Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já a moje sestra - 10. kapitola

nm DVD


Já a moje sestra - 10. kapitolaOmlouvám se, že jsem z Belly udělala tohle! No, ono to tak trochu vzešlo z mojí nálady... Začala jsem kvůli jedné povídce nenávidět Bellu xD... No, a nechala jsem se prostě unést... Bellu zase změním k lepšímu, ale to až časem! Jinak se omlouvám, že to je takový nijaký xD... No, múza zalezla pod postel...
Večeře u Cullenu, jak dopadne?

Jupí! Dneska nám odpadlo vyučování po obědě a Emm mě pořád přemlouval, že mám dost času na přípravu a tak, ale musím se přiznat, že jsem mu odolala! Lákal mě na projížďku autem, procházku, kino, dokonce i na nákupy, ale já se prostě přemluvit nedala! Musím být dokonalá… Emmett mě docela neochotně zavezl k domu a já ho alespoň políbila na rozloučenou… Ono ho to nezabije!

„Rosie? Ty jsi přijela domů? Bells říkala, že ona se připraví u Cullenů a pro nás přijede Emmett, tak jsem myslela, že jedeš taky!“

„Mami! Já se s Bellou nebavím! Naštvala mě a urazila se! Mami? Mohla bych použít vanu v tvé koupelně? Prosím…“ řekla jsem a udělala psí očka.

„Ano, ale já se půjdu za 2 hodiny také připravit, tak nezapomeň a nalič se už ve své!“

„Jistě, maminko!“ řekla jsem a vlepila jí pusu na tvář… Ona jen zakroutila hlavou a já si šla připravit mou lázeň! Asi po hodině jsem si řekla, že už jsem dostatečně čistá. Vzala jsem si ručník a šla ke mně do koupelny. Tam jsem si zvlnila vlasy, nehty jsem si nalakovala na černo… No, Emm to měl rád. Nad tímhle jsem se musela pousmát. No co, já za to nemůžu! Dala jsem si na řasenku, kouřové stíny, lesk na rty… Make-up jsem nepotřebovala. Pleť jsem měla bez jediné chybičky! A jéj! Trochu jsem zapomněla na čas! Všimla jsem si, že mi zbývá jenom půl hodiny, tak jsem si vyšla z koupelny a vzala si věci, které jsem si připravila… Tedy šaty, kozačky, ještě jsem si dala do uší náušnice a vzala kabelku. Oblékala jsem se dvacet minut, šla jsem dolů. Mamka už tam byla…

„Konečně! Za 5 minut tady má být… I když pochybuji, že přijede přesně na čas! Ale sluší ti to!“

„Tobě taky! No, u Emma je možné všechno! I kdyby měl jet 200 kiláků v hodině, tak tady bude chtít být včas!“ Mamka se zasmála a najednou někdo zazvonil.

„Vidíš, mami! Já to říkala, ale prosím, já si zapomněla ještě kabát! Venku je zima… Počkejte, prosím…“ Vyběhla jsem do pokoje, naštěstí jsem uměla chodit na podpatcích výborně, a tak jsem se na schodech nepřizabila. Vzala jsem si na sebe bílý kabát a seběhla dolů, mamka už byla asi venku. Rychle jsem se koukla do zrcadla a vyšla ven!

„Ahoj, princezno! Sluší ti to! A moc…“ usmíval se na mě Emm. Stál přesně za dveřmi. Ach jo! Ten Emmett!

„Dík! Tobě taky…“ řekla jsem a pokusila se zavřít dveře a zamknout! Emmett mě objal kolem pasu a já si myslela, že snad nikdy nezamknu! Kdyby mě jenom držel, ale když mě začal lechtat…

„Emmette Cullene! Uvědomuješ si, že moje matka čeká v autě! Takže mě nech zamknout!“ vyjela jsem po něm, protože mě vážně štval! Ví, jak strašně nesnáším, když mě někdo lechtá!

„Princezno! Nezlob se mě! Prosím…“ Jako bych se na něj dokázala zlobit víc než minutu!

