Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I'm screaming "I love you so!"- Prolog

KEC


I'm screaming I love you so!- Prolog

Studentka střední školy Isabella je velmi úspěšná, co se týče studia. Ale ve společnosti si jí nikdo nevšímá a pro ostatní je jen další smítko prachu navíc. Jediným přítelem pro ni je její deník, kterému může svěřit cokoli na světě. Dokonce i to, že je zamilovaná do zdejšího profesora Edwarda Cullena.

Její život se změní tehdy, kdy si všimne ztrátu svého deníku. Nosila ho vždy s sebou a představa, že by jí ho někdo přečetl, ji uvádí do mdlob.  Nedá se nic jiného dělat, než jen doufat, že se vytratil z povrchu zemského.

Jednoho dne ve škole se rozhlasem ozvou slova, které Isabella zná a ví, odkud pochází...

17. listopad

Není to jednoduché být tím, kým jsem. Nechci být populární, protože představa, že by mě každý obskakoval, mě děsí. A tak jsem si vysloužila pověst nezajímavé šedé myšky, která je všem na obtíž a leze každému na nervy. Nemám žádnou přítelkyni, které bych se mohla vyzpovídat ze všech svých trápení a ani například jedince z rodiny, který by měl doopravdy rád. Nejsem zrovna ta, která vyhledává společnost, ale občas mi chybí to typické mateřské objetí, které dokazuje, že alespoň jednomu nejsem lhostejná.

A možná tě taky potěším, protože jediným mým současným a zároveň jediným přítelem jsi ty. Jen tobě se svěřuji i se sebemenší nepodstatnou věcí. Jen tobě můžu říct své největší tajemství a tajná přání...

Dokonce i to, že jsem zamilovaná do mého profesora světových dějin, Edwarda Cullena. On je tak... dokonalý a nádherný. Jeho krása je nadpřirozená a na první pohled nelidská. Jeho oči mají zvláštní zlatavou barvu, ale občas mi připadají, že jsou tmavě hnědé až do černa. Ale to je ta má fantazie...

Kdybych pokračovala dále a popisovala každičký detail jeho dokonalosti, byl bys už celý plný mými popiskami o něj. A jelikož jsem si tě koupila před nedávnem, hodlám si tě šetřit.



A když nad tím vším tak přemýšlím, zvykla jsem si na tento způsob života docela rychle. Není to lehké žít sama a nikoho kolem sebe nemít, ale když s tím žijete delší dobu, přizpůsobíte se, abyste měli šanci v tomto světě přežít. Nebo alespoň na Forkské střední škole.

Tady jste rozděleni do tří skupin.

První skupina: Školní hvězdy. Asi chápete, jací lidé tady jsou. Bohaté roztleskávačky, které si neváží svých věcí a dělají si jednoduše všechno podle svého, aniž by dávaly pozor na ostatní. Chodí oblékané podle posledních módních trendů od světoznámých návrhářů. A také tu patří fotbalisté - hezounci, kteří tráví půl dne posilováním, česáním a upravováním svého vnějšího já. Navíc touží po tom jediném - zvednout si ego tím, že se pomilují s dívkou, díky které to hned druhý den ví celá škola.

Druhá skupina: Obyčejní lidé. Tady ani není snad co vysvětlovat. Zde patří ti, kteří nejsou ani chudí a ani bohatí, ani chytří a ani hloupí. Nestrkají do ničeho nos a nechávají věci tak, jaké doopravdy jsou.

A nakonec třetí skupina: Takzvaní „nikdo". A právě do této skupiny patřím já. Kdybych se měla popsat, tak jsem nezajímavá holka, naprosto nehezká, ale s vysokým IQ. A právě ta moje chytrost ostatním vadí. Občas, abych se vyvarovala potížím, napíši těm prvním vrstvám referát do biologie nebo anglického jazyka. Také musím dávat opisovat s varováním, že mě učitelka uvidí a dostanu za nedostatečnou.

Ale přeci jen mě určitá osoba drží nad vodou - můj učitel dějin Edward Cullen. Je naprosto dokonalý a i se svým naprosto bezchybným vzhledem není ani trochu arogantní nebo namyšlený. Naopak.

