Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I po tak dlouhé době? 4. kapitola

4


I po tak dlouhé době? 4. kapitolaTak tady je čtvrtá kapitolka. Snad se bude líbit. Bella se stává upírkou. Co se stane, až jí Aro dá „najíst"? Moc prosím o komentáře. Díky moc! TerryBells...

Pohled Bella:

„Edwarde, miluji tě,“ zamumlala jsem.

Odhrnul mi vlasy z krku a svými zuby se mi zakousnul do mého bílého krku.

Prvotní bolest byla nesnesitelná, potom jsem měla klid. Ale ne nadlouho. Začal mě spalovat žár. Jakoby mě někdo upaloval zaživa. Věděla jsem, že křičím. Ale na tom teď doopravdy nesešlo. Cítila jsem ty plamínky, které se mi zařezávají víc a víc do kůže. Ano, moje kůže musí být doopravdy horká, vím, že kdyby se mne někdo teď dotkl, neskončilo by to pouze malou spáleninou.

Nechápala jsem, co se děje, mé tělo se chtělo zříct té bolesti. Má duše chtěla odejít dál. Ale ten oheň to nedovolil. Temnota mě stahovala víc a víc.

Byla to dlouhá doba, chtěla jsem počítat na prstech, jak dlouho to už je, ale ta bolest to nedovolila.

Oheň měl na kahánku, protože už strávil vše hořlavé. Mé srdce už konečně klusalo k poslednímu úderu, ale velice ztěžka.

Ještě poslední úder a snad zemřu.

Najednou vše ustalo a já mohla otevřít oči, ale nějak se mi nechtělo. Měla jsem strach. Co na mě čeká? Jsem mrtvá? Byl to jen sen a já se probudím v mé ručně vyřezávané posteli. Půjdu dolů na snídani, předtím se ale u mne zastaví Narcisa, popřeje mi pěkný den, uklidí a odejde.

Asi je to blbost, je to určitě sen. Nebo spíš noční můra.

Otevřela jsem oči, ale nebyla jsem ve své posteli. Probudila jsem se sama v cizím pokoji. Počkat, už vím, co se stalo.

Přijela jsem do Itálie a potom… To není možné, i když musím uznat, že vidím mnohem lépe. A slyším, počkat slyším vše, co potřebuji. Předtím jsem musela být úplně hluchá. Jinak mi to nedává smysl.

Vstala jsem z postele. Všimla jsem si, že na sobě mám černé šaty a na nich červený plášť.

Došla jsem ke dveřím a vzala za kliku. Chtěla jsem nějaké vysvětlení. Chci vědět, kdo mi co udělal.

Vyšla jsem z pokoje, před sebou jsem uviděla dlouhou kamennou chodbu, která byla ozářená pochodněmi. Bylo to jako z nějaké strašidelné knihy, ale pro mé udivení strach jsem neměla. Ještě, že tak.

Došla jsem až úplně dozadu, před sebou jsem spatřila velké dřevěné dveře. Ty dveře jsou mi povědomé. Někdy už jsem je viděla. Vešla jsem dovnitř.

Uviděla jsem před sebou tři trůny a na nich seděli tři vládci. Jeden se ke mně přiřítil neuvěřitelnou rychlostí.

„Isabella,“ vydechl udiveně.

„Já vás znám, vy jste Aro?“ řekla jsem hloupě. On se na to jen usmál a pokračoval dál.

„Neuvěřitelné, tvá proměna trvala pouze jedenáct hodin,“ řekl nadšeně. Vůbec si nevšil, že jsem něco řekla.

Stále na mne koukla poněkud vyjeveně.

„Mohu?“ zeptal se.

„A co?“ zeptala jsem se pro změnu já.

Na to nic neřekl a pouze si vzal mou ruku.

„Neuvěřitelné, nic nevidím,“ vydechl. Stále jsem nevěděla, o co jde.

„Myslím tím tvé myšlenky,“ řekl pohotově.

„Myšlenky?“

„Ano, já je čtu…“ řekl, chtěl pokračovat, ale já ho přerušila.

„Já si už vzpomínám. Jestli je to tedy pravdy, tím pádem jsem upír?“ zeptala jsem se.

„Ano,“ konstatoval.

„Promiň, jsem nezdvořák. Určitě máš žízeň.“

V ten moment jsem ucítila malé pálení v krku, ale dalo se to zvládnout, přesto jsem se chytla za krk.

Bylo na něm vidět pobavení.

„Heidy, přiveď jídlo,“ přikázal.

V ten moment do místnosti přišla žena menšího vzrůstu s blond vlasy. Za ní přišla holka, nemohlo ji být víc než mně, měla hnědé po pas dlouhé vlasy a pihu na líci.

Bylo vidět, že ta dívka se velice bojí. Najednou mě udeřila přímo do obličeje úžasná vůně, vůně, kterou jsem neznala.

„No tak, drahá. Můžeš se napít,“ řekl pobaveným hlasem.

Šla jsem přímo k ní. Zbýval mi poslední metr k jejímu krku. Táhlo mě to tam, jako když mi Edward hrál na klavír a já ho poslouchala. Ta vůně mi zpívala a já přistupovala blíž a blíž. Najednou jsem si uvědomila, že to nemůžu. Nemůžu tu nevinnou dívku připravit o život jenom proto, že mě tak moc láká její krev.

Nevěděla jsem, co mám dělat, a tak jsem utekla na druhou stranu místnosti. Všichni na mě koukali jako na zjevení.

„Co se děje?“ zeptal se, Aro. 

„Nemůžu ji zabít! Nemůžu,“ křikla jsem. Přistoupil ke mně muž se zlatýma očima. Počkat, toho taky znám, to je ten, který nás sem přivedl.

„Proč se nenapiješ?“ zeptal se mne.

„A to mám ukončit její život jenom proto, že mi tak nádherně v–voní?“ zeptala jsem se a ke konci jsem zakoktala, protože mi do nosu udeřila zase ta vábivá vůně. Přišel, za námi Aro.

„Co se děje maličká? Proč se nenakrmíš?“ zeptal se sladce.

„Odmítá tuto stravu,“ řekl za mne ten zlatooký.

„O–oh jsem zklamán, ale nevadí. Jsi můj poklad. Eleazare, zajdi s ní na lov,“ řekl mírně posmutněle.

„Jistě,“ řekl a vláčel mě ze dveří.

„Kam mě to vedeš?“ zeptala jsem, až jsme byli za dveřmi.

„Jdeme na lov. Jsem rád, že někdo bude žít jako já,“ řekl mile.

„Jako vy?“

„Ano, budeme lovit zvěř,“ řekl pohotově.

„Takže nemusím pít lidi?“ zeptala jsem se strnule.

„Ne, pokud nechceš,“ řekl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I po tak dlouhé době? 4. kapitola:

 1
5. Valis
01.10.2017 [2:32]

Prosím další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
03.09.2012 [21:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [20:31]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
03.09.2012 [19:17]

ako sa má zatial Edward? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2012 [19:10]

Domikjsem ráda, že odolala. moc se těším na další díl!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!