Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jaký mají život novorození? - 8. časť


Jaký mají život novorození? - 8. časťBree znovu uvidí "ducha", ktorého zazrela v Seatlli. (1. kapitola) Kto to je? A odkiaľ pozná Bree?

Bree

 

Blúznim alebo snívam? Snívať nemôžem, veď upíri spať nemôžu, ale či dokážu trpieť halucináciami, to netuším. Opäť som ho videla. Toho ducha! Pre istotu som o ňou Diegovi nevravela. Nechcem, aby ma považoval za blázna. Aj dnes som ho zazrela, rovnako ako včera. Nič mi nenaznačoval, ako pri našom prvom stretnutí. Len sa na mňa díval a vzápätí sa rozplynul. Rozmýšľala som, že ked ho uvidím nabudúce, pokúsim sa s ním porozprávať a zistiť čo chce.

 

Peter

 

Díval som sa na svoju sestru a na jej druha. Nikdy by som si nebol pomyslel, že Bree skončí rovnako ako ja. Že z nej bude upír!

Moja malá sestrička! Narodila sa, keď som mal pätnásť rokov. Veľa si z toho obdobia nepamätám, keďže som trpel autizmom. Žil som vo svojom vlastnom svete a ten okolitý som nevnímal. Až keď som sa stal upírom, preštudoval som rodinné záznamy.

Na môj ľudský život nemám príliš veľa spomienok. Jednou z mála vecí, ktoré si pamätám, bola príšerná bolesť, ktorá ma násilne vytrhla z môjho vlastného sveta. Anne, moja stvoriteľka, mi našťastie vysvetlila všetky pravidlá upírieho sveta. Vraj prišla do Vancouveru – môjho rodného mesta - loviť. Mňa si vyhliadla hlavne kvôli postihnutiu. Vraj som nemal nijakú budúcnosť. Ale pri kŕmení bola vyrušená akousi ženou. Mojou matkou, ktorá bránila svojho syna. Zaplatila za to vlastným životom a mňa odsúdila na večnosť plnú krvi a zabíjania.

Po niekoľkých rokoch som sa rozhodol vrátiť a strážiť svoju rodinu. Jedného dňa som odišiel na lov a moja sestra zmizla. Moja matka sa psychicky zrútila a otec odišiel nevedno kam. Bree som našiel až o niekoľko týždňov neskôr. Bohužiaľ, už nebola medzi živými. Bol z nej upír.

Vďaka svojmu postihnutiu, ktoré ma sprevádzalo po celý život, som získal niečo ako dar. Dokázal som byť neviditeľný nielen pre ľudí, ale i pre upírov. Bolo zábavné priblížiť sa k niekomu zo svojho druhu, dvíhať rozličné predmety a sledovať jeho reakciu. Väčšinou boli pekne vydesení. Po čase som zistil, že sa dokážem zjaviť osobe bez toho, aby ma videl niekto iný. Takže ma moja sestra dokázala vidieť, ale jej druh nie.

 

Bree

 

Nemohla som sa dočkať, kedy ho zasa uvidím. Pripadala som si ako zaľúbená pubertiačka. Ale nebola som zaľúbená. Len príšerne zvedavá. Kto to je? A čo chce odo mňa? Je to naozaj duch, alebo je to upír so zvláštnou schopnosťou.

Všimla som si znepokojivé pohľady Diega. Videla som na ňom, že ho trápi, čo sa so mnou deje. Na jeho otázky som neodpovedala. Aj tak by mi neveril a ja som sa bála, že by mojim priznaním naše vzťahy ochladli.

 

Diego

 

Pozoroval som Bree už niekoľko týždňov a bol som veľmi znepokojený. Bree bola nepokojná a ja tiež. Stále niekam chodila a odmietala povedať kde. Nechcel som vyzvedať, alebo ju nedajbože obmedzovať, ale bál som sa o ňu. Bola taká zraniteľná.

Niekoľkokrát som sa pokúšal o tom hovoriť, ale nemala záujem. Len dúfam, že sa jej nič nestane.

 

 

Bree

 

Konečne som ho uvidela. Rozbehla som sa k nemu a už z diaľky som zakričala: „Počkaj! Kto si?“

Zastavil. Podišla som k nemu a pozrela sa mu do očí. Boli červené. Takže je to upír, nie duch. Okolo neho bolo zvláštne biele svetlo, takže jemne žiaril. Nie tak prudko, ako upíri na slnku.

„Som niekto, komu na tebe záleží,“ odvetil a rozplynul sa.

Otočila som a už som chcela odíst, keď som si všimla čosi na zemi. Bol to akýsi papier. Zdvihla ho zo zeme a obrátila. Zostala som zarazene stáť so šokovaným výrazom. Bola to fotografia. Na nej som bola ja ako desať ročné dievčatko spolu so svojim bratom Petrom.

 

Dobre si Petra pamätám, napriek tomu, aká som bola malá. Vedela som, že môj brat nie je úplne zdravý. Rodičia mi jeho zdravotný stav vysvetlili až tesne pred jeho zmiznutým. Jedného dňa odišla mama spolu s Petrom k lekárovi a ani jeden z nich sa už nevrátil. Nenašli dokonca ani ich telá.

Nemohla som tomu uveriť. Ten tajomný upír-duch je môj brat Peter?

Koniec 8. časti

 

7. kapitola 9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jaký mají život novorození? - 8. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!