Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I taková láska má u nás šanci - Prolog

cdfvgbgnh


Tohle je můj první článek, tak doufám, že jsem ho moc nezkazila. Bella a její povedené dvojče Rick nejsou úplně normální lidé. Jsou to elfové. Žijí ve světě Blanca a učí se všem různým věcem, které musí elfové umět. Dvojčata ale chvilku neposedí a vymýšlejí jednu hloupost za druhou. Ovšem jednou Belle nabídnou spolupráci s hledáním nebezpečné stvůry, která požírá všechnu energii na planetě Neptun. To je Bellina velká příležitost dostat se mezi nejlepší a nehodlá ji promeškat. Pak ale Rick udělá něco neodpustitelného. Spustí přenášedlo a spolu se svojí sestrou a přáteli se ocitnou na, pro ně zakázané, planetě Zemi. A to aby nepotkali Cullenovi. Co udělá setkání s Edwardem s Bellou? Poruší Bella elfí pravidla, kterými se řídila dosud celý život? Nezapomeňte na komentáře, ráda se poučím z chyb.


Prolog

 

Nikdy jsem nevěřila, že se to někdy stane. Já, zapřísáhlá nepřítelkyně kluků typu ,,každá holka padne na zadek při jednom pohledu", já, která si vždy rozuměla jen se svými kamarádkami a bráškou, já, která jsem nebyla k nikomu hned tak otevřená, jsem teď měla kluka. Ano, byl typu ,,každá holka padne na zadek při jednom pohledu", ale on si to přece nepřeje! Neoslňuje lidi kolem sebe schválně! Alespoň doufám.

Bože! Kdy jsem naposledy ,,takhle" žárlila? Snad před sto lety? Ano, už si vzpomínám! Když mi bylo sedm, byli jsme na školním výletě. Mark Davinson, tenkrát ještě docela pěkný kluk, do kterého jsem byla mimochodem zblázněná až po uši, se nabídl, že Emmě Hillové, mé nepřítelkyni, koupí zmrzlinu. A jahodovou! Tenkrát jsem musela krotit své vražedné umění, abych jí nezakroutila krkem. Ale teď to bylo jiné. Teď jsem byla skoro dospělá, tedy šestnáctiletá a zdaleka to už nebylo jen takové poblouznění jako to je teď.

Edwarda jsem milovala jako nic na tomhle světě a nehodlám se ho vzdát, jen protože je upír, podle starších nebezpečná krvelačná zrůda a já elf, podle vymyšlené skutečnosti veselý vánoční skřítek, který jen pomáhá Santa Clausovi. To se prostě k sobě nehodí. Ale ani jeden z nás nebyl to, co podle pravidel měl být. Edward se živí jen zvířecí krví, není zrůda! Natož abych já byla nějaký vánoční pidimužík, který se jen raduje z Vánoc a pomáhá nosit dárky. Ale přesto přes všechny tyto fakta, byla realita neúnosná. Já ho nikdy neměla potkat a on nikdy neměl potkat mě. Je to až ironické. Láska na první pohled? Asi by se tomu tak mohlo říkat. Jediná opravdová láska mého života? Asi taky. Bože! Sakra, sakra, sakra! Ani jeden z nás netušil jak to bude dál. Najde si naše malá pohádka cestičku realitou? Nikdo nevěděl co bude dál. Dovolí nám spolu přes pravidla být? Kéž by Alice viděla naší budoucnost. Ale moje schopnosti jí to nikdy nedovolí. Teď bych se jich zbavila docela ráda.

Možná to ale tak má dopadnout. Možná je to jen takové poblouznění. Možná by to nebylo strašné, to loučení a vědět, že už se možná nikdy neuvidíme. Já bych šla za svým snem být mezi prvními elfy tohoto století a možná bych si našla snad i nějakou tu elfí lásku. A on? Asi by šel studovat na nějakou další prestižní školu a možná by si také našel lásku svého života, která by se k němu hodila. 

Ale co to sakra povídám?! Já ho miluju a on miluje mě a jen tak by jsme se jeden druhého nevzdali. Ale přesto jsme si nikdy nebyli souzeni. Proč jen ten blbec Rick zmáčkl to pošahaný červený tlačítko u přenášedla? Teď bych se v klidu mohla někde na Neptunu honit za nějakou potvorou a on by spokojeně dostudoval medicínu. A možná by si potom vzal Tanyu. Bléé! Jen z pomyšlení, že by Edward líbal Tanyu, se mi dělala husina. A co já? Kdybych řekla ano na Davidovu žádost o ruku? Teď by jsme už jistě byli na svatební cestě a ožužlávali se někde v písku na pláži. Ale to jsem nikdy nemohla dopustit. To tu radši vše protrpím, hlavně že Edwardovi po boku, než vzít si toho snoba. 

Teď už se nikdy nebudu smát zamilovaným párům a jejich problémům. Nebudu se smát Johaně s Peterem, Anně s Johnem, Sam s Jackem a už ani Emmě s Markem. Tak co tedy bude dál? Zbývalo nám jen doufat.

Doufat? To je slabé slovo.

Modlit se. Modlit se za nás všechny a doufat, že vše dobře dopadne, že si i taková pohádka najde místo v životě.


  Tak co, líbilo? Pokud ano, mám dobrou zprávou. První kapitola je už na cestě.

                



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I taková láska má u nás šanci - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!