Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob, to už by stačilo! - 5. kapitola

Edward a mimi


Ako Jacob zareaguje na to, že je Rachel s Paulom? A ako dopadne rande Rachel a Paula? Bude teraz vôbec nejaké? Prajem príjemné čítanie. :)

Za mnou stál Jacob...

„Prečo si ma, preboha, neposlúchla? Čo si o sebe myslíš, ako to, že si s ním? Veď som ti niečo vravel!" rozkričal sa po mne ako po poslednej šľapke na tejto Zemi! Čo si on o sebe myslí? Tak toto nie, chlapček môj milovaný!

„Čo si ty o sebe myslíš, že sa po mne takto rozkrikovať? Tak toto nie! Je to môj život! Je na mne s kým sa budem stretávať a s kým chodiť! Poprípade za koho sa vydám! Aj kebyže je to Paul! Teba do toho nič a ty sa do toho nemáš čo starať," vrieskala som po ňom tak, ako on po mne.

„Fajn! Ako chceš! Vyber si - buď ja alebo on!" Toto nemal... bolo to od neho kruté, ale ja som bola rozhodnutá. Od začiatku to bol on, už odvtedy, ako som sa prvý krát pozrela do jeho očí. Milujem ho a je to on.

„Ako chceš! Paul, sadaj, ideme!" povedala som s bolesťou, ale pevným hlasom. Nemôže mi toto robiť môj vlastný brat, ktorého tak veľmi milujem.

„Ty hajzel!" povedal smerom k Paulovi a vtedy spravil niečo, čo by som od neho nečakala ani v zlom sne. Odpľul si smerom k nám a odišiel preč do lesa. Už som to nevydržala a slzy mi pretiekli cez okraj oka, no rýchlo som ich zotrela, skôr, ako si ich stihol všimnúť. No Pauk sa nehýbal, o niečom silne uvažoval a keď sa na mňa pozrel mal v očiach lásku, no tiež veľa bolesti a smútku...

„Vieš, Rachel, možno by sme sa nemali stretávať, vidím ako ti to ubližuje a to ja nechcem," povedal smutným, ale rozhodnutým hlasom. Nie, nie, nie... toto mi nemôže urobiť, ja bez neho nedokážem žiť, milujem ho viac ako svoj vlastný život. Nemôže ma opustiť, nesmie.

„Nie, Paul... ja viem, poznáme sa krátko, ale ja som sa do teba zamilovala, milujem ťa. Už od prvej chvíle čo som ťa uvidela a..."

Ja by som to pokojne dopovedala, ale zastavili ma jeho pery, ktoré hladne drvili tie moje. On ma pobozkal! S radosťou som mu bozky odplácala a bolo to dokonalé. Naše pery boli ako stvorené pre tie druhé, dokonale do seba zapadali. A náš bozk sa prehĺbil, bolo v ňom viac vášne a zapojili sme aj naše jazyky, ktoré hrali vášnivú hru. Ale po chvíli sme sa museli nadýchnuť, tak sme sa od seba odtrhli, teda skôr, len naše pery.

„Aj ja ťa milujem, veľmi. Rachel, si môj život," povedal už o dosť šťastnejší Paul a usmial sa, ja som mu úsmev opätovala a s Paulom som strávila najkrajší večer pod slnkom.

Boli sme v kine, Paul chcel horor, ale nakoniec sme boli na romantickej komédii. Paul veľmi dobre vedel, čo robí, keď objednal lístky úplne vo vrchnom rade, skoro celý film sme sa venovali jeden druhému a nikto nemal námietky typu: Prestaňte tam hore mľaskať alebo choďte von a tak... Potom sme boli v mekáči a nakoniec na romantickej prechádzke po pláži. Bola som tak unavená, že som zaspala Paulovi v náručí, kde som zaspala na jeho posteli a on vedľa mňa, nebojte, nič nebolo. Len sme sa chvíľu maznali, a potom som zarezala a Paul pravdepodobne tiež.

Ráno som sa zobudila na sladkú vôňu palaciniek...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob, to už by stačilo! - 5. kapitola:

 1
2. lele
18.06.2012 [20:42]

pekne pokračuj len tak dalej Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
18.06.2012 [18:33]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Chýbajúce čiarky
*Pozor na mäkčene - de, te, ne, le a di, ti, ni, li sú mäkké sami o sebe, takže tam mäkčeň nepatrí
*Preklepy
*Priamu reč

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!