Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I wanna cry - 5. kapitola


I wanna cry - 5. kapitolaTak sem se rozhodla ještě to trochu prodloužit, tahle kapitola je celkem o ničem,(zase) Slibovala sem, že se tady bude něco dít, ale nechám to na další kapitolu, doufám, že se bude líbit, komentíky prosím, bez nich nemam sílu pokračovat děkuju

5. kapitola- seznámení

Heidi

 

Nasedla sem do auta a vyjela k centru L.A. Naštěstí si Aro vybral skvělou dobu. Ani jeden paprsek slunce se neprobojoval na zem. V L.A. to bylo velice neobvyklé. Jak sem za to byla vděčná, rozhodně se mi nechtělo bejt zalezlá celej den a čekat na setmění, to bych se ani s tou Isabellou nemohla natolik sblížit.

V centru sem se šla ubytovat do hotelu. Pak jsem si vyrazila nakoupit nějáký oblečení. V obchodě sem strávila asi dvě hodiny. Pak sem to odnesla do hotelu a doběhla si na lov. Běžela sem až za město a tam sem ulovila nějakého muže. Jeho krev byla teplá a mě hřále v krku. Jeho tělo sem zapálila a běžela zpět do hotelu. Před hotelem sem si ještě vyměnila modré kontaktní čočky. Upravila si vlasy a vešla do hotelu. V pokojí sem se zavřela a nudila se.

Po nějáké době sem si zapla televizi, ale dávali nějakou nudnou telenovelu. Samí líbání a večeře, takovej ten přeslazeném život. Vypla sem to a šla si dát vanu. Teplotu vody sem vůbec necítila, ale příjemně se mi otírala o kůži. Pak jsem si jen tak lehla na postel a přemýšlela o plánu.

Když se začalo rozednívat šla sem si obléct něco z toho nového oblečení. Nakonec sem vybrala Černou sukni do půlky stehen a těsný červený top bez ramínek. Nasadila sem si další modré čočky, které mi pod mýma normálníma karmínkovýma očima tvořila fialový odstín.

Vyšla sem do města a šla sem ke škole, kam podle údajů měla Isabella chodit. Musela sem zjistit víc, než se s ní setkám, abych byla připravená. U školy sem si vlezla mezi stromy a čekala na příjezd studentů. Po dvaceti minutách čekání se začali studenti hrnout na parkoviště.

Aro mi fotku nedal a tak sem nevěděla jak vypadá. Přijížděla samá celkem drahá auta různých značek, jako třeba Audi, BMW, Mercedes, pár Kabrioletů a další značky. Do téhle školy chodili jen ti bohatší, protože škola byla soukromá a školný bylo asi dost drahý.

Uslyšela sem na silnici nějáký auto, bylo asi kilometr odtud. Jelo hodně rychle a v autě hrálo docela nahlas  rádio. Za chvíli auto dorazilo ke škole. To auto bylo Ferrari a mě padlo hned do oka. Za volantem seděla nějáká holka. Hnědé dlouhé vlasy, oříškové oči a byla opravdu hezká, na člověka. Mohla by se i rovnat nějaké upírce. Kousek od školy zpomalila rychlost a pak hledala nějaké volné místo na školním parkovišti.

Několik pohledů, teda většina se stočila jejím směrem. Ta holka je ignorovala a stále hledala volné místo. Po chvíli jedno místo našla a hladce zaparkovala. Když vystoupila trochu zaklela, protože jí upadly klíčky od Ferrari.

Začala sem se rozhlížet po parkovišti a vyčkávala. Když v tom můj sluch upoutala něčí slova.

„Ahoj Bell!“ pozdravil někdo.

Stočila jsem pohledem a uviděla jsem blondýnku, která zdravila tu hnědovlasou holku. Aha! skvělí našla sem jí.

„Ahoj Tess“ odpověděla jí a vykouzlila trochu divný úsměv. Ta holka si podle všeho, ale ničeho nevšimla.

Za chvíli u nich bylo dalších 5 holek. Isabella si vzala tašku ze sedadla spolujezdce a pak ty holky pozdravila. Když jim začala první hodina jela sem na chvíli do hotelu a po třech hodinách tam zase jela. Zrovna seděla s kamarády na lavičce a obědvali. Pak se zase vydali na svoje hodiny. Občas se bavili o nějakém klubu s názvem MOON a podle všeho sem pochopila, že tam mají dneska jít. To je moje příležitost se s ní seznámit, super.

Po škole se rozloučila s kamarády a vyjela domů. Následovala sem jí, ale běžela sem hlouběji lesem, aby mě neviděla. Nebyl to ani les, jenom pár stromků okolo silnice, které za chvíli přestaly růst, nejspíš je vykáceli. V tuhle dobu bylo na silnicích plno. Škola byla kousek od střediska města takže sem se pak přidala k normálním chodcům. Musela sem rychle zaběhnout do půjčovna aut a nějaké si půjčit, nemůžu se pořád zdržovat lidskou chůzí.

Vybrala sem si červené Porsche a ani sem nekoukla na model. Jenom mi řekli, že je rychlé a tak sem ho brala. Zaplatila sem na celej měsíc a ještě jim přidala pár tisíc navíc. Dala sem jim skoro stejně tolik co to auto muselo stát, ale to mi bylo celkem jedno.

