Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já jdu dál, ale ty si tu klidně zůstaň - 1. kapitola - Seznámení s Leah


Já jdu dál, ale ty si tu klidně zůstaň - 1. kapitola - Seznámení s LeahBella se snaží vyrovnat s Edwardovým odchodem po svém. A jde jí to skvěle.

„Bello! Nachystej se, za chvíli se jede k Billymu.“ Zvedla jsem se z postele, oblékla jsem si rifle s volným tričkem a šla jsem dolů. Charlie seděl u televize a pořád se ještě díval na zápas, tak jsem si sedla k němu. Nikdy jsem nechápala, jak může Charlieho bavit pořád se dívat na pro mě jedny a ty samé zápasy, ale jeho to asi bavilo, protože je sledoval každý den. Vlastně jsem si už Charlieho bez těch zápasů neuměla ani představit. Charlieho, který seděl u televize, popíjel pivo a sledoval zápas. Vždy, když chci být chvíli s Charliem, sednu si k němu a máme spolu něco jako „souznící chvilku“. Je to úžasný pocit.

Zápas skončil a my vyjeli. Jeli jsme Charlieho policejním autem, ale tentokrát mi to nevadilo. Pozorovala jsem krajinu, která byla krásně zelená. Jenomže já jsem ji viděla našedlou. Zvláštní, jak se může lidem změnit pohled na svět, když se jim něco stane. Jak jsme se blížili k La Push, tak se krajina začala měnit, a možná to byl jen můj pocit a možná to bylo jen oceánem, ale zdálo se mi, že krajina byla míň zelená a bylo tu mnohem víc barev. Začaly se objevovat malé domky a v jednom z nich bydlel nejlepší přítel mého otce Billy a jeho syn, s kterým jsem si hrávala, když jsem byla malá a s kterým teď budu snad chodit do školy.

Charlie zastavil před červeným domem, kde Billy a Jake bydleli, a oba jsme vystoupili. Jake otevřel dveře a vyběhl nám naproti.

„Ahojte, to je dost, že ses tu taky ukázala. Myslel jsem, že ses ztratila, když ses tu tak dlouho neukázala.“ Jake se usmíval jako sluníčko a objal mě. Už jsem ho neviděla nějakou dobu a musím říct, že se dost změnil. Už to nebyl jen takový klouček, ale byl to vážně sexy chlap a tričko, co na sobě měl, rýsovalo jeho skvěle vypracovanou postavu.

„No, pokud vyjde všechno tak, jak má, tak mě budeš vídat tak často, že ti budu lézt na nervy,“ odpověděla jsem s malým úsměvem, který mě samotnou překvapil. Že by na mě mělo La Push nějakou zázračnou schopnost zlepšovat náladu? Jake měl mezitím na tváři nechápavý výraz a přitom krčil obočí, jak přemýšlel, co tím myslím.

„Nemám nejmenší tušení, jak to myslíš.“ Než mohl pokračovat, tak ho vyrušil Billy, který se přijel podívat, kdo to přišel a začal se zdravit s Charliem. Na těch dvou bylo vidět, že jsou opravdu dobří přátelé, protože ta pohoda bylo doslova hmatatelná.

„Tak jak jsi to myslela, že mi budeš lézt na nervy?“ Jake se netrpělivě ptal a nelíbilo se mu, že neznal odpověď a pořád krčil obočí.

„No, myslela jsem to tak, že možná budu chodit do školy v La Push.“ Hned jak jsem to řekla, tak mě Jake znovu popadl do náruče a začal se se mnou dokola točit.

„Konečně ti došlo, že škola u nás je mnohem lepší než ta vaše. Tak to tu dneska povinně zůstaneš, protože je táborák a můžeš tu potkat svoje budoucí spolužáky a jestli se chceš začít vymlouvat na Charlieho, tak to ti nepomůže, protože tu bude taky.“ Měl na tváři neuvěřitelně šťastný úsměv z toho, jak skvěle to vyšlo a jak to vymyslel, takže jsem neměla srdce mu říct, že ne, takže jsem prostě kývla, že ano.

