Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se z toho zblázním - 4. kapitola

No proto :D


Já se z toho zblázním - 4. kapitolaJak bude Esmé reagovat, když jí Emm a Jazz řeknou, co viděli? A budou mít Edward s Bellou toho mulata? Přečtěte si tohle a budete to vědět!

Esmé?" zeptal se Emmett, když vešli do kuchyně.

„Co je, Emmette? Jaspere? Co se stalo?" zděsila se Esmé.

„Nic, jen ti chceme něco říct," uklidňoval ji Jasper.
„Ehmm, jak začít? My... jsme..." zakoktal se Jasper, dloubl do Emma a sykl: „Pomoz mi přece!"
„My jsme viděli Rosalie a Alici jak.. jak se líbaly a chtěli jsme to někomu říct, protože si s tím nevíme rady," dopověděl to Emmett rozpačitě.
„No jo... ," zamumlala Esmé, „já vím, že se mají rády, já vím, já je už viděla, víte kluci?"
„Aha, tak tys už je viděla a kdy?" vyzvídal Jazz netaktně.
„Asi předevčírem, nějak tak," přemýšlela Esmé.
„No a neřeknem to Carlisleovi teda?" navrhl Emmett.
„Radši ne, stačí že ho málem odvezli, když se dozvěděl o vás," povzdechla si Esmé.
„Nejdete na lov?" otázala se ještě. „Mám totiž celkem žízeň."
„Hmmm..." přikývl Jasper.
„Edward a Bella říkali, že půjdou na lov až večer, tak půjdu s nimi, ju?" pohlédl Emm na Jaspera a ten pokrčil rameny.
Ráno se všichni sešli v obýváku. Rosalie probírala s Nessie poslední detaily svatby, Alice učila Bellu jógu a Esmé se chystala ven se Sethem. Carlisle a Sam poslouchali Embryho, vyprávěl jim totiž sprosté vtipy. Jacob netrpělivě čekal, až se Renesmé vykecá a půjdou na vyjížďku na motorkách, co Jake nedávno opravil a zatím se bavil s ostatníma vlkodlakama o rozlučce se svobodou. Edward v koutku pokoje hrál v klidu na piáno. Do toho všeho zmatku najednou přidusali Emmett s Jazzem ze zápasu, kde hráli ragby. Zatímco se Jasper svalil do křesla, Emm se přitočil k Alici a potměšile jí pošeptal do ucha: „Vím koho máš ráda, viděli jsme tě."
Alice udiveně pozvedla obočí a rychle Emmetta chytla za tričko, protože chtěl utéct.
„CO? To mi vysvětlíš!" naléhala na něj a zatlačila ho do kuchyně.
„Takže.. ," odkašlal Emm „včera jsme se s Jasperem nudili, a tak jsme vylezli na ten strom co z něho jde vidět do tvojeho pokoje a uviděli jsme, jak se s Rose na posteli mazlíte a líbáte, víš?!" vypravil ze sebe Emmett.
„Aha..." pokývala vševědoucně hlavou Alice, ale pak vytřeštila oči a roztřeseným hlasem se zeptala: „A neřekli jste to nikomu, doufám?!"
„No, řekli jsme to Esmé, ale ta to prý už věděla a dohodli jsme se, že Carlisleovi to zatím(!) neřekneme," rozřehtal se Emm.
Bylo vidět, jak Alici spadl ze srdce velký balvan. Chtěla se sice ještě na něco zeptat, ale potom jen mávla rukou a odešla.
Později odpoledne se Edward s Bellou vydali do dětského domova. Šli se podívat, jestli tam bude nějaký černoušek.
Edward to vymyslel tak, že ho vychovají jako normální dítě, ale bude vědět o existenci upírů a vlkodlaků. A když bude starší, tak ať se sámrozhodne, jestli chce být upír, nebo ne.
„Dobrý den," pozdravil Edward vychovatelku dětského domova, „já jsem Edward Cullen a toto je má manželka."
„Velice mě těší, co si přejete?" odtušila vychovatelka.
„Chtěli bychom si adoptovat dítě, nejlépe černouška - tedy mulata, tak se jdeme podívat, zda tu nějakého máte," poprvé promluvila Bella.
„Aha, samozřejmě, následujte mě."
Vešli do jídelny, děti totiž právě obědvaly. Mohlo jich tu být asi 30. Malí vietnamci, vietnamky, běloši, bělošky, romky a romové a i pár černoušků. Jen co je děti zpozorovaly, tak nastal zmatek. Některé se za nimi rozběhly, jiné se rozbrečely a ostatní na ně hleděly buď vystrašeně nebo radostně.
„Ti jsou roztomilí," zašeptala Bella, „asi jsem se zamilovala."
„Takže - vy jste chtěli mulata - máme tady tři," oznámila vychovatelka a ukázala na tři děti různého věku. Byli to dva kluci a holčička. Jak se dozvěděli, jeden kluk se jmenoval Richardo, další Eddy a holčička Nelly.  Richardo byl nejstarší - měl 7 let, Nelly měla 5 let, no a Eddy měl jen 3.
Budeš moje maminka?" zatahal Eddy Bellu za rukáv a podívla se na ní s nepřehlédnutelnou nadějí v očích. Belle se oči zalily slzami.
„To víš že jo!" odpověděl mu rychle Edward, protože postřehl, co tento nevinný dotaz s Bellou udělal. A bylo rozhodnuto!


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se z toho zblázním - 4. kapitola:

 1
26.10.2012 [13:43]

Agule99 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [15:25]

Charlotte147 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [11:29]

KatariEsmeCullenJujda...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
02.07.2011 [14:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [9:10]

WhiteTieAhoj, článek jsem ti opravila, dávej si pozor na následující chyby:
+ Esmé (nikoliv Esme)
+ přímá řeč (na úvozovkami na začátku NENÍ mezera, za úvozovkami na konci JE mezera)
+ Carlisle - špatně skloňuješ, podívej se sem www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/jmena-postav/
+ Renesmé (nikoliv Renesmee)

Pokud si nejsi čímkoliv jistá, zamiř do sekce Pomoc autorům a najdi si korektora, který ti pomůže.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!