Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Immortal love - 15.kap.

3.Maruska - Louka


Immortal love - 15.kap.Ták, je to tu. Po dlouhé době. xD Cullenovi letí do Itálie. Probírají veškeré možnosti a Emmet s Rosalie se postarají o menší turbulenci xD Nakonec Bells něco praští do nosu, odolá?

 

15. Let

 

Vyběhli jsme z domu do tmy ozářené měsícem. Byla noc, tak jsme se tedy nemuseli nijak razantně skrývat. Stejně jsme prozatím běželi pouze lesem. Edward byl vždy o nějakých pár kilometrů napřed a já jako novorozená, jsem mu byla v patách. Doběhli jsme na letiště a okamžitě jsme si šli vyzvednout naše letenky. Ta slečně za pultem námi byla hned okouzlená, jak jinak. Carlislemu trvalo asi 10 minut, než ty letenky od ní dostal.

„Tááák." a pomalu každému z nás podával letenku. Tamta slečna nás stále bedlivě pozorovala a zřejmě jí bylo jedno, že tam už další lidé čekají na své letenky.

„A.. kde to teda je? Jako které letadlo?" zeptala jsem se, když jsme stáli u velkého proskleného okna, kde šlo vidět na celou runway. Edward ke mně přišel a zezadu mě objal.

„Mělo by to být tamto." a ukázal před sebe na to nejbližší letadlo. Přitiskla jsem se k němu ještě víc.

„Myslíš, že je v pořádku?" smutně jsem se ho zeptala.

„Ano, určitě je v pořádku!" ujišťoval mě, ale jeho pochybení v hlase mi neuniklo.

„Edwarde, Bello, pojďte už pomalu. Půjdeme si najít místa." pronesl Carlisle klidně. Následovali jsme všechny Cullenovi a zamířili k nástupišti.

„Letenky prosím." nacvičeně říkal ten mladý stewart. Když si bral letenky od nás, Rosalie ho musela úplně očarovat, jak jinak.

„Le - letenky, pro - prosím." začal koktat a Rose se jen zachichotala. Pak jsem mu vmáčkla mou a Edwardovu letenku a vešli jsme do letadla. bylo téměř prázdné. Kdo by taky letěl přes noc, teď už skoro ráno. Prošli jsme uličky a konečně vešli do prostoru 1. třídy. Letuška nás usadila na svá místa.

„Proč si vlastně nepořídíme vlastní letadlo?" zeptal se Emmet a koukal na Esme.

„A kam bys ho chtěl dát?" zeptala se ho trochu pobaveně.

„No, postavit menší hangárek vedle domu zase není takový problém." odpověděl Emm. Koutkem úst jsem se pousmála při představě, jak Emmet staví hangár. nebo jak kácí okolní stromy, aby měl dostatečnou runway.

„No, to bychom pak byli opravdu nenápadní!" řekla Rose a praštila ho pěstí do žeber.

„Nebolí, nebolí." posmíval se jí Emm. Rosalie ho začala provrtávat pohledem a už zmlkl.

Letadlo se dalo do pohybu a my vzlétli. Jsem si jistá, že kdybych byla stále člověk, dělalo by mi tohle problémy. Rose se za chvíli zvedla a někam odkráčela. Pak se zvedl i Emmet.

„Jestli kvůli vám budeme mít nějaké turbulence, tak za to budete pykat!" prohlásila Alice a zatvářila se trochu znechuceně. Emmet na jen mrkl a zamířil za Rose.

„Kam jdou?" nechápavě jsem se zeptala. Edward se na mě jen potutelně usmál.

„No, my bychom měli přijít na to, proč nám unesli Renesmee." starostlivě Carlisle podotkl.

„Já jsem pořád nic neviděla." nervózně řekla Alice.

„Co když to je kvůli daru? A teď nás chtějí přilákat, abychom se všichni přidali do té jejich gardy." dumavě prohlásil Jasper,

„Tohle samozřejmě nemůžeme vyloučit. Ale Aro by snad tohle nedovolil. Jen tak unést malé, bezbranné dítě." řekl Carlisle a bylo vidět, že nad tím skutečně dost přemýšlí.

„Ale Jane by toho byla schopná. Vždyť loni v zimě ani neskrývala ten vztek, když její schopnost na nás, tedy díky Bells, nezabírala." řekl Edward.

„Myslíš teda, že se nám chce pomstít? Za to, že mám lepší dar než je ten její?" přemýšlivě jsem se ho zeptala. Snažila jsem se skrýt to potěšení.

„Je to možné. Řekl bych spíš že víc než pravděpodobné." reagoval Edward a opravdu jsem cítila, jak jím cloumá zloba.

„Ano, ale prozatím se nebudeme řídit unáhlenými představami." prohlásil klidně Carlisle. Nechápala jsem, jak dokázal být v téhle situaci tak klidný. To já bych nedokázala. Měla jsem vztek a zlost! Z pozadí se ozvaly nějaké zvuky a pak se letadlo krátce otřáslo. Chytla jsem se pevně, nevěděla jsem, co se děje.

„Já je varovala." řekla Alice samolibě.

„Necháme je. Doma uvidí!" trochu rozzlobeně řekl Carlisle.

Rozhlédla jsem se po letadle. Těch pár lidí, co s nám letělo opravdu mělo strach v očích. Kdybychom spadli, byl by to masakr. Ale nám by se asi nic nestalo. Bylo mi líto těch lidí, byli tak zranitelní. Soucítila jsem s nimi možná právě proto, že jsem kdysi byla taky jednou z nich. Edward se ke mně přitulil.

„Neboj." zašeptal mi do vlasů. „To se jen Emmet s Rosalie nedokážou ovládat."

Až teď mi to došlo. Jo, je velice těžké ovládnout svůj chtíč alespoň v letadle.

„Alice? Stále nic nevidíš?" starostlivě na ni koukl Carlisle. Alice se ponořila do naprostého klidu a začala se soustředit. Pamatuju se ten let do Itálie na záchranu Edwarda. Alice potřebovala téměř naprosté ticho.

Všichni jsme se zabořili do svých sedadel a zaobírali se svými vlastními myšlenkami. Kdybych byla člověk, nedělalo by mi problém usnout. Přitiskla jsem se k Edwardovi a zabořila hlavu do jeho hrudi. Rukou mě hladil po zádech. Byl to slastný pocit. Myšlenky mě opět přivedli k Nessie. Kdybych  ji nenechala ve Forks, kdyby jela s námi, tak to mohlo být všechno úplně jinak. Co já jsem za matku. Chtělo se mi plakat, ale nešlo to. Vždy, když jsem brečela, tak se mi alespoň trochu ulevilo. Co mám dělat teď?! Nemá se mi jak ulevit. Vztek ve mně začal narůstat. Praštila mě nějaká vůně do nosu. A pak další a další. byly to lidské vůně. Vůně krve.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Immortal love - 15.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!