„Jenže tu máme jeden problém a tím je tvoje oblečení. Jsi sice krásná, ale když bych tě zavedl k Leah, což je moje a tvoje budoucí kamarádka, teda aspoň doufám, tak budeš neuvěřitelně sexy a každý kluk nad tebou bude slintat, takže se jde k Leah.“ Vzal mě za ruku a šli jsme někam pryč. Přiznám se, že jsem šla dost zaraženě, protože tohle jsem od Jaka rozhodně nečekala.

„Jaku, ale já nechci, aby nade mnou někdo slintal.“ Jake se zastavil a podíval se na mě jako na toho největšího blázna a pako na světě.

„Bello, je mi jasné, že když chceš chodit na školu do La Push, tak se muselo něco stát, a jak víš, tak tvůj táta a můj táta jsou drbny, takže vím, že jsi chodila s Cullenem. A něco mi říká, že už s ním nechodíš, takže jsi volná, a tudíž si teď musíš začít užívat života a života si nejvíc užiješ, když se budeš bavit a nebudeš myslet na tu hnusnou pijavici, takže neodmlouvej a jde se.“ Znovu mě chytil za ruku a já jsem vůbec neodporovala, ale jen jsem poslušně šla za ním a přemýšlela jsem nad jeho slovy. Jsem volná a mám si užívat života, jenže to jde, když mi srdce krvácí? Pak jsem si vzpomněla na tu moji předpověď, že si najde jinou přítelkyni. On si bude užívat další staletí, tak proč já bych si nemohla užívat těch pár desetiletí? Nechala jsem se vláčet Jakem k té holce a přitom se ve mně hádala pořád moje dvě já. Jedno bylo zlomené z rozchodu s Edwardem a to druhé toužilo si užívat plnými doušky života.

Jake se zastavil u modrého dvoupatrového domu a zaťukal na dveře. Dveře se ani ne do deseti sekund otevřely a za nimi se objevila krásná indiánka, kvůli které určitě vzdychalo hodně kluků a její oblečení podtrhovalo její dokonale stavěnou postavu.

„Ahoj, Jaku, kohopak mi to sem vedeš?“ usmívala se a přitom mě sjížděla pohledem, až mi to bylo nepříjemné, tak jsem se trochu schovala za Jakea.

„Leah, tohle je Bella. Bella s námi začne chodit do školy a taky s námi jde k táboráku, ale podle mě je úplně nevhodně oblečená, co myslíš ty?“ Jake se s úsměvem podíval na Leah a ta začala přikyvovat. „Souhlas, takhle se přece poprvé nemůže ukázat.“ Sjela moje oblečením pohledem a přitom kroutila hlavou. „Tak jdeme, nemáme čas a musíme ti najít dokonalé oblečení.“ Chytla mě za ruku se stejnou vervou jako Jake a táhla mě nahoru po schodech a já jsem za ní šla jako dřevěná loutka, která se nechá ovládat, ale nic zlého se mi určitě nestane, protože Jake mě bude chránit a nejspíš mu na mně aspoň trochu záleží a nedovolil by, aby se mi něco zlého stalo. Ale musím uznat, že jsem se s menším strachem v očích podívala na Jaka, ale on jenom s úsměvem kývl, tak jsem se nechala táhnout dál.

Došli jsme do pokoje, ve kterém bylo nehorázné množství skříní a Leah šla do jedné z nich. Otevřela jednu z nich a ta byla úplně plná oblečení. Myslím, že Leah by si skvěle rozuměla s Alicí. Stop! Nepřemýšlej nad nimi, nebo se nepohneš dál! Okřikla jsem se v hlavě a začala jsem se soustředit na Leah, která si mě nejdřív přeměřila, a pak se podívala do skříně a začala vyhazovat věci. Jake stál ve dveřích a s úsměvem se díval na počínání Leah, která byla nejspíš ve svém živlu.

„Takže, Bello, tady jsem ti vybrala nějaké oblečení, takže teď společně vybereme, co si oblečeš a potom tě namaluju a bude z tebe holka k sežrání.“ Popadla mě a posadila mě na křeslo k zrcadlu a začala mě malovat. Asi v polovině malování se Jake omluvil, že si ještě něco musí zařídit a řekl, že pro nás dojde. Podívala jsem se za ním trochu se strachem, protože Leah byla úplně zaujatá malováním a myslím, že si ani nevšimla, že Jake odešel a taky je možné, že ho ani neslyšela, protože muzika byla puštěná na plné pecky a já jsem radši zavřela oči a nechala jsem Leah dělat její práci.

