Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I kill you! 2. kapitola

děti pozor na pančovaný alkohol


I kill you! 2. kapitolaDalší díl v rekordním čase.
Tenhle jsem napsala já. Jak asi vypadaly první dny Emmovi péče?
Přejeme příjemnou zábavu a zanechte, prosím, komentář. Pajam a DarkPassion

 

2. kapitola

Emmett:

Tři dny už se blížily k vrcholu a holky mi dávaly čím dál víc zabrat. Modlil jsem se i v toho nejvyššího – ředitele NHL, ale ani on mi nepomáhal.

Byla to pěkná kvítka. Když jsem se věnoval jedné, tak druhá utíkala. Nejzajímavější bylo, když jsem se staral o Inku, tak mi Pája utekla a jako na potvoru si začala hrát s televizí. Strávil jsem celou noc tím, že jsem ji spravoval. Nemohl jsem pochopit, jak takový malý prcek mohl něco takového zvládnout.

Další noci jsem se ale věnoval mé nejmilejší. Stále se cítila jako upalována... i když občas se jako čarodějnice chovala, tak si mohla myslet, že si to zaslouží. Sakra Emmette, je to tvoje žena. Mohl by jsi být víc ohleduplný, napomínal jsem se.

Prckové sebou vždycky škubly, když Rose vykřikla, ale jinak jako by věděly, že je to pro její dobro.

Na konci posledního dne jsem mrňouse položil do postýlek a postavil se před ní. Přece byla novorozená a tím pádem i nekontrolovatelná.

„Rose,“ zašeptal jsem radostně, když ji srdce přestalo bít.

„Emmette,“ sedla si rychle do sedu a zářivě se na mě usmála, ale hned potom byla na její tváři starost. „Kde jsou děti?“

„Neboj, schoval jsem je před tebou,“ máchl jsem nad tím rukou a pozoroval její vnady. Byla to učiněná sexbomba. Sjížděl jsem ji, jistě slizkým pohledem, od shora a dolů a představoval si všechny možné nemravosti, které by jsme spolu mohli v budoucnu dělat.

„Emmett, okamžitě mi dej mé děti,“ rozkázala. Vypadalo to, že ji to upalování neodradilo od toho, být stále jak jednohlavá saň.

„Ale Lásko, nemusíš se bát, jsou v bezpečí. Ty jsi teď pro ně nebezpečná,“ chlácholil jsem ji, ale nepomohlo to. Její tvář podivně zrudla. Neměla by být bílá jako sejra?

„Ty debile,“ začala řvát, „já pro své děti nejsem nebezpečná!“ řvala jako pavián.

„Když myslíš, ale až je zabiješ je to na tebe,“ odpověděl jsem ji a šel pro ty naše dva mazlíky.

Jen co jsem je k ní přinesl tak se na všech tvářích, kromě mé, objevil kouzelný úsměv a mimina se začala natahovat k Rose.

„Mami...“ špitly.

„Hele, tak pozor, já se tady o vás starám tři dny a první slovo patří jí?“ obořil jsem se na ně.

Rose jen zakroutila hlavou a začala si ode mne brát malou Inku. Mě zbyla Pája, která když to uviděla tak se rozbrečela.

„Pájo, to jsem já, tvůj tatínek. Copak mě nemáš ráda?“ houpal jsem ji v náručí.

Zvedla své navlhlé oči a prohlídla si mě dost kritickým pohledem a potom záporně zakývala hlavou. Bezvadný! Takže mě nemá rádo ani mé dítě.

Rose se nad tím usmála a natahovala druhou ruku i k ní. Ta okamžitě přelezla a vyplázla na mě jazyk? Tak tady bude tvrdá výchova, to se těšte.

Společně jsme potom slezli dolů, kde byla uprostřed pokoje nádoba na toxický odpad – jejich plínky a vedle lednička s krevními transfůzemi. Tady nefungovalo mateřské mlíčko, ale byl jsem si jistý, že kdyby mohly někoho vycucnout tak by se nevzpínaly.

Prckové mi dělaly co proto, ale nejhorší bylo koupání Ines. Objevili jsme o ní schopnost, která se mě zrovna nelíbila. Mohla ovládat živly, takže když jsem ji ponořil do vody vystříkl na mě takový pramen, že já už jsem po sprše byl. Malá Pája u toho vždycky poskakovala a smála se, ale Inka mě vraždila pohledem.

I když jsem něco neudělal podle ní, vytvořila si plamínek a vydírala mě! Malé mimino a mělo mě v moci. Byla strašně zákeřná, až jsem se ji začal bát. Nejzajímavější bylo, že Rose s ní mohla dělat cokoliv a jí se nijak nemstila. Jen já byl terč všech plamínků.

Ale i Pája se nám nakonec projevila. Ze začátku jsem si myslel, že se zbláznila, protože si našla mravence a něco mu povídala, zavolal jsem k tomu i Rose, která to shledala velmi roztomilým. Byl jsem tu jediný normální, ale v tomhle babinci jsem už začal