Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já nic nevím 3. kapitola

Rose a Em


Já nic nevím 3. kapitolaJak už všichni víme, Carlisle je velice milý upír a Edward s jeho nápadem není moc spokojený. A kdo je vlastně Blake? Doufám, že se vám to bude líbit, vaše BlairCullen.

„Zase ty?“ zeptala jsem se nevěřícně a zírala na něho.

„Kdo?“ zeptal se zmateně a já zamrkala.

„Nikdo, promiňte.“

Odešel a já se dívala kolem sebe. Nic zajímavého, a tak jsem se dívala zaraženě a stroj.  Píp, píp, píp. Stále dokola a mě to deptalo.

►◄►◄

 

Edward Anthony Masen Cullen

Táta říkal, že se objevila nová pacientka bez rodiny, jako vždy byl velice ochotný a nabídnul jí náš dům na bydlení. Nebyl jsem z toho nadšený, protože lidé se nám vyhýbali, jak jen to šlo, tak jako my jim, a on si ji rovnou přivede domů. Nemusela by mluvit, ukazovat se mi a už vůbec ne tady bydlet.

„Edwarde, buď alespoň milý, ano?“ žadonila moje nevlastní sestra Alice.

„Pokusím se, ale moc vřelé city k ní chovat nebudu,“ řekl jsem si pro sebe, ale Alice to slyšela a hodila po mně malý polštář, který byl dekorací na pohovce.

„Au,“ vyhrkl jsem a demonstrativně si třel zasažené místo.

„Nelituj se,“ řekla a nedočkavě se usmívala.

Po hodině konečně přijel Carlisle společně s pacientkou. Esmé se hned ujala pacientky a já šel do svého pokoje.

Nemohl jsem dělat nic jiného, než poslouchat.

„Ahoj. Já jsem Alice,“ pozdravila s úsměvem a objala ji.

„Bella,“ odpověděla a bylo poznat, že je nervózní.

Mm, Bella je celkem pěkné jméno.

Edwarde, pojď sem taky prosím. Ať se tě nelekne. Myslela si Alice, a tak jsem sešel dolů po schodech. Byl jsem jediný, kdo se jí nepředstavil, takže nevím, jak se ke mně zachová. Sešel jsem poslušně dolů, až jsem konečně uviděl záda záhadné pacientky. Má rodina se na mě podívala a následně se otočila i Bella.

Mé smysly opanovala vůně její krve, která naplňovala celý pokoj, a probouzela ve mně zvíře. Jediné, po čem jsem toužil, bylo vrhnout se na ni a vysát ji do poslední kapky, ale tím bych zklamal Carlislea a také Jaspera. Kromě její vůně mě překvapil její vzhled – oči barvy čokolády, dlouhé vlasy, štíhlá postava, srdcovitá tvář a její rty. Byla hezká. Díval jsem se na ni a snažil se jí přečíst myšlenky, ale nic jsem neslyšel. Ticho. Byl to nezvyk - první mysl, kterou jsem nemohl přečíst. Nebylo mi to proti srsti, ale v jejím pohledu bylo něco, co mě k ní táhlo…

„Ahoj, jsem Edward Cullen,“ představil jsem se, jak nejlépe to šlo, a uviděl periferně, jak se Carlisle usmál.

„Ahoj, jsem Bella,“ řekla nervózně a na tváři se jí začal dělat ruměnec.

No super, teď mě ještě začne nabalovat.

„Tak, Bello, vítáme tě u nás,“ řekla mateřsky Esmé a já si šel sednout do křesla.

„Vážně jsem vám vděčná, že zde mohu zůstat.“  Začala být ještě více nervózní.

„Prosím, říkej nám jmény. Jsi teď člen rodiny, takže co je naše, je i tvoje, třeba jako oblečení, které ti já sama půjčím, a potom, Bello, musíme jet nakupovat!“ vypálila Alice rychle na Bellu a já se zasmál.

„Ehm, myslím, že je to na mě trochu moc. Najdu si nějakou práci a koupím si oblečení sama.“ Hm, tak tímto Alice nebude nadšená.

„Bello, ty seš tak milá, ale mně to nevadí, vážně.“ Vzala ji za ruku a táhla ji do svého pokoje.

Všichni si sedli do prostoru kolem mě a já zapnul televizi. Byli velice šťastní, že se Alice uspokojila a všechno řekla, ale to hlavní o nás neřekla. Že jsme upíři.

„Edwarde, uklidni se,“ řekl tiše Jasper a já po něm šlehl pohledem.

„Také ti nedělá dobře, když tu máme člověka. Divím se, že jsi po ní ještě nevyjel.“

Jasper se narovnal a zavrčel na mě.

„Edwarde, neprovokuj ho,“ kárala mě Esmé a já přikývl.

„Promiň, brácha.“

„Nic se neděje.“

Do dveří vešel Blake a já se na něho podíval.

„Ahoj,“ pozdravil jsem svého bratra a on jenom přikývl.

„Kdo tu je?“ zeptal se a zastavil se.

Esme, Carlisle a já jsme se postavili blíže k Blakovi a potichu mu řekli, „je tu nový člen.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já nic nevím 3. kapitola:

 1 2   Další »
23.01.2012 [7:40]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon

10. DarkPrincess
19.01.2012 [19:44]

Emoticon Emoticon

9. lucka2010
16.01.2012 [17:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. martty555
15.01.2012 [20:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [19:30]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. ZuzunQa
15.01.2012 [17:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
super

5. Bee1
15.01.2012 [17:03]

Bee1 Emoticon Emoticon Emoticon

4. leluš
15.01.2012 [16:03]

Emoticon Emoticon Emoticon

14.01.2012 [17:28]

WhiteTieOpět, doufám, že naposledy, ti článek vracím! Stále tam máš ty samé chyby, kvůli kterým ti byl článek již dvakrát vrácen! Oprav si je, prosím, a až poté zaškrtni "článek je hotov". Ne, dříve!

14.01.2012 [13:11]

WhiteTieČlánek ti opět vracím. Neopravila sis chyby, které ti vypsala adminka přede mnou. Pokud si s nimi nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a požádej o radu některého z korektorů. Až si vše opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Dříve ne.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!