Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jaký mají život novorození? - 7. časť

Kristen2 by Jelda


Jaký mají život novorození? - 7. časťAko sa Meredith vyrovnáva s odchodom Bree a Diega? A ako sa darí tým dvom? Meredith má zaujímavú návštevu.

7. časť

Pohľad Diega

 

Po odchode Meredith sme sa s Bree rozhodli odísť ďalej na juh. Našou ďalšou zastávkou bol Boston. Bolo to dosť veľké mesto, aby sa tam stratilo pár pasákov a bezdomovcov. Protivilo sa mi zabíjať ľudí, ale vedel som, že nemám na výber. Keby som mal priveľký hlad, mohol by na to doplatiť niekto nevinný.

Po odchode Meredith sa Bree upokojila. Trávili sme spolu všetok čas. Chodievali sme do kina, do knižnice, a hlavne na lov. Zo začiatku to bolo fajn, ale postupne sa to zhoršovalo. Poznáte tú situáciu, keď s nejakým človekom trávite každú voľnu chvíľu, až sa už nemáte o čom rozprávať, lebo nemáte žiadne súkromie? Presne do takého bodu sme sa dostali my dvaja. Rozmýšľal som nad spoločnosťou, ale Bree to kategoricky odmietla. Nestála o ďalšiu konkurenciu, o ďalšiu Meredith.

A tak sme ostali sami dvaja.

 

Meredith

 

Odísť od Diega bolo ťažké. Dokonca som si za ten čas zvykla aj na tú hysterku Bree. Hlupaňa! Nepochopila, že o Diega nemám záujem a ani mať nemôžem. Všetko by bolo ľahšie. Takto som sama. Znova!

Sedela som na barovej stoličke a liala do seba jeden drink za druhým. No a čo?! Opiť som sa nemohla a finančné problémy som nemala. Vodka, či čo to bolo, aj tak skončí v záchodovej mise, tak prečo to predlžovať?!

„Ahoj, zlato, čo tak sama?“ ozvalo sa vedľa mňa.

Otrávene som sa obzrela.

Tučný, plešatý chlap, asi okolo päťdesiatky, si na mňa očividne robil zálusk.

„Neboj, mačička, nič ti neurobím. Len si ťa obzriem, ok?“ zachechtal sa na vlastnom vtipe a siahol po látke, ktorá mi zakrývala tvár.

Okamžite letel na druhý koniec miestnosti. Vedela som, že sa na mňa pozerá celý bar, ale bolo mi to jedno.

„Nesiahať!“ zavrčala som a kopla do seba ešte jedného panáka. Vzápätí som hodila na stôl zväzok bankoviek a vyšla hlavným vchodom do hlbokej noci.

 

Chrbtom som sa oprela o kamenný múr a zavrela oči. Mala som chuť plakať. Môj ľudský život bol peklo, ale ten upírsky nebol o nič lepší. Vo Volterre som bola obávanou a nebezpečnou hlavne pre svoj dar. Ale skutočných priateľov som si tam nenašla. A ani nemohla. Život vo Volterre bol najmä o vypočítavosti a moci. Každý sa snažil dostať do priazne vládcov. Najmä Ara! U neho platilo jediné pravidlo – čím nebezpečnejší a desivejší dar, tým lepšie! Tým rýchlejšie ste postupovali v „rebríčku“ obľúbenosti u hlavného vládcu.

Priateľov som si v Taliansku nenašla, ale lásku áno. Aj keď neopätovanú a nenaplnenú. Muž, ktorého som milovala, o mojej láske nevedel a ani sa o nej nesmel nikdy dozvedieť! Vysmial by sa mi a to by som neprežila. Nik o tom nevedel. Len Marcus, ale uňho som mala zaistenú diskrétnosť. Teda pokiaľ sa nedotkne Arovej ruky, pretože ten by si moje city určite nenechal pre seba. Možno aj nechal, ale poznám Ara. Niečo za niečo! A to by on vedel diabolky využiť vo svoj prospech.

Zhlboka som sa nadýchla, napriek tomu, že som to nepotrebovala a v okamihu som strnula. Mala som spoločnosť. A nie hocijakú! Týchto upírov som totiž poznala. Volterrská garda! Demetri, Felix a démonické dvojčatá Jane a Alex. Ale čo tu tí robia?

Ak ma chcú dostať, tak na to nech zabudnú! Nedám svoju kožu zadarmo!

 

koniec 7. časti

6. kapitola 8. kapitola

Venované Pitrske, ochotnej duše, ktorá ma na mňa stále čas.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jaký mají život novorození? - 7. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!