„Emme, Emme!“ řekla jsem a on mě vzal za ruku a vedl k autu! Otevřel mi dveře.

„Pro tebe!“ řekl prostě a dal mi pusu na tvář! Na sedadle ležela kytice rudých růží! Jak mohl vědět, že je mám nejradši? Já ho prostě miluju! Vzala jsem si kytky do ruky a sedla si! U Cullenů jsme byli docela rychle. Emm mi otevřel dveře a pak je otevřel i mamce, která se koukala na dům a jaksi zapomněla vystoupit. Emmovi se cukaly koutky, ale vydržel to. No, já taky měla, co dělat, abych nezačala zírat, protože už se stmívalo a dům byl ještě hezčí než ve dne...

„Rosalie! Proč si nepřijela s Emmettem? Ani nevíš, jak moc byl nesnesitelný! A to se ještě pohádala Alice s Jazzem! Kdy tohle období přestane a přestanete si navzájem nadávat?“ řekla Esmé a objela mě. Když mě pustila, Emm mě objal a vedl mě dál do domu. Byla tam už Alice a tvářila se tak nějak zvláštně…

„Čau, Rosie! Opovaž se ještě někdy Emmetta takhle odpálkovat! Víš, jak byl nesnesitelnej? Strašný!“ řekl Jazz.

„Rosalie? Víš, já bych se ti chtěla omluvit za to, co jsem o tobě řekla v tom autobuse! Nemůžeme si přestat nadávat a alespoň se třeba na začátek zdravit?“ řekla Alice a sklopila pohled do země.

„Dobře, takže ahoj,“ řekla jsem a koukla se na Alice.

„Ahoj! Máš dobrý styl... Sluší ti to!“

„Dík, tobě taky!“ Může mi někdo říct, co se jí stalo? Koukla jsem se na Emma, ten tam stál s otevřenou pusou. Alice se otočila a usmála... To je opravdu divné, ale nic víc než jen zdravit se s ní nehodlám!

„Pojď ke mně! Něco ti ukážu...“ zašeptal Emm.

„Ale, Emme...“

„Táta tady ještě není... Pojď!“ řekl a udělal na mě psí oči. Já jsem nestačila ani kývnout a už mě vedl nahoru...

„Jdi se kouknout do koupelny a pak do šatny!“ Teď se tvářil jako andílek... Musela jsem to prostě prozkoumat… V koupelně byly kromě modrých ručníků i růžové a taky úžasný růžový župan... V poličce byla nějaká kosmetika a ve sprchovém koutu a na vaně byly šampóny a sprchové gely pro ženy... Překvapilo mě to! Buď má Emm jinou, nebo to je pro mě! Šla jsem tedy do šatny a tam bylo docela dost oblečení v mé velikosti! Takže to je asi pro mě! Wow! Na nic jsem nečekala a skočila Emmovi kolem krku. Ten se jen usmál a pošeptal mi do ucha:

„Tak co? Líbí?“

„Jo!“ Chtěl něco říct, ale umlčila jsem ho polibkem! On byl vážně sladký! Zařídil si svůj pokoj, abych u něj mohla přespat! Já ho tak miluju!

„Rosie? A nechtěla bys tu dnes zůstat přes noc? Že zítra je pátek a já tě dva dny neuvidím! Prosím, já bych samozřejmě spal na gauči!“

„Přesvědč mamku…“

„Fakt?“¨

„Jo, ale už pojď!“ řekla jsem a vyšla z pokoje. Emm mě hned dohonil a vzal za ruku...

„Ahoj, tati!“

„Dobrý večer, pane Cullene!“

„Dobrý večer, Rose! Ale nechtěla bys mi tykat? Připadám si tak mladší!“ řekl a všichni se zasmáli... No, nevím asi nějakému vtipu.

„Dobře...“

„Tak jdeme jíst?“ řekla hlava Emmovi rodiny a všichni zasedli za velký stůl. Při večeři si pořád Esmé, Carlisle a moje mamka povídali a mamka je pozvala na oběd... Emm se vyznamenal, přemluvil mamku a pak Carlislea, abychom nemuseli do školy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já a moje sestra - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!