Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Itálie a Já - 5. kapitola


Itálie a Já - 5. kapitolaV téhle kapitolce se vrátíme do minulosti. Je to z období, než se Edward rozešel s Bellou...

„Edwarde, nemyslím si, že je to dobrý nápad,” namítla opět Rose. Snaží se mi to rozmluvit, ale já už se rozhodl. Řeknu Belle, co jsem zač. Vím, že ona nás neprozradí.

„Rosalie, už jsem se rozhodl,” řekl jsem a doufal, že tím to končí, ale to by nebyla Rose, kdyby ustoupila.

„Je vážně hezké, že ses rozhodl, ale tohle nezáleží jen na tobě, Edwarde. Jestli to někomu prozradí, zničí to celou naši rodinu. To bys chtěl? A co když se to dozvědí Volturiovi? Co pak? Zabijí nás, Edwarde! Chápeš to? Zabijí!” křičela na mě Rosalie.

„Já to vím! Nemysli si, že ne, ale co mám podle tebe dělat? Pochop, že bez ní nemůžu být. Musím jí to říct!” začal jsem taky křičet.

„Je to jen člověk, Edwarde! Ubohá lidská holka a ty kvůli ní chceš tolik riskovat? Kde bereš tu jistotu, že nás neprozradí? Kde?” zavrčela na mě. To už jsem se neudržel. Najednou jsme byli každý na jiné straně místnosti. Emmett držel Rosalii a mě svíral Jasper v ocelovém sevření dál od ní. Rose vrčela a Emmett se ji snažil uklidnit. Vytrhl jsem se Jazzovi a vyběhl ven.

 

***

Seděl jsem na útesu a pozoroval vlny, tříštící se o skály. Obloha potemněla a na nebi se objevily první hvězdy. Zaslechl jsem kroky a do nosu mě uhodil velmi známý pach. Alice.

„Co tu děláš?” zeptal jsem se.

„Hledala jsem tě,” odpověděla.

„No, tak si mě našla. Zase můžeš jít,” odvětil jsem poněkud naštvaně.

„Hele, uklidni se jo?!” řekla a sedla si vedle mě.

„Promiň,” šeptl jsem.

„V pořádku,” usmála se na mě. „Tak co? Řekneš jí to?“ ptala se mě přes myšlenky.

„Já… já nevím, Alice. Chci jí to říct, ale riskuju tím nejen svůj život ale hlavně ty vaše. Nevím, co mám dělat,” řekl jsem. „Kéž bych ti mohla nějak pomoct,“ pomyslela si. V tu chvíli mě něco napadlo.

„Vlastně můžeš,” oznámil jsem a ona se na mě nechápavě podívala.

„Alice, co kdyby ses podívala do budoucnosti? Zjistila, jak by zareagovala,” sdělil jsem jí svůj nápad, ale ona se zatvářila zklamaně.

„Edwarde… víš, že takhle to nefunguje. Ráda bych to udělala, ale nemůžu, nevím jak,” řekla smutně.

„Já vím, ale aspoň to zkus,” prosil jsem. „Ale jak?“ pomyslela si.

„Nevím,” přiznal jsem a zadíval se na vlny pod námi.

„Soustřeď se na ni,” navrhl jsem, ale z jejích myšlenek jsem poznal, že si myslí, že to nevyjde.

„Zkusím to,” slíbila, „teď se vraťme domů.”

 

***

„Edwarde!” vběhla Alice s křikem do mého pokoje, „já ji viděla,” zvolala.

„Byly to jen záblesky, ale dokázala jsem to,” pronesla nadšeně a přehrála mi, co viděla. Pochopí to! Nebude se mě bát, ani nás neprozradí.

„Co se stalo?” zeptal jsem se vyděšeně. Všechno bylo v pořádku a najednou… Viděl jsem Bellinu tvář zkřivenou bolestí a pak… tma. Nic dalšího jsem neviděl.

„Nevím, Edwarde. Něco stane, ale nedokážu říct co,” řekla smutně.

„Souvisí to nějak se mnou? S mojí podstatou?” ptal jsem se naléhavě a zatřásl jí rameny. Ublížil jsem jí snad já?

„Já to nevím, Edwarde,” křikla Alice, bylo vidět, že je zklamaná, že mi nemůže pomoct a navíc nenávidí, když nic nevidí. Zhroutil jsem se na pohovku a Alice se posadila vedle mě. To jsem udělal já? Ne, to určitě ne. Nikdy bych Belle neublížil. Nebo ano? Vždy jsem věděl, že jsem pro ni nebezpečný, ale nechtěl jsem si to připustit. Nechtěl jsem si přiznat, že bych jí mohl ublížit, že bych ji mohl ztratit…

„Co mám dělat, Alice?” optal jsem se jí. „Nevím… nevíme jistě, jestli si to udělal ty,“ pomyslela si.

„Ale je to ta nejpravděpodobnější možnost,” zašeptal jsem.

„To ano, ale teď už to víš, dáš si pozor. Neboj se, nic se jí nestane,” uklidňovala mě Alice, ale nepomáhalo to. Se mnou bude Bella vždy v nebezpečí, se mnou nebude schopna žít normální život…

 

 _______________________________________________________________

Doufám, že se kapitolka líbila a že zanecháte nějaký komentář... =) Další kapitolu opět plánuji z pohledu Edwarda, pak se zase vrátím k Belle. Jinak děkuju za komentáře u předchozí kapitoly a za korekci vděčím WhiteTie. =)

 

 

 

 

 

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Itálie a Já - 5. kapitola:

 1
6. Natália Grosšmidtova
14.09.2012 [23:33]

to NG som ja a znova pripominam skvela poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. NG
25.07.2012 [16:21]

ja si myslím že to je skvelá poviedka :)

4. nadenka
10.07.2012 [11:33]

Úžasné... Kde je další kapitola? Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2012 [22:23]

Irmicka1je už jsem se k tomu dokopala.... Úžasné... Snad přibydou komentáře a ty hlavně nepřestaneš psát! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. anett
08.07.2012 [22:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
07.07.2012 [19:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!