Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já jsem Bella!! Ty musíš být upír?! 5.ČÁST

4.Ranya-S-Knihou


Já jsem Bella!! Ty musíš být upír?! 5.ČÁSTNedalo mi to a rychle jsem napsala pětku. Tak snad se bude líbit.... Mám radost z vašich komentářů, děkuji moc:D

5. ČÁST

Edward:

Blížil jsem se k jídelně, a už ke mně doléhaly myšlenky mých sourozenců.

Emmett : „Tak tahle holka mě fakt pobavila, doufám, že budu mít tu čest se s ní seznámit. Takhle Edwarda ještě nikdo nedostal. ChaCha. Teď se tváří jako kakabus“

Rosalie: „Vypadá docela dobře, mokře. Jakože nevypadá vysušeně. Prostě normálně. To té holce přeskočilo?“

Jasper: „Pošlu mu vlnu klidu, vypadá, jakoby se měl za chvíli rozbrečet“

Alice: „Je mi ho líto, vím, jak asi vypadají myšlenky sourozenců, myslím, že už toho na něj bylo na chudáka moc. Když ta situace je tak směšná“

Super, cítil jsem, jak se po mě line intenzivní vlna radosti. Tak jsem se teď culil jako bych měl v sobě nějakou omamnou látku. Alice už se zase smála a s ní i zbytek stolu. A já taky, protože mě ovlivňoval Jasper. Byli jsme jako nějaká zhulená rodinka. Lidi po nás koukali. A tak jsem musel zkontrolovat, jestli je tu ta, co ty výbuchy způsobila. Seděla tu a pozorovala nás (ani se jí moc nedivím). No pozorovala víceméně mě a já se pořád smál jako dement. A ona? Pozorovala mě zamyšleně. A pak se jí výraz zase změnil na soucitný tak jsem pohled radši odvrátil. Asi bych jí měl dát najevo, že žádnou nemocí netrpím. Hm… třeba v tělocviku. Sakra, celá naše rodina má na tělocvik omluvenku. Kdybychom se nekontrovali, mohli by z našich spoluhráčů zůstat placky. Takže jistota, je jistota. Ale teď si o mě, už vážně bude myslet, že jsem nějaký mrzáček.

Mezitím co jsme se smáli, se Jasper nesoustředil a nechtěně přetáhl vlnu radosti přes celou jídelnu. Dokážete si představit, co to způsobilo? Ti co se v tu chvíli smáli, se teď popadali za břicha a přímo se řehtali. Všichni byli úplně hotový. Jasper to pomaličku začal stahovat, až se vše vrátilo k normálu. Prohledával jsem zase hlavu po hlavě, nikomu to nepřišlo divné. Takže je vše v pořádku.

Zanesli jsme prázdné tácky. A šli k našim autům.

Přijeli jsme domů, kde už byl Carlisle i Esme. Věděl jsem, co se teď bude dít a nechtěl jsem se toho zúčastnit, tak jsem rychle vyběhl do pokoje a zavřel za sebou dveře. Už jsem neměl špatnou náladu, ale stejně jsem musel uvažovat, proč zrovna ona, si o mě myslí takové věci? Přehrával jsem si její myšlenky a našel jsem tam záchytný bod: ona se semnou chce bavit z lítosti!! To znamená, že se s ní budu moct bavit a trávit s ní čas. Tak proč bych jí měl vyvracet její názor?! Byl jsem sám se sebou spokojený. Prostě budu hrát nemocného Edwarda a ona semnou bude. Mám z toho takovou radost.

Celou dobu, co jsem uvažoval, ke mně doléhal hlasitý smích. Vyprávěli, co se mi stalo. Každý se rval o slovo a chtěl něco říct. Esme s Carlislem se taky smáli. A potom jsem slyšel Alici zařvat.

Nééé Edwarde na to zapomeň!!! Nemůžeš si hrát na nemocného“ Už to viděla, rozhodl jsem se totiž.

Ale můžu Alice,můžu. A taky budu“ Zašeptal jsem si.

Bella:

Dorazila jsem na oběd a sedla si tam kde vždycky. I přesto že tu nebyla Jess s Angelou, neseděla jsem sama. Sedla si ke mně Lauren. A pár dalších spolužáku, kterých jsem si převážně nevšímala. S Lauren jsem se nezávazně bavili. Ale potom jsem se koukla ke stolu Cullenů. Všichni se smáli. Kolem nich byla silná vlna radosti. Nebyla přirozená. Byla nějaká silnější. No koukla jsem se na mého umírajícího souseda. Pořád se usmíval. Až mi to bralo dech. Měla jsem co dělat, abych se za ním nerozběhla a neřekla mu, že moje myšlenky jsem si vymyslela (to zní divně?!). A že je to ve skutečnosti ten nejkrásnější z nejkrásnějších. Než jsem se stihla naprosto roztéct, nasadila jsem, zase masku ala lituju Tě, chudinko malá.

A potom jsem se cítila hrozně šťastně. Nevím, co se to stalo, ale cítil se tak každý. A ta nepřirozená radost, už byla všude ne jen u Cullenů. Usoudila jsem, že to dělá někdo z jejich zázračné rodinky. Všechny už jsem ale no jak to nazvat „prozkoumala“ . Ale né, ještě jeden. Ten pěkný blonďák vedle Alice. Pěkný?? Nečekaně. Soustředila jsem se, ale už to bylo stejně jasné. Ovlivňuje emoce. Tak to je dobré teda. Jeden bratříček si čte myšlenky, druhý ovlivňuje emoce, třetí je extrémně silný, jedna sestřička si vidí do budoucnosti a druhá je extrémně krásná. To je teda rodina fakt. Dr.Cullen si očividně vybíral jenom krásné děti s nadlidskými schopnostmi! To existuje nějaký dětský domov zázračných dětí?! Už to úplně vidím: „Vaší manželku, už nebaví rodit škaredé děti. A vás to, že nic pořádně neumí? Zajděte si k nám.!! Dětský domov zázračných dětí nabízí vysokou škálu dětí s různými schopnostmi! Je vám libo čtení myšlenek nebo třeba vidění do budoucnosti? A je tu toho mnohem více. Tak neváhejte a navštivte nás. Aktuální nabídka…..“ Tomu jsem se trochu zasmála- ty moje představy.

Když jsem dorazila domů, všechno to na mě dolehlo. To mi jako nepřišlo divné, že vidím, co mají za schopnosti? A hlavně, že vůbec nějaké schopnosti mají? A proč to vidím jenom já? To se proti mně něco-někdo spiklo? Zase nikdo nebyl doma. A to mi naprosto vyhovovalo. Zalezla jsem do pokoje a tam začala brečet. Pane Bože co se to semnou děje. Musím se nějak uklidnit. Třeba se z toho vyspím a zítra bude všechno v pořádku- pochybuju! Ale co tedy bude? To budu dál hrát tu svou hru? No ještě uvidím, jak se všechno vyvine. A hlavně, jak naloží s tím, co z mých myšlenek slyšel.

Ten den už jsem jenom poslouchala hudbu, osprchovala se a šla spát. Usnula jsem rychle a nic se mi nezdálo. To je divné na to, co všechno se mi za ten den stalo



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já jsem Bella!! Ty musíš být upír?! 5.ČÁST:

 1
1. Tynca
13.01.2013 [16:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!