Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I will change my life - 4. kapitola

1.LoveShy-Stmívání


I will change my life - 4. kapitolaAhoj, takže toto je 4. kapitola mojej poviedky. Ešte stále sa len rozbieham. Hlavná podstata mojej poviedky nastane vo chvíli, keď sa Bell znova zamiluje. Tak snáď to so mnou dovtedy vydržíte. Príjemné čítanie. P.S.: Veľmi pekne ďakujem za komentáre. Spraví mi obrovskú radosť aj jeden smajlík. :) Ešte raz ďakujem.

4. kapitola: Druhé stretnutie

Dnešný deň prebiehal úplne normálne. Teda, pokiaľ je normálne v jednom kuse myslieť na jedného muža, ktorého vôbec nepoznáte, len preto, že je pekný. Vlastne, pekný je slabé slovo. Krásny alebo dokonalý. Neviem. Jediné čím som si v tejto chvíli úplne istá je, že naňho nedokážem prestať myslieť. Nedokážem sa na nič sústrediť a neuveriteľne ma to rozčuľuje. Nechcem naňho myslieť. Bože, čo len budem robiť?

Všimla som si, že všetci už opúšťajú učebňu, čo znamená, že prednáška skončila. Zbalila som si svoje veci a vypochodovala som z triedy, presne tak ako všetci ostatní.

Teraz som mala namierené do reštaurácie. Mala by som sa najesť a vlastne som aj strašne hladná. Najem sa a potom mám ešte jednu prednášku. Aj keď tam pôjdem asi úplne zbytočne. Aj tak nebudem schopná nič a nikoho vnímať. Dokelu s tým chlapom.

„Bella.“ Začula som za sebou známy hlas. Alebo skôr hlasy. „No tak, Bell, počkaj na nás.“ Otočila som sa na Miu a Michaela. Všimla som si, že s nimi ide aj Nick a ešte pár ďalších deciek.

„Nebojte sa, čakám na vás, len už tu nevykrikujte. Všetci sa na vás pozerajú,“ frflala som.

„Nech sa pozerajú. Majú sa načo, pozri na moje sexy telo.“ Mia mala v tvári vážny výraz, ale v očiach jej bolo vidno, že sa skvelo baví. Neodolala som sa a zasmiala sa. A nebola som sama. Smiali sa aj všetci ostatní, teda až na Michaela. Zdá sa, že on to zobral úplne vážne. Ja už naozaj prestávam rozumieť tomu čo sa tu deje.

Keď sme prišli do reštaurácie, bolo tu už naozaj plno. Zostalo tu naozaj minimálne množstvo voľných stolov. Vybrali sme si jeden čo najbližšie k barovému pultu a sadli si.

Asi po dvadsiatich minútach sa pri nás objavila čiernovlasá mladá servírka.

„Ahoj, čo vám môžem priniesť na pitie?“ spýtala sa. No vnímala som ju len okrajovo. Zase som bola myšlienkami v inom svete.

„Bella,“ prebral ma z myšlienok Michaelov hlas, „čo si dáš ty?“

„Ach, hej. Dám si len minerálku. Ďakujem.“ Pokúsila som sa o úsmev, ale nie som si istá, či sa to na úsmev naozaj podobalo. Keď servírka odišla, všetci sa zase naplno venovali svojej predošlej téme.

„Bells, zlatko, čo je to s tebou?“ spýtal sa ma Michael. Prekvapene som sa naňho pozrela.

„Nič. Čo by malo byť? Všetko je okej,“ prirodzene som klamala. Snáď som sa v tom zlepšila.

„Vieš, že ti vôbec neverím? Poznáme sa naozaj krátko, ale je mi jasné, že klamanie ti nejde.“ Fajn, takže som sa nezlepšila. Krucifix.

„Michael, nehnevaj sa, ale naozaj sa o tom nechcem baviť a navyše...“ chcela som sa ešte na niečo vyhovoriť, ale Mia ma prerušila.

„Pozri, Bells, ten svalnatý fešák na teba stále pozerá. Páni, to je ale kus.“ Zmätene som sa okolo seba poobzerala.

„Tamto, ty hlúpučká,“ povedala Mia a natočila moju hlavu správnym smerom.

Zostala som naňho civieť ako na zjavenie. Panebože, čo ten tu robí? To mám až takú smolu, že ho musím stretnúť dva dni po sebe? No ten somár si to očividne užíval. Všimol si, že sa naňho pozerám, usmial sa a dokonca mi zamával.

„Čo povieš, fešák, však?“ prebrala ma z môjho myšlienkového rozjímania Mia.

„Pch,“ odfrkla som si a otočila pohľad od toho idiota. Vytáčal ma do nepríčetnosti a ja som sa nespoznávala. Takto som sa predsa nikdy nesprávala. Vždy som bola to útlučké dievčatko, ktoré nechcelo mať žiadne problémy, ale teraz...

A možno je lepšie, že som sa zmenila. Jasné, že hej. Bola som naivná a každý to o mne vedel. Potom sa objavil niekto ako Edward Cullen a využil situáciu. Doteraz nechápem, na čo mu to divadlo s chodením bolo, ale naňho teraz naozaj nemienim myslieť. Rozhodne nie.

„Aké pch, Bella? Veď je krásny. Len sa naňho pozri. A to telo. Och môj Bože.“ Miu očividne zaujal. Ak mám byť úprimná ani sa nečudujem.

