Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It's a Boy Girl Thing - Prolog

Jacob a Bella


It's a Boy Girl Thing - PrologBella je královna střední Forkský školy a Edward upír, který Bellu nemůže vystát.
Dělají si naschvály a snaží se jeden druhého ze školy vyhodit.
Co se stane, když jedna nevinná bouračka zaviní příčinu toho, že si v bezvědomí prohodí jejich duše těla?
Jaké bude probuzení Belly a Edwarda v pokoji, který je a není jejich?
Bude jejich nenávist tak silná, že v ní budou pokračovat, nebo z nenávisti vyklíčí láska?
Povídka ve spolupráci Chobotnicka s Azeret.
Doufáme, že se vám prolog bude líbit je to výtvor nás obou.

První kapitolka bude v podání Azeret.

Chobotnicka

Prolog

Bukurešť 1548, našeho letopočtu

Pohled Nikoho:

Musíš rychle odsud pryč, závisí na tom tvůj život! Jsi poslední z našeho rodu, která hledá dva mladé lidi, kteří mají naplnit dávné proroctví, jenž bylo vyřknuto, léta páně 1239. Náš rod je od té doby hledá, ty jsi poslední z tohoto rodu. Teď mě dcero, poslouchej!

„Až na nebi měsíc zakryje tma, pak dva lidé, jenž se z hlouby duše nesnesou, pak tyto dva se navzájem do těla druhého dostanou. Jejich prokletím i osudem bude, jest, tělo druhé obývat a navždy v něm žít, na věky.“ Tak praví sudba. Ty dcero má, jenž tuto sudbu říkej svým potomkům a ty zase svým, dokud se sudba nenaplní. Jen ty jim můžeš pomoci!

Ze sudby se staly pohádky pro děti, z pohádek bajky a z bajek legendy. Na věštbu se zapomnělo, nové generace nešly ve stopách předků. Věštba ale dál žila, a jak to bývá, když se na něco zapomene? Ono se nám to samo za čas připomene.

 

Forks, USA – současnost

Pohled Belly:

Zase je ráno, jak já nesnáším vstávání do školy. Tam mě čeká zase ten namachrovanej Edward Cullen.

Copak bych si dneska na něj vymyslela? Chtělo by to něco pořádného, nejsem přeci jen tak někdo a hlavně, aby to neslo můj podpis.

Moje pověst je na škole velice zvláštní. Jsem královna školy a s Edwardem na sebe každý den vymýšlíme stále nové a novější naschvály.

Posledně to byl vyměněný penál. Místo psacích potřeb tam měl kondomy, lublikační gel, antikoncepční pilulky a v neposlední řadě i vaginální kroužky.

Asi si neumíte představit, co se stalo, když najednou místo propisky vytáhl lublikační gel, jeho pronikavé nadechnutí bylo slyšet přes celou třídu, a tudíž upoutalo nejen pohledy spolužáků, ale i vyučujícího. Jeho brat Emmett, se kterým seděl, dostal neuvěřitelný záchvat smíchu a při tom spadl ze židle. Ostatní spolužáci nejprve nechápali, co se děje. Posléze však si jedna největší děvka ze třídy začínala dělat choutky na Edwarda. Učitel nevěděl co dělat, vyhodil Edwarda i tu namyšlenou fiflenu ze třídy. Edward podle informací však s tou děvkou nešel na dámské záchodky, ale jel domů.

Emmett se v ustupujícím záchvatu smíchu na mě otočil, a protože nemohl umluvit zvednutým palcem a horlivým přikyvováním hlavy mi naznačil, že tohle se mi povedlo a vydal se ven za zbytkem své rodiny. Byla to poslední hodina, a tudíž jsem se odebrala ke svému autíčku a koutkem oka pozorovala zbytek rodiny Cullenů. Můj zrak ale zaujala velká plechová obluda.

Na místě, kde stálo moje krásné autíčko, byla obrovská halda šrotu.

Nechápavě jsem na to koukala a v hlavě mi šrotovala kolečka. Najednou mi to všechno do sebe zapadlo a nejspíš se mi nad hlavou rozsvítila žárovka, protože z míst kde parkovali Cullenovi, se ozvala neskutečná salva smíchu.

Vztek se ve mně neskutečně vařil. Zamířila jsem směrem ke zbytku Edwardovy rodinky.

Emmett se válel smíchy po zemi a ostatní když mě zpozorovali, tak se uklidnili, ale koutky jim stále cukaly. Jak, jsem byla vytočená, nevšimla jsem si, že na parkovišti je olej z mého auta, tedy co z něj zbylo. Jak jsem byla vytočená, tak jsem našlapovala hodně ztěžka.

Noha mi ovšem podjela na kluzkém povrchu a tak jsem celým svým obličejem dopadla do velké olejové skvrny. Celé parkoviště se mi okamžitě začalo smát. Nemohla jsem odjet domů a moje auto bylo také pryč. Místo toho jsem se zvedla a vydala se domů pěšky. Za první zatáčkou jsem si všimla mého autíčka.

Zůstala jsem stát na místě a pozorně očima rentgenovala okolí, když jsem se ujistila, že v dohledu nikdo není, pomalým krokem jsem zamířila k mému miláčkovi. Stála jsem už u dveří řidiče, když se za zatáčky vyřítilo stříbrné volvo. Koutkem oka jsem zaregistrovala velkou louži kousek ode mne. Tak to tedy ne. Musela jsem rychle něco udělat, chtěla jsem, aby pochopil, že nevyhrál.

Sáhla, jsem za sedadlo řidiče mého miláčka a vyndala pás plný hřebů, které policisté používají, aby zastavili pachatele. Rychle, než dojede ke mně jsem pás natáhla na silnici.

Velice dobře zaregistroval, co jsem natáhla přes silnici, ale také si byl moc dobře vědom toho, že to nestačí dobrzdit. Stála jsem s vítězným úsměvem u krajnice a pozorovala jeho nevěřícný obličej a pohyby rukou na volantu. Aby se vyhnul případnému propíchnutí kol, raději stočil auto směrem do lesa.

Bohužel po něj, vítězně pro mě to nezaparkoval moc dobře. Zaparkoval to přímo do velkého smrku. Chudáček strom, teď ho kvůli němu musí porazit.

Najednou se otevřely dveře u řidiče a Edward vystoupil s velice rozzlobeným výrazem. Popravdě v tuhle chvíli jsem se ho i bála, ale nedala jsem na sobě nic znát. Jenom jsem se pousmála, pokrčila rameny, rychle popadla řetěz s hřebíky, a co nejrychleji zapadla do svého miláčka. Ve zpětném zrcátku jsem zahlédla, jak si to rázuje ke mně a kdyby mohl tak z uší vypouští páru a z nozder obláčky kouře jak zuřivě dýchal.

V tuhle chvíli mi připomněl rozzuřeného býka a já dostala další záchvat smíchu, ale to už byl nebezpečně blízko.

Musela jsem se rychle sebrat, přece bych nechtěla, aby si to se mnou tady na místě vyříkával. Nastartovala jsem a při vyjíždějí z místa, jsem si všimla, jak je blízko kapoty, nemohla jsem si to za ten dnešek odpustit. Musela jsem to udělat.

Když jsem byla těsně u něho, namířila jsem si to rovnou na něho. Byla jsem dneska vytočená na plný obrátky, že by mi nevadilo, kdybych ho v klidu přejela.

,O dalšího debila na škole míň,´ pomyslela jsem si. Naštěstí měl dobré reflexy a jen tak tak jsem ho minula.


 

Azeret & Chobotnicka >> 1.kapitola

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It's a Boy Girl Thing - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!