Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob trochu jinak - Prolog

1.IsabellaCullen-New Moon


Jacob trochu jinak - Prolog Povídka z pohledu Jacoba. Je to podle filmu zatmění. Prolog je přepis filmu, ale dál už to tak nebude. Co by se stalo kdyby byl jeden rozhovor trochu jinak?

Prolog

Jacob

„Kdy se k vám Leah přidala?" zeptala se Bella.

Bella byla po dlouhé době v La Push. Vzal jsem ji k Samovi a Emily. Leah opět předvedla, jak umí být příjemná. Bella ji viděla se přeměnit. Byla z toho vedle.

„Když umřel její táta. Její brácha, Seth, se taky proměnil. Je mu jen patnáct je nejmladší vůbec. Sam ho drží doma u učení, ale on je z toho celý nadšený," řekl jsem. Šli jsme s Bellou k nám do garáže. Já tlačil svou motorku a ona cupitala vedle mě. Už jsme šli u nás před domem.

„Kéž by doma zůstávala Leah," dodal jsem. Bella se zatvářila pobaveně.

„No tak, nebuď takový chlap," řekla se smíchem.

„Nejde o to, že je holka. Jde o trojuhelník," zamračil jsem se. „Všichni musíme prožívat tu bolest s Leah, Emily a Samem. Vlčí telepatie, pamatuješ?" řekl jsem. Bella se tvářila na nejvíš pohoršeně.

„Sam nechal Leah kvůli Emily?" zeptala se. Věděl jsem že její nenávist k Samovi se opět probudila k životu. Tvářila se jako, že poběží zpátky k Samovi a profackuje ho.

„Tak to nebylo. Sam se za to, že Leah ublížil, nenávidí. Ale Emily byla ta pravá," řekl jsem. Připadal jsem si, že to ze mě leze jako z chlupatý deky. Bylo nepříjemné mluvit o tom, právě s ní. A navíc to bylo Samovo tajemství. Nikdo kromě vlků to nevěděl.

„Někdy si člověk nemůže vybírat," řekla. Vyznělo to tak divně, až se mi začaly třást ruce. Přišlo mi, že už nemluvíme o Samovi. Jakoby se mi slova v hlavě převracela tak, aby zněla jinak.

„Jde o víc, než o nějáký románek, Bello. Sam se do Emily otiskl," řekl jsem. Vysnělo to jako kdyby se mi chtělo brečet. Po pravdě, chtělo. Držel jsem ty slzy na krajíčku.

„Chci vůbec vědět co to znamená?" řekla.

Po pěti minutách v garáži

„Otisknout se do někoho... To je jako... Když ji spatříš, všechno se změní. Najednou tě na zemi nedrží gravitace, ale ona. Na ničem jiném nezáleží. Udělal bys pro ni cokoli. Byl bys pro ni čímkoli," odmlčel jsem se, když jsem si uvědomil, že popisuju můj vztah k ní. A zároveň jsem sebou trhnul. Co to tu plácam?

„Vypadá to že ten pocit znáš. Už ses... Do někoho otisknul?" zeptala se. Bylo na ní vidět, že je z to nervózní. Na tu otázku jsem se nepřipravil. Mam jí to říct? Nemam jí to říct? Odhodlal jsem se.

„Kdyby ano... Nic by to nezměnilo..." řekl jsem pomalu. A pak nutkání brečet přeteklo. Zachytil jsem pohled, který Bella upřela na slzu, která mi pomalu tekla po tváři. Rychle jsem sklonil hlavu. Slza tekla. Bella dýchala zrychleně, jakoby jí teď  něco došlo. Něco důležitého.

„Jacobe, ty ses... do mě... do mě otisknul?" zeptala se. Ta slova jí nešla říct. Jako by se dusila.

Nechtěl jsem jí odpovědět. Chtěl jsem aby odešla, abych si tu mohl v klidu brečet. Brečet, nadávat si a trpět. Miloval jsem ji a ona nikdy nebude moje. Slzy začaly téct proudem. Pak mi unikl jeden vzlyk. A pak další. Slyšel jsem, jak Belle taky unikl jeden tichý vzlyk.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob trochu jinak - Prolog :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!