„Tak fajn. Ja už radšej idem. Majte sa,“ povedala som a začala sa stavať.

„Zbláznila si sa, Bella? Veď si ešte ani nejedla. Musíš umierať od hladu.“

To bol Michael a mal pravdu. Bola som neskutočne hladná, ale chuť na jedlo ma rýchlo prešla. Mám pocit, že teraz by som do seba nedostala ani omrvinku. Sam ma znepokojoval už len svojou prítomnosťou. Neviem, čo urobím, ale takto to už ďalej nepôjde. Nie je normálne, že sa kvôli nemu nedokážem ani najesť.

„Vlastne už nie som hladná. Mám ešte jednu prednášku a musím si ešte zopakovať pár vecí. Uvidíme sa neskôr,“ vyhovorila som sa na školu, len aby som odtiaľ mohla rýchlo zmiznúť. Vytratila som sa z tej príšerne malej reštaurácie tak rýchlo ako to len išlo.

Keď som bola asi päť metrov od reštaurácie, v ktorej sme jedli, začula som za sebou hlas tej poslednej osoby, ktorú by som v tejto chvíli chcela počuť.

„Bella,“ kričal. Robila som sa, že nepočujem, len som zrýchlila a smerovala ku škole, ktorá mi v tejto chvíli poskytovala skrýš.

„Bella, počkaj, prosím ťa, chcem sa s tebou len porozprávať.“ Vzdala som svoj pokus o útek a naštvane som sa naňho otočila.

„Čo chceš?“ vyštartovala som naňho. Nebola som najmilšia, ale bolo mi to srdečne jedno. Ja už nie som tá stará Bella. Nikomu nedovolím, aby mnou manipuloval, tak ako to spravil ten prekliaty Cullen. Ale tomuto sa to skvelo darí. Nie som to ja, keď som v jeho blízkosti. Správam sa čudne.

„Chcem sa len ospravedlniť. Naozaj som ťa nechcel včera nijako uraziť a ani nič podobné. Mrzí ma to, pokiaľ som sa ťa nejako dotkol. Nechcel som.“ V tvári mal naozaj kajúcny pohľad a vyzeralo, že ho to mrzí, ale ja nemôžem len tak niekomu dôverovať. Strašne by som chcela, naozaj, ale nemôžem. Nechcem zase trpieť. Už nie. Zničilo by ma, keby som sa znova zaľúbila a ten muž by mi ublížil. Aj keď, ja už sa asi nikdy znova nezamilujem. Edward bol ten pravý, tým som si istá. Keď som bola s ním, cítila som to. Ale Edward je už minulosť, ty hlúpa. Už naňho konečne zabudni, dočerta. Musíš sa pohnúť ďalej, Bella, a pokiaľ budeš stále myslieť na Edwarda, nepôjde to.

„Tak fajn. Aj ja by som sa mala ospravedlniť. Reagovala som prehnane. Vlastne neviem čo to do mňa vtedy vošlo a pokiaľ je toto všetko, čo si mi chcel povedať, tak čau.“ Otočila som sa na päte a zamierila naspäť do školy. Po ceste som sa ešte zastavila v bufete. Hlad sa znova objavil a ja som sa po takomto príšernom dni potrebovala najesť. Kúpila som si len bagetu a zase vyštartovala do školy. Nechcem predsa prísť neskoro na prednášku.

*****

 

Keď konečne skončilo to trojhodinové trápenie, vybrala som sa do práce. Dnes tam budem len chvíľu. Pracovné zmeny mi prispôsobili podľa školy. Sell je naozaj úžasná šéfka. Dá sa s ňou skvelo vychádzať.

*****

Aj v práci som myslela na Sama a mala som pocit, že ma porazí. Tentoraz som však naňho myslela v dobrom. Usmievala som sa, keď som si spomenula ako sa mi dnes ospravedlnil. Bol zlatý, ale stále sa pri ňom cítim nesvoja. Budem sa mu musieť vyhýbať. Ten muž ma až hriešne priťahuje a ja sa nechcem znova zaľúbiť. Pokiaľ je to teda možné.

Ale aj tak. Budem sa mu vyhýbať. Pre pokoj v duši a preto, že sa nechcem znova sklamať. Už nechcem znova trpieť.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I will change my life - 4. kapitola:

 1
10. Petronela webmaster
29.05.2012 [18:42]

PetronelaJéj... to jako že fakt? proč se nechce zamilovat? Já vím, že s Edwardem trpěla, ale zažila s ním i pěkné chvíle...Neměla by všechny hned odsuzovat.
Jinač to byla opět velmi podařená kapitola Emoticon

21.02.2012 [12:24]

vilinkaTak tohle tedy ne! V kolikáté kapitole se dají dohromady? Tak v 6., ne? Emoticon Emoticon Emoticon Jinak super, tahle Bella je o moc lepší.

11.10.2011 [18:56]

lenuskaemmpekné.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [21:58]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Sanasami
07.10.2011 [19:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [18:44]

Faire Emoticon
Doufám v brzké pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
07.10.2011 [18:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Sonicka (Sisi)
07.10.2011 [18:23]

ako vzdyyyyyyy supééééééééééééééééééééééérrrrrrrrrrr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Hejly
07.10.2011 [18:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.10.2011 [18:01]

swanbellacullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!