Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Izzie Swan - prolog a I. kapitola

Dakota


Izzie Swan - prolog a I. kapitolaIsabella Swanová tak jak ji neznáte, stejné jméno-až na to, že nesnáší oslovení BELLA- ale je naprosto odlišná od té knižní, co známe. Vztah tak známý Bella - Edward tady neplatí... Cullenovi se tady objeví, jsou stejně hlavní jako Izzie, to samé vlkodlaci Jacob tam je taky... Kometíky, kritiku, cokoli, hlavně napište, jestli se vám to líbí a jestli mám pokračovat, díky vaše BCullen

Prolog

Zase se stěhovat. Už mě to přestávalo bavit. A mou fenku Lady taky ne. Žila jsem na světě něco málo přes dvě stě let. Nevypadala jsem na tolik let. Vypadala jsem na devatenáct. Taky mi bylo devatenáct. Navždy. Teda ne navždy, to zrovna ne. Jen do té doby než se mi narodí dítě, než se mi narodí dcera. Do té doby budu nesmrtelná, nikdo a nic mi nemůže ublížit. Jsem člověk. Spím, jím, jenom nestárnu. Je to unavující. Jenom proto, abych chránila nějakou praštěnou smlouvu mezi vlkodlaky a upíry. A taky jsem chránila lidi, jako jediný člověk jsem mohla vědět o tomhle světě. Ta smlouva chránila vlkodlaky a lidi v La Push před upíry. Tihle upíři lovili zvířata a ne lidi. Proto taky ta smlouva. Chránila přirozené nepřátele. Upíři mají být zničeni. Jsou to monstra. Jen kvůli nim budu navždy devatenáctiletá.

I. Kapitola
Po pár desetiletí jsem se opět vrátila do malého městečka Forks ve státě Washington. Koupila jsem si krásný domek za městem, v lese. Byl krásný. Malý, bílý domeček. Celá západní strana byla ze skla - můj nápad a návrh - jinak všechno bylo do bíla. Byla to moje oblíbená barva. Bílá, béžová. Všechno bylo takové. Dole byla kuchyně oddělená od velkého prostoru, od obýváku. Obývák byl velký na tak malý domek. Bílý koberec, světle žluté stěny, bílý gauč, plazmová televize a u skleněné stěny velké bílé piáno. Ráda jsem na něj hrála. Taky tam byla velká knihovna se sbírkou mých knih, taky jsem ráda četla. V patře byla velká koupelna, obrovská šatna a má ložnice. Koupelna byla od zbytku domu laděná do červeno černa, moje oblíbená kombinace do koupelen. V ložnici byla velká bílá postel s nebesy, psací stůl a na něm notebook. Podlaha vypadala jako písek na pláži. Milovala jsem módu, nákupy, oblečení a všechno okolo toho. Má fenka Lady měla u mě v ložnici krásný pelíšek, stejný měla i dole v obýváku. Krásně se hodila do tohohle domečku. Byl to zlatý Howavart. Krásný pes, milovala jsem ji. Sice ji mám teprve rok, ale to vůbec nevadí, mám ji dokonale vycvičenou, takže může běhat, kde chce. Mám tady krásnou, velkou zahradu. Před sedmdesáti lety, když jsem tady bydlela naposledy, jsem zasadila tři stromy, tři jabloně, milovala jsem jablka a pořád miluju. Celá zahrada byla v celkem dezolátním stavu, ale to mi nevadilo, ráda dělám na zahrádce. Hlavně tehdy, když kolem mě pobíhá má milovaná fenka. Musela jsem si vybalit věci. Přijeli stěhováci a dovezli mi moje nejoblíbenější věci, které musím dát dovnitř, hlavně piáno, gauč, postel, věci pro Lady a hromadu mého oblečení. Sice budu muset jet na nákup a koupit si zase nějaké nové, ale to mi vůbec nevadilo. Miluju nákupy. A pak nakonec moje milované autíčko. Mám ráda rychlou jízdu, proto potřebuju pořádně rychlé auto. Mám nádherný azurově modrý kabriolet Audi TTRS. Do Forks jsem přijela svým Jeepem, proto jsem si taky nechala své TTRS přivézt stěhováky. Nechala jsem ho zavést do garáže, musím si vybalit oblečení. Lady poskakovala okolo mě, byla tady šťastná. A já taky. Stěhováci odjeli a já jsem měla konečně čas jít se osprchovat. Dala jsem si dlouhou horkou sprchu. Vlasy jsme měla ještě mokré, ale to mi nevadilo. Byla jsem jako upír, až na to, že jsem měla normální barvu očí i kůže. Nebyla jsem tak silná, ale silnější než normální člověk, asi jako kulturista, i když jsem nemusela posilovat. Měla jsem stejně vyvinutý čich a zrak, sice to trvalo dlouho, než se mi všechno vyvinulo, ale stojí to za to. Taky jsem rychlá stejně jako upír. I když by mě každý z nich hravě předběhl, kdybych potřebovala, uteču jim, ani mě to moc nevysiluje, ale potom musím spát déle jak tři hodiny. Ano stačí mi spát denně tři hodiny. Vešla jsem do šatny a porozhlédla se po stojanech. Stála jsem tam chvilku, než jsem našla svou oblíbenou teplákovou soupravu a pohodlné tenisky.
„Lady, jdeme ven." Křikla jsem na zahradu směrem ke své fence. Hned přiběhla. Nepotřebovala jsem ji mít na vodítku, vždyť bych ji dohonila kdykoli, ale byl to zvyk. Vešly jsme do lesa a dlouho jsme chodily jenom na okraji, chtěla jsem si všechno „očichat" abych potom snadněji našla cestu domů. Zašly jsme hlouběji, pustila jsem Lady na volno, přeci jenom asi zase chvilku nepůjdeme ven, musím se zapsat do školy a potom budu mít čas akorát na to, abych se učila. I když to nemám zapotřebí, už jsem si střední prošla tolikrát. A to nemluvím o tom, kolikrát jsem vyšla vysokou. Mám diplom snad ze všech kateder, co na vysokých mají. Nebavilo mě už nic. Ale co už, zatím jsem nenašla žádného, kterého bych milovala tak moc, že bych s ním chtěla mít dítě. Možná to bylo tím, že jsem se podvědomě nechtěla zbavit svojí nesmrtelnosti. Nevím, čím to bylo, ale bylo to tak.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Izzie Swan - prolog a I. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!