Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I wanna cry - 4. kapitola


I wanna cry - 4. kapitolaZase sem se dlouho dokopávala k napsání dalšího dílu, promiňte, ale je tu konečně. Je to krátké, ale snad se bude líbit, příště už se tam začne něco dít Prosím komentíky, ty mě nastartujou, abych to přidala dřív děkuju

4. KAPITOLA- Nový přítel?

Bella

 

Trochu mě to vyvedlo z míry. Snažila jsem se té ruce vykroutit, ale její stisk byl velice pevný. Chtělo se mi jít za tím neznámým, něco mě k němu prostě táhlo. Musel jsem za ním jít, cítila jsem tu potřebu. Něco mě pohánělo, byl to nepříjemný a zároveň vzrušující pocit

Stále jsem se snažila vykroutit, ale nešlo to, ta osoba byla strašně silná. Tak jsem si povzdechla a otočila jsem se na mého držitele.

Stála přede mnou nějáká dívka. Nemohla jsem od ní odtrhnout oči. Byla strašně krásná a půvabná. Vypadala jako by právě vystoupila z nějakého módního čásáku. Měla dlouhé, lesklé mahagonové vlasy a zvláštní barvu očí, byly skoro fialové.

Nevěděla jsem proč, ale strašně mi připomínala toho blonďatého kluka, za kterým tak nerozvážně chtěla jít. Až teď, když mě jeho „kouzlo“ opustilo sem si uvědomila tu šílenou pitominu, kterou sem chtěla udělat.

To kouzlo , jakoby přešlo na tu holku. Měla sem ten stejnej pocit. Co to se mnou sakra je? Na to sem si nemohla rozumně odpovědět. Ta dívka se mile usmála.

„Ahoj! Já sem Heidi.“ Pozdravila mě a já se trochu sekla. Její hlas byl jak zvonkohra a mě připadal až nadlidský.

Chvíli sem na ní zírala a ona si o mě musela myslet, že sem nějáká retardovaná. V duchu sem si vlepila facku a trochu se ovládla. Nutila sem se něco říct, ale stále sem mlčela a zírala. Ta holka měla asi hodně trpělivosti, protože nic neříkala, jenom se potichu smála. Ten smích mě ještě víc vykolejil. Co to se mnou kruci je? Neřeknu kdyby to byl kluk, ale tohle?

Musela mít nějáký kouzlo, nebo fakt nevim. Snažila sem se něco říct, ale nevěděla sem jestli to pochopila.

„J-j-áá s-sem Be-ella.“ Znělo to něják divně, ale ona to pochopila.

„Těší mě Bello.“ Usmála se ještě víc.

„Co p-potřebuješ?“ můj hlas se pomalu začal vracet do normálu.

„Ale jen tak. Něják si mě zaujala, ani nevím proč a já tady nikoho neznám, chtěla sem se seznámit.“ Pomalu pustila mou ruku, ani sem si neuvědomila, že mě ještě drží.

„Aha.“ Jediné na co sem se zmohla, skvělí!

„Nevadí ti to, že ne?“ zeptala se a na oko znejistěla.

„Ne vůbec, myslim, že si pudu sednout.“ Řekla sem. Ona jen přikývla.

„Pojď si sednout k nám.“ Vyzvala sem jí a její obličej se roztáhl do malého úsměvu.

Následovala mě k našemu stolu. Když sme se blížily tak na nás lidi od našeho stolu zírali. Trochu se se usmála, tak takhle nějak sem musela vypadat já.

„Hele lidi chci vám někoho představit. To je Heidi.“ Řekla sem jim, ale z transu sem je nedostala. Co v tý Heidi je, že všechny takhle omámí?

První se vzpamatovala Lor.

„Těší mě Heidi, já sem Loreine.“ Řekla a šťouchla do Dana.

Ten se taky vzpamatoval a představil se. Heidi pozdrav opětovala. Postupně se jí představili všichni. Nemohla si to všechno pamatovat, bylo nás tam asi 18, nebo nějak tak.

Všichni se zas dali do řeči mezi sebou a vrhali na Heidi otázky typu od kud je, kolik jí je, co tu dělá a podobný otázky. Bylo jí 19 a  prej tu byla jenom na prázdniny, její škola totiž končila o měsíc dřív. To sem jí záviděla. Už sem se nemohla dočkat prázdnin, ještě měsíc ach jo. Byla tu sama, její rodiče zemřeli a ona vyrůstala v dětským domově. Její rodiče jí zanechali však veliké jmění. Před dvěma rokama nastoupila na vysokou a žila v New Yorku.

Všechno bylo strašně zajímavé, ale já jí litovala, že jí rodiče umřeli. Vypadalo to, ale že se s tim smířila a ani neměla v očích žádnou bolest, nebo smutek. Nevím, ale něco mi na tom…no to nebudu řešit.

Začala sem si s ní povídat sama a zjistila sem, že toho máme dost společnýho, Heidi se mi začínala líbit čim dál tím víc. Povídaly sme si hodně dlouho a já ztratila pojem o čase.

Když jsem se s ní rozloučila dala mi číslo na mobil a já jí adresu. Slíbila, že druhej den přijede. Byla sem nadšená, znala sem jí den, ani ne a už sem si jí šíleně oblíbila.

Když sme s Danem dorazili domu, rodiče už byli pryč. Unaveně sem se svalila do postele a hned usla, se vzpomínkami na Heidi.

Heidi

 

 

Byla sem v letadle- směr LA. Podle Ara mělo bejt celý přístí týden zataženo, takže se nebudu muset schovávat. Znovu sem si připomněla můj úkol.

Zrovna sem se vrátila s kořistí a vedla jí do jídelny. Když Felix s Demetrim odklidili těla tak si mě zavolal Aro.

Dal mi pokyny. Měla sem přivést jednu dívku, která má být velice cenná, nebo něco takového, do podrobností Aro nezacházel. Jmenovala se Isabella Swanová a byla dcerou nějákýho ředitele hotelů a nějaké advokátky, měla bratra Dana. Měla jsem se s ní zpřátelit a získat si jí. Vůbec se mi do toho nechtělo, ale je hezký zase jednou vypadnout z Volterry na delší dobu.

Spokojeně sem se uvelebila v letadle. Když sem přistála čekala na mě před letištěm auto.


 

Prosím komentíky, děkuju



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I wanna cry - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!