Po hodně dlouhé době mi Leah dokončila malování a já otevřela oči. Vždy, když jsem byla nenamalovaná, tak jsem vypadala nevinně, ale teď jsem vypadala jako sexy dračice. Leah mi vybrala úzké tmavomodré džíny a černočervené tričko s vázáním na krku. Když jsem se dooblékla a nechala jsem si rozpuštěné vlasy, tak jsem vypadala ne jako stará milá Bella, ale jako kočka Bella. Vypadala jsem jako jedna z holek, která může mít jakéhokoliv kluka, co chce.

„Vypadáš perfektně, Bello, jestli dneska nedostaneš každého kluka, tak se nejmenuju Leah.“

Leah se začala sama malovat a oblékat a přitom jsme se skvěle bavily. Dokonce jsem jí pomáhala vybírat její oblečení. Bylo to úžasné. Nic takového jsem předtím nezažila. Když byla oblečená i Leah, tak jsme se obě dvě postavily vedle sebe a vypadaly jsme perfektně. Někdo zazvonil.

„Jake je tady! Jdeme se bavit, Bello.“ Leah na mě mrkla, já se na ni usmála a obě jsme šly dolů. Když Leah otevřela dveře, tak ji Jake pozdravil, ale když uviděl mě, tak otevřel pusu a až o hodnou chvíli později ji zavřel a polkl.

„Vypadáš dokonale, Bello.“ Pořád se na mě díval ohromeně a Leah se usmívala.

„Tak už na ni tak nečum a jdeme, musíme přece Bellu pořádně všem představit.“

Šli jsme na pláž a bavili jsme se. Jake a Leah se bavili o různých diskotékách a já jsem začala toužit po tom, abych chodila na párty, a hlavně, aby byla pryč stará Bella a přišla nová.

„Bello, nevím jak ty, ale myslím, že potřebuješ změnu. Co myslíš?“ Jake se mě najednou zeptal a v očích měl jiskřičky, díky kterým určitě dostal nejednu holku, které ho s jeho krátkým černým tričkem řadily mezi frajery, kteří dostanou každou holku, kterou si umanou.

„Myslím, že máš pravdu, co takhle kdybych se už nepředstavovala jako Bella, ale třeba jako… Isabella?“ Jake i Leah s úsměvem přikyvovali a já cítila, jak mi do žil proudí nová krev.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já jdu dál, ale ty si tu klidně zůstaň - 1. kapitola - Seznámení s Leah:

 1
10. martty555
17.12.2011 [20:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2011 [18:30]

aghsfLeah a stylové oblečení?! To si něak neumím představit, ale jinak dobrá kapča! Emoticon Emoticon

8. AroReVampire
28.11.2011 [21:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. lucka2010
28.11.2011 [19:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. nikca289
28.11.2011 [18:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.11.2011 [18:41]

arabekAle... no celkem se mi to líbilo. Vlkodlaci pro mě mají nějaké to kouzlo, takže jsem docela nadšená, ALE je to lehce uspěchané, nudné. Uspěchané... no prostě hrrr a hrrr a šmitec. Jinak to asi neřeknu a nudné? Řekněme... Bella je člověk, takže má pocity a ta kapitolka? Utekly ti ve wordu, nebo kde? Tak je tam příště koukej nakopat... Všechno ber s nadhledem... nechválím jen tak někoho... No jo... podlě mě jsou lidi odporný, ale co. Nechám si svůj černej humor pro někoho jinýho...
S láskou pesimistická Arabek (plus lehce ironická a kousavá)

28.11.2011 [18:31]

ada1987zaujímavé, len mi to pripada trošku "uspechané". kamarát privedie cudzie dievča do domu a ja ho mam obliekat? Emoticon mozno sa v La Push vsetci poznajú, ale mne to pripada divne! (asi preto, ze som z velkeho mesta)

3. lelus266
28.11.2011 [18:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.11.2011 [18:29]

KatariEsmeCullenSupéér... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ZuzunQa
28.11.2011 [18:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
skvelé skvelé a este raz skvelé !!!!
len tak dalej a rchlo dalsiu kapitolku.

ps. ROZUMELA SI??? RýCHLO DALSIU KAPITOLKU Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!