Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I'm back. Did you miss me? - 3. kapitola

The Host


I'm back. Did you miss me? - 3. kapitola„Chcú mať párty, budú ju mať.“ Lara si na staré známe prostredie Forksu opäť zvykla, a čo viac, v škole sa začína poriadne baviť. Ako dopadne príchod na párty, do ktorej sa namočila, s o to väčším prekvapením, keď na nej narazí na Cullenovcov? Príjemné čítanie.

Po ceste domov som sa zastavila v blízkom supermarkete, vedela som, že zajtra pred párty príde Sia, čiže nejaké jedlo by sa rozhodne zišlo, prázdna chladnička a poličky by zrejme pôsobili divne.
Po nákupe som prišla domov, trocha sa pohrala s dekorovaním ovocia po dome a nakoniec som išla pozrieť čo ma čaká vlastne zajtra v škole.

Konečne piatok, najskôr škola, potom párty. Ha, deň ako u pravého obyčajného človeka.
Ráno som si hodila sprchu, upravila si vlasy a obliekla sa. Dnes som zvolila klasický jednoduchý outfit, ktorým sa nedá nič pokaziť. V zrkadle som si všimla moje oči, ktoré začínali meniť farbu, chcelo by to poriadny lov. Dnes však nebude kedy, bude to musieť počkať do zajtra.

Škola mi tentokrát išla rýchlo. Behala som hore-dole po škole, každý učiteľ sa ma po hodine pýtal množstvo otázok a preto som tentokrát nemala čas zaoberať sa príliš okolím.
Čo sa však nedalo prehliadnuť, boli neustále pohľady tých namyslených povrchných báb, ktoré si ma stále premieravali a niečo šepotali. Vlastne sa čudujem, že vôbec prežili fakt, že na ich škole je nová baba, ktorá spravila rozruch medzi všetkými chalanmi. Nie sú stredobod pozornosti, och, toľká škoda. Na čele s barbie hlavou Jennou vyzerali ako nejaká feministická sekta. 
Dnes na ich reči nemám fakt nervy, rozhodla som sa preto pre plán ignorácie, aspoň na dnes.

Počas obedovej prestávky som nemala, ako počas celého dňa, čas, takže som len prebehla cez jedáleň. Po prvýkrát som dnes stihla zaregistrovať Cullenovcov, ktorí sa na mňa okamžite pozreli.
Bol tam aj on - Chris. Naše pohľady sa stretli, keď nás z nich zrazu pretrhol poriadny hrmot zvonka. Wow, vyzerá to na poriadnu búrku.
Pri odchode z jedálne som opäť narazila na skupinku našich sebavedomých krásavíc s Jennou. V momente, ako ma zazreli. si niečo pošepkali a zasmiali sa.

Lara! Sebakontrola! Dýchaj! Nenechaj sa vytočiť! Musela som sa upokojovať v duchu.

Dnes už len dejepis a domov. Prebehlo to naozaj rýchlo. Na poslednú chvíľu som vošla do triedy, keď sa naše pohľady opäť stretli. Mám dejepis s Chrisom a Emmettom? No super. Akoby toho nebolo málo, boli tu aj tie barbínky.

„Slečna Lara, posadťe sa, prosím, sem.“ Ukazoval mi učiteľ dejepisu. „Vítam vás tu u nás,“ povedal mi s úsmevom.

„Oh, ďakujem,“ povedala som mu rozhodene.

Predstavil sa mi ako učiteľ Peterson. Zatiaľ, čo si zapisoval veci, všimla som si, že Emmett s Chrisom niečo riešia, barbíny študujú nejaké magazíny a zvyšok triedy hľadí do okna.
No páni, vonku je naozaj dobrá búrka. Sivá obloha a poriadny dážď. V triede bolo ticho, bolo počuť len kvapky dažďa búchajúce o okná.

„Takže, kto by nám dnes povedal niečo zaujímavé z histórie?“ spýtal sa učiteľ a hodil pohľad na študentov.

„Slečna Lara, čo keby ste nám prišli povedať o nejakej vaše obľúbenej udalosti z odbobia, ktoré práve preberáme?“ spýtal sa ma a v triede padli všetky oči na mňa.

„No, ja ehm, neviem ani čo práve preberáte, neviem, či je to vhodné,“ povedala som skromne. To ako seriózne?

„Obdobie okolo rokov 1000-1300, verím, že vás určite napadne nejaká historická udalosť, ktorá vo vás niečo zanechala.“ Ukázal prstom smerom k tabuli, aby som vstala.

