Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob a Ness - 4. kapitola

Ash


Jacob a Ness - 4. kapitolaKapitola, která je v celku krátká, ale kterou nějak neumím popsat... Třemi slovy: Další Jacobova návštěva.

I když jsem byl doma, pořád jsem musel myslet na Renesmé. Chtěl jsem myslet na někoho jiného, bylo mi jedno na co. Na tátu, na smečku, na Leah… ale nešlo to. Renesmé… moje Renesmé. Stál jsem před domem Cullenových a zazvonil jsem. Nemusel jsem, protože oni věděli, kdo stojí za dveřmi, ale je to slušnost. Otevřela Bella.

 
„Dzejku! Dzejku!“ křičela Renesmé, protáhla se kolem Belly a vrhla se ke mně.

 
Sedl jsem si do podřepu a ona mi vběhla přímo do náruče. Objala mě kolem krku.

 
„Ahoj, Ness,“ řekl jsem, usmál se a pak se podíval nahoru na Bells, „Ahoj, Bello.“


„Ahoj, Jaku.“


Šel jsem do domu a nesl Renesmé v náruči. Tulila se ke mně a já si užíval pocit její blízkosti. Broukala si mé jméno a já jí šeptal do vlasů to její.


„Br, jsou jako milenci,“ řekla Rose a otřásla se.


Edward přikývl a ušklíbl se. Podíval jsem se na ně a Renesmé také.


„Nejsme. A i kdyby, nedělám nic, co by se jí nelíbilo,“ řekl jsem a pohlédl na Edwarda.


„To neznamená, že to není špatné,“ odpověděl Edward, „je ještě malá.“


„Já to ale přeci vím, že je ještě malá,“ řekl jsem.


Ness mi dala pusinku na tvář. Její chladné rty mě zastudily, ale nebylo to nepříjemné. Naopak, roztomilé a milé pohlazení. Usmál jsem se. Cullenovi ale moc nadšení nebyli a Edward mi vzal Nessie z rukou. Natahovala ke mně ručky a byla smutná. Bella se na ni soucitně podívala.


„Edwarde, vrať mu ji,“ řekla.


„Ale ona mu dala pusu! To se mi nelíbí,“ odpověděl Edward.


„Ale ona bude plakat, tak mu ji vrať,“ odvětila Bella.


Edward se neměl k tomu, aby mi Renesmé předal. Bella mu ji vzala a podala mi ji sama.

 
„Díky, Bello,“ řekl jsem, usmál jsem se a přivinul Ness k sobě.

 
Podíval jsem se Belle do jejích krvavě rudých očí. Zase se mě chopila zlost z toho, co jí ta kamenná pijavice udělala. Ale věděl jsem, že to byla jediná možnost, jak Belle zachránit život. To všechno kvůli té malé holčičce, kvůli předmětu mého otištění, kterého jsem ještě před dvěma týdny nazýval vrahem. Podíval jsem se na Ness a můj vztek zmizel. Může být takové nádherné stvoření vrah? Může, bohužel. Ale ona to nedělala schválně. Chtěla krev, chtěla něco, co nedostala. Takže si to musela vzít sama. Ale z čeho? Z matky. Uvnitř jí zabíjela, aniž by sama chtěla. A to, že to byl můj nápad, že to dítě chce krev, mě děsilo. Jak to mohlo napadnout zrovna mě? Dát Belle pít krev, aby se zachránila ona i dítě? Ale bylo to správné. Spolupracovat s Cullenovými. Neměl jsem být věrný smečce, v té chvíli. Je dobře, že jsem to neudělal. Sam chtěl Bellu zabít. Kvůli tomu, že chtěl zabít tu… věc v ní. Ale Renesmé není věc. Renesmé je malý anděl. Malá bohyně.

 
„Zítra jdeme s Ness na první lov… půjdeš s námi? Byla bych ráda, kdybys šel,“ řekla Bella a podívala se na mě.
Přikývl jsem na souhlas.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob a Ness - 4. kapitola:

 1
1. vena
23.06.2014 [15:23]

Prosím dalšíííííííííí!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!