hlavou a oči opět zavřel.

Do Reneesme se teď vlila nová vlna adrenalinu a hněvu. Začala s Jakobem třást a křičet na něj. „No tak, Jaku. Neštvi mě. Okamžitě se probuď. Hlavně mě neopouštěj. Jaku, já Ti pomůžu, jen mi sakra řekni jak?“ nepřestávala s ním třást.

Jacob za chvilku znovu otevřel oči a pootevřel ústa. Lehce se rozkašlal a z úst mu vytekl pramínek krve. I přes to všechno ze sebe vydal jedno slovo.

„Billy.“ Ihned jako to dořekl, opět omdlel. To však stačilo Nessie k tomu, aby zjistila kam má Jacoba zanést.

„Mami, auto?“ zeptala se Belly. Ta už běžela upíří rychlostí domů, aby vzala to nejrychlejší auto, což bylo Alicino Ferrari, které si pořídila pár dní před tímto incidentem, a okamžitě jela k lesu. Doběhla zase zpátky k místu, kde Jacob dále ležel a snažil se popadnout dech. Už to vypadalo opravdu špatně.

„Pomoz mi, Ness. Vezmi ho za nohy. Musíme ho donést k autu, pak už bude všechno dobré. Billy mu určitě pomůže.“

Ness ho chytla za nohy, lehce nadzvedla a společně ho odnesly do auta. Když dojeli do La Push, před domem už stál Billy a smečka vlků se v obrané pozici krčila u něj. Nessie vyšla směrem k Billymu. Bella radši zůstala uvnitř auta a snažila se utěšovat zraněného Jacoba.

„Ahoj Billy. Jacob je ošklivě poraněnej, potřebuje pomoct.“ Řekla k Billymu.

„Vás prosím, abyste mamince neublížili. Za nic nemůže. Pomáhá mi a Jacobovi také.“ Obrátila se ke smečce. Psy se zvedli ze svých míst a pomalým krokem odešli do lesa. Nessie s Bellou vytáhly Jakea z auta a odnesly ho do baráčku.

„Teď tady nesmíte být.“ Řekl rázným hlasem Billy. To co se mělo stát, muselo zůstat jen mezi jejich kmenem. Nikdo, ani Jacob netušil, Billyho schopnost šamanství.

„Až mu bude lépe, zavolám Ti, Ness.“ Na Bellu se ani okem nepodíval. „Nebuj se o něj. Však on se o sebe postará. Je to silnej chlap!“ mrkl na Ness a vyšel zpoza dveří aby jim naznačil, že už by měly jít. Nessie věnovala Jakovi poslední pohled, poslední pohlazení a zavřela za sebou dveře.

„Mami, já nepojedu domů.“ Oznámila Belle, když se vraceli autem ke Cullenům.

„Mami, dneska zůstanu v lese. Pomůžou mi vlkodlaci.“

„Tak na to zapomeň Reneesme!“ vyštěkla na ni Bella. Bála se o svojí jedinou dceru. Bála se i o svého nejlepšího přítele. Nemohla uvěřit tomu, co Edward udělal. Jen kvůli lásce těch dvou mladých lidí. Vždyť jim může zkazit celý život.

„Reneesme nemůžeš teď odejít. Pojedeš se mnou domů a všechno vyřešíme.“

„Nic se nevyřeší,“ odporovala „Nebuj se, postarají se o mě vlkodlaci. Když budou se mnou, nemůže mi nikdo ublížit. Ani můj vlastní otec.“ Ty poslední slova plivala jak jed. Bella si byla velmi dobře vědoma, co Edward způsobil a že Reneesme je hrdá dívka, a že ta mu hned tak neodpustí. I ona za tohle Edward nemohla vystát, a tak svolila k tomu, že Nessie dnes nebude spát doma. Vysadila jí na hranici La Push a pokračovala dál.

Doma byla během chvíle. Edward seděl v obývacím pokoji a nepřítomně koukal na puštěnou televizi. Neřekl nic. Ani se na ní nepodíval a její vztek tím ještě víc vzrostl.

„Můžeš mi říct, co to do Tebe vjelo? Vždyť si ho mohl zabít. Říkám mohl, protože Billy ho určitě zachrání.“ Snažila se z něj dostat vysvětlení.

„Škoda.“

„Škoda co?“

„Škoda, že jsem ho nezabil. Takový zvěrstvo. Ten čokl už mi nevleze do baráku.“ Vůbec nechápala jeho reakce? Co se tak najednou stalo? Vždyť vše probíhalo v pořádku. Věděla sice, že Edward Jacoba nemá zrovna v lásce, ale vždycky jejich lásku toleroval..dělal to hlavně pro Nessie.

„Škoda? Edwarde prober se. Je to Tvůj budoucí zeť! Oni se vezmou a ničím tomu nezabráníš.“ Začala pomalu zvyšovat hlas. Edward vstal ze sedačky a okamžitě byl u Belly, koukal na ní zuřivým pohledem, že se v prvním okamžiku i sama Bella bála. Zrychleně dýchal a třásl se po celém těle.

„Nikdy nebudou spolu, šťastni!“ vykřikl a přeběhl zpátky k sedačce. Zvedl ji do náruče a prohodil prosklenou terasou. Potom vyběhl ven z domu a běžel k řece, kde trhal jeden strom za druhým a zuřivě vrčel.

Bella si všimla že zbytek rodiny stojí na schodech a pozorují jejich hádku. Okamžitě vyběhla za Edwardem, svalila ho na zem a zuřivě na něj vrčela.

„Ty mojí dceru necháš nepokoji a mého nejlepšího přítele taky. Jestli se nechceš uklidnit, dobře, ale pak nečekej že s Tebou budu dále žít!“ postavila se, ještě jednou zavrčela a na důraz jejích slov vytrhla obrovský smrk ze země a hodila ho přímo před Edwarda, který dále v překvapení ležel na zemi a ani se nehnul.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jared Black Cullen - Strach o Jacoba:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!