Rýchlo som rozmýšľala, o čom budem hovoriť. Keď ma napadol jeden bláznivý nápad. Usmiala som sa, postavila sa a vykročila k tabuli. Amtosféra v triede bola naozaj zvláštna. Ticho a zvuk búrky prerušil môj hlas, keď som začala rozprávať.

„Východná Európa - odobie okolo roku 1112, odobie označované ako “BloodTime“, čiže krvavé časy,“ dokončila som s pevným a vážnym hlasom, videla som, že učiteľ sa tváril, že ho to zaujalo a tak ma ani neprerušil.

„Vraví sa, že v jednej dedinke, za čias kráľovskej vlády, vznikla na tomto území takzvaná Beznádejná vojna, beznádejná preto, pretože druhá strana vedela, že nemá šancu vyhrať. Ľudí v tejto dedinke vraj vyzabíjali upíri,“ dokončila som a okrem celej triedy, ktorá mala zdesené výrazy, som si všimla len ako Emmett a Chris zadržiavali smiech. Idioti.

„V ľudských telách, ktoré našli, nebolo ani jednej kvapky krvi, boli to len bezduché telá. Zistenie, že to boli upíri, vyvodili z viacerých faktov, ktoré získali. Tých, ktorí to vraj spravili však nikdy nenašli, neprišli ani na ich mená. Najviac obetí vraj tvorili dievčatá, ktoré boli známe vďaka svojim majetkom a povrchnosťou, proste mrchy,“ dokončila som a svôj pohľad venovala smerom na Jennu a jej bandu tupých podlizovačiek. Všimla som si ich prestrašených výrazov. Plán vyšiel. Počkať, vlastne začínam si všímať prestrašené výrazy celej triedy, dokonca aj učiteľa.
Len čo som to dopovedala, akurát poriadne zahrmelo. Uvedomila som si, že táto situácia vyzerá naozaj trocha strašidelne.

V triede bolo stále ticho, ktoré pretrhlo až zvonenie. Tentokrát však nikto nevyletel z triedy ako zvyčajne, všetci sedeli ako prilepení. S ladným pohybom som sa vrátila k lavici, zobrala si veci a povedala smerom k učiteľovi:
„Super hodina, myslím, že dejepis budem mať rada, dovi.“ S úsmevom som sa zobrala a odišla z triedy.

Bod pre mňa. 

Búrka neprestávala, takže cesta domov bola zložitejšia ako inokedy, ale po polhodine som nakoniec úspešne zaparkovala pred domom.

Večer ma z hudby pustenej v dome prerušil zvonček. Otvorila som dvere, pred nimi stála premočená Sia.

„Ahoj, tak som tu,“ povedala, pričom stále stála v daždi.

„Bleskovo poď dnu, nemokni tam,“ povedala som a potiahla ju za ruku dovnútra.

„No teda, máš to tu naozaj krásne,... Lara, ja som ani nevedela, čo si mám obliecť, zmokla som, tak nejeko som dúfala, že mi niečo požičiaš,“ dokončila skromne.

„Samozrejme, teraz sa utekaj vysušiť a niečo ti vyberieme.“

„Ale nechcem žiadne šaty, ani opätky! Jasné?“ povedala mi výhražne.

„Neboj, vyberieme vhodné šaty, k tomu nie príliš vysoké opätky a bodka,“ povedala som jej víťazne.

Vedela som, že Sia nie je príliš vyzívavý typ, zvyknutý chodiť vo veciach, v ktorých by na seba upútavala, preto som sa
snažila nájsť niečo, v čom sa bude cítiť dobre.

Po hodine vyberania a úprav som Siu navliekla do čiernych šiat s klobúkom s jemnými topánkami. Naozaj jej to pristalo.
„No vidíš to, si krásna, dnes ukážeš Dannovi, kto tu je šéf,“ dokončila som a sputili sme rehot.

Ja som sa dnes rozhodla, že Jenne a jej barbie klanu dvihnem nervy, preto som si zobrala čierne vyzývavé šaty s čiernymi topánkami. Nie, že by som išla baliť celú školu, ale vedela som, že fakt, že bude na niekom
viacej pozornosti ako na nich, ich dobre vytočí. Tak prečo nie? Dnes ma v škole ohovárali na každom rohu, tak teraz im dám na to aspoň skutočný dôvod.

Po posledných úpravách sme so Siou sadli do môjho auta a vyštartovali smer škola.

Parkovisko bolo totálne preplnené, okolo budovy školy a na značkách svietili jemné svetielka a zo zadnej budovy znela hudba. Všimli sme si už dokonca pár poopíjaných deciek.