A co se týče mého dosavadního domova - bydlím se svou vzdálenou tetou a strýcem, které zrovna nemám příliš v lásce. A proč bydlím zrovna s nimi? Mí rodiče uhořeli v našem rodinném domě. Všichni říkají, že to byla jen nešťastná náhoda, která se může stát kdykoliv a komukoliv, ale podle mého jsou jen dvě možnosti. Buď to byl jejich osud nevyhnutelný, anebo to udělali schválně vůči mně. Nikdo mě v podstatě nemá rád, tak proč by měla má rodina?

Někdy si myslím, že jsem tu tak trochu navíc. Nemám žádný důvod, proč tu stále být. I když si stále říkám, že žiji jen k vůli Edwardovi Cullenovi, je to jen výmluva. Proč bych měla žít kvůli někomu, komu ani nejsem souzena? Vždyť on je dokonalý profesor a já obyčejná středoškolačka, která hledá tu pravou cestu životem...

A tohle je můj nezajímavý svět!

 



Po dlouhé době jsem se zase odhodlala ke psaní. Jak už poznamenala Vilinka, měla jsem své odobní problémy, vůči kterým jsem musela své psaní pozastavit. I s myšlenkou, že jsem nikomu nechyběla, jsem se i přes to rozhodla znovu zapojit svou fantazii a napsat něco normálního a doufat, že vás to zaujme.

Ani vás nebudu prosit o komentáře. Psala jsem to už tolikrát a pokaždé jsem si uvědomila, že je to vlastně k ničemu. Mé povídky si přečtou přibližně - něco málo - přes sto lidí. A kolik necháte komentářů? Čtyři nebo s námahou pět? Vážně děkuji těm, co ho zanechali, ale těm ostatním by vážně nezabilo, kdyby obětovali svých pět vteřin života ke zmáčknutí na smajlíka a kliknout na tlačítko "Uložit".

Takže to nechám jen a jen na vás!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm screaming "I love you so!"- Prolog:

 1 2 3 4   Další »
37. Sára
07.01.2012 [10:00]

úžasnááá Emoticon Emoticon Emoticon

36. Zlata
22.12.2011 [17:04]

Pekné. Urob ďalšiu. Emoticon Emoticon

08.12.2011 [21:31]

katyloveEdjupí! Emoticon konečně nějakej bezva nápad co můžu zase po dlouhý době číst... Emoticon Vážně skvělí hned jdu na další kapitolku... =D Pecka nápad! Emoticon Emoticon Emoticon

34. JulieMay
08.12.2011 [21:14]

Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [22:02]

vilinkaA já jako co? Mi neřekneš, nenapíšeš. Jak se mám pak dozvědět, žes napsala něco,, co stojí za přečtení? No, jsi ty vůbec normální? Asi ne, protože kdybys byla, tak mi prostě dáš vědět, protože chceš můj koment. Nebo snad ne? Jestli ne, tak řekni a já ti tu opruzovat přestanu. Emoticon

Jinak tato kapitola byla skvělá, i když jsme se z ní moc nedozvěděly a byla spíš taková zaváděcí. Ale to prolog vždy je, pokud ho nenapíšeš o 1000 slov. Tento námět se mi líbí, myslím, že to bude zajímavější a zajímavější a já čtu fakt jen ty nej povídky, ale myslím, že to už jsem ti někdy říkala. A podle toho, co tu pozoruju, tak komentů máš zatím dost, to bude i kvalitou povídky. Emoticon A právě kvůli tomu si myslím, že tahle povídka bude trhat rekordy. Emoticon Ale jinak to bylo super, jsem ráda, že se ti chce zase psát, protože k tomu máš talent.

Jinak ti chci moc pochválit obrázky na shrnutí. I ten k The Plastics je super. Bych si od tebe i nechala udělat obrázky, ale znáš to. Někdo už to štěstí (nebo spíš smůlu) měl. Přeju ti tedy hodně zdaru v tvoření a v psaní. Emoticon Emoticon

P.S. Doufám, že se ti naše nová Bella a hlavně nový Edward daří. Ty povahy jsou pro mě někdy až matoucí, takže doufám, že pro tebe ne a píšou se ti tak povahově dobře. Emoticon

Myslím, že dneska už budu končit, tak zatím papa. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [17:39]

KatarinaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. tereza
06.12.2011 [15:38]

hezké :)

06.12.2011 [15:36]

ClaireStewpěkný! Emoticon

29. Nonie
05.12.2011 [23:34]

Zajímavé, určitě si přečtu pokračování! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.12.2011 [21:50]

LadyLiliannetoto sa mi páči... :) určite to budem čítať dalej ;) Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!