Zajela sem ještě do obchodu pro nějaké šaty do toho klubu. Celej den sem promýšlela plán a na nic nepřišla. Budu muset improvizovat, ale já si poradím. Asi v deset sem se začala chystat. Oblékla sem si krvavě rudé šaty ke stehnům na tenkých ramínkách a k tomu jehlové boty stejné barvy. Musela sem si dát nové čočky a upravila sem si vlasy. Pak sem se namalovala a vyšla z pokoje. U recepce sem řekla, aby mi auto přivezli a místo recepční tam teď seděl nějáký chlap okolo 25. Ten na mě moh oči nechat. Něco zakoktal a rychle vytočil číslo. Za chvíli mi poslíček přivezl auto před hotel. Ještě sem se ho zeptala, kde najdu ten klub a pak sem vyjela.

Díky mým smyslům sem ho našla celkem dobře a rychle. V tuhle noční dobu sice provoz trochu zřídl, ale žádná sláva to nebyla. Aut tu bylo stejně dost a já mezi nimi musela kličkovat, abych se vůbec někam dostala.

Když sem dorazila ke klubu vystoupila sem. Z venku to nevypadalo skoro ani jako klub, ale jako nějáká rezidence velvyslance nebo něco takovýho. Musela sem zaplatit vstup 25 dolarů. Aha takže tenhle klub taky bude pro ty bohatší. Ve vnitř bylo celkem přítmo a všude blikala světla. Všude byly luxusní kožené sedačky s kulatými stolky a vypadalo to opravdu dobře. Tohle nebyl jeden z těch klubů kde bylo sotva kde sedět a všude byli ožralí lidi. Byl to prostě klub pro mladistvé, ale pár opilích se tu taky našlo. Neuměla sem to pořádně popsat. Kdyby tu neřinčela hudba, neblikala světla a nebyl tu obrovský bar vůbec by mě nenapadlo, že je to klub, ale snad luxusní hotel.

Šla sem si sednout k baru a objednala sem si džus s vodkou, aby to nebylo podezřelí. Pohledem sem jí pořád hledala až sem jí našla tancovat s nějakým celkem hezkým klukem. Něco jí pořád říkal a asi si nevšímal jak je znuděná. Takhle tancovala ještě s několika otravnýma klukama až jí to aasi přestalo bavit a všechny odmítala. Vypadala fakt znuděně. Už sem se odhodlala k ní jít, když jí zase někdo požádal o tanec. Přikývla a tak mi to tím ten kluk zkazil. Někdo vešel do klubu a zavlál trochu vítr. Ucítila sem dvě vůně, které sem předtím necítila. Ten nově příchozí byl upír. Blonďatý a měl hnědé oči, čočky. Trochu sem se zavrtěla a ignorovala ho. A ta druhá byla od Isabelly.

Nevšimla sem si jak dobře voní. Ta musela mít krev. Začala sem si spřádat plány jak si jí dám k věčeři. Pak sem se uklidnila tím, že by to Ara moc nepotěšilo. Tančila s tím klukem, když jí padl pohled na toho upíra, který seděl u jednoho stolu. Nejspíš si sem přišel vybrat večeři. Isabella na něj stále hleděla a ten upír se zadíval na ní. Pak vstal a odebíral se k odchodu. Nejspíš si myslel, že Isabella půjde za ním. Jenže co ona neudělala! Vykroutila se tomu klukovi a šla za ním!

Ježiš Isabello takhle mi to stěžovat! Co mam proboha dělat? Vstala sem ze židle a šla rychle za ní. Když sem byla u ní, byla skoro u východu. Chytla sem jí za ruku a držela. Různě se mi vysmýkala a kroutila rukou, proti mé síle nic nezmohla. Pak přestala a koukla na mě. Chvíli měla ve tváři naštvaný pohled, ale ten brzy přešel ve vyjevený výraz. Chvíli mlčela a tak sem se představila.

Stále koukala až najednou začala něco koktat. Trochu sem se zasmála, ale v duchu sem si oddechla. Ten upír si jí vybral k večeři a Aro by se asi zbláznil. Musela být hodně důležitá, jinak by jí někdo prostě odtáhl do Volterry a prostě by jí kousnul, ale nad tím se teď zabývat nebudu. Pak začala trochu srozumitelněji mluvit. Pozvala mě, abych si sedla k ní a jejím přátelům.

Povídaly sme si a ona toho o mě zjišťovala víc. Plácala sem co sem na jazyku měla, ale ona mi věřila, proč by taky neměla, ne? Když už musela jít dala sem jí svůj mobil, že mi zítra zavola. Musela sem uznat Bella nebyla tak hrozná a ani se nebudu muset přetvařovat, teda ně moc. Chudák holka, co jí Aro asi chce?

***

NIKDO

 

Nikdo kromě Ara netušil proč je Bella tak důležitá a nikdo ho nechápal, ještě nikdy takhle neusiloval a nějakého člověka, ale byla skutečně člověk? Co v ní Aro vidí? Ani Caius a Marcus si nebyli jistí svým bratrem. Co má v plánu? Změní Bella všem životy? Ve Volterře panovalo napětí, ale nikdo ho na sobě před Arem nedával znát. Jen očekávali a ani netušili co.

Aro byl jen šťasten, že jí konečně našel. Tu, kterou tak dlouho hledal…


 

Prosím komentíky…děkuju J



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I wanna cry - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!