„Lara, ja, ... ďakujem ti ešte raz, za toto všetko, nebyť teba, teraz sedím doma a nadávam sama na seba.“ Chytila ma za ruku a ďakovala mi.

„To je v poriadku, to ja som rada, dnes to roztočíme jasné?“ Na súhlas sme si dali high five a pomaly vystupovali z auta, keď som predo mnou na druhej strane uvidela Cullenovcov.

„No to si robíš srandu?! Odkedy oni, preboha, chodia na párty?!“ vypustila som so seba prekvapene, načo sa ihneď pozreli mojim smerom...

Ops. To som naozaj povedala? Lara, dávaj pozor! Sia si všimla môjho výrazu a preto mi so smiechom povedala:
„Neboj sa, veď to z takej ďiaľky určite nepočuli.“

„Kašli nato, Sia, a poď, pôjdeme do haly,“ dodala som zamyslene a kráčala smerom k hale. Po pár krokoch som však zistila, že kráčam sama.

„Sia?“

„Lara, stoj! Ja neviem v opätkoch chodiť tak rýchlo, počkaj ma,“ hovorila zúfalo a pokúšala sa utekať smerom ku mne.
„Jasné, počkaj, pomôžem ti,“ povedala som jej so smiechom.

Po ceste do haly sme si vypočuli množstvo komplimentov a pár poznámok od báb, ktoré sa dali čakať. Nedalo mi nepozrieť sa na Chrisa. Niečo ma k nemu stále ťahalo. Oblečený bol ako vždy, perfektne.
Stavím sa, že tu dnes zbalí každú druhú.

Hala bola preplnená ľudmi, ktorí sa bavili, dokonca som si všimla aj ľudí, ktorí nechodia k nám na školu. Bolo to tu naozaj skvelo zorganizované, to sa muselo uznať.
So Siou sme si dali na začiatok pohárik vodky a išli na parket.
Všimla som si, ako sa viacerí udivene pozerajú na Siu. Boli prekvapení, že ju tu vidia. Pár z nich jej dokonca povedalo, že jej to dnes veľmi pristane. Bola som rada aj za ňu. Všimla som si dokonca Rosalie a Emmetta, ako tancujú na parkete, to zase prekvapilo mňa.

Keď som si všimla, že sa Sia baví, rozhodla som sa ísť k baru.
Uvidela som Danna a Jennu, preto som sa rozhodla, že by to chcelo ešte pár pohárikov. Vypýtala som si ich od barmana, avšak, ako mi podával pohár, šmykol sa mu a rozbil o bar. Keď sa pokúšal pozbierať kúsky skla,
porezal sa a ja som už nevnímala okolie, ale len jeho krv, ktorá mu stekala po ruke. Uvedomila som si, že som už dlho nebola na love, čo moje hrdlo značne pocítilo. Toto nedopadne dobre.

Zrazu som však pocítila dotyk rúk na mojom tele, ktoré ma pevno držali a bleskovo odnášali z haly, smerom von za školu...

 

 

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm back. Did you miss me? - 3. kapitola:

 1
7. natt.echelon
23.10.2014 [21:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon co víc říct? Emoticon kdy bude pokračování? Emoticon

6. miky
12.10.2014 [20:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. caroline
12.10.2014 [12:43]

Aaaa úžasná povidka, tak strašně dlouho jsem se těšila, konečně se Lara oficiálně setká s Cullenovými, ja se tak těším na dalsi kapču Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ivet
12.10.2014 [8:51]

Teda, hned je ráno lepší s dobrým čtivem Emoticon Emoticon Emoticon Snad bude další kapitola rychleji, je to má nejoblíbenější povídka co čtu, vlastně jiné už mě ani nebaví v porovnání Emoticon Emoticon Emoticon

3. ,,,,
12.10.2014 [8:22]

skvělá kapitola :)

12.10.2014 [1:05]

HappyDeePoznám a chápem pravidlá priamej reči, ani v minulých článkoch som s ňou nemala problém, neviem čo sa teraz stalo. Bola som chorá, tak som bola zrejme mimo a robila jednu chybu za druhou. :( Mrzí ma to, ja moták. Ďakujem pekne za opravu a čas strávený opravovaním. Emoticon Emoticon

1. Satu
11.10.2014 [23:44]

SatuVečer,

článok som ti opravila, to áno, no mala si tam drobné chyby, na ktoré si daj, prosím, väčší pozor:

*priama reč – hodila som ti sem vzor, ktorý by si si mohla trošku naštudovať, ju?

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.


3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

*Emmet – Emmett (dve m, dve t)
*čiarky – utekajú ti mierne krížom-krážom

Takže, bacha, inak prajem veľa šťastia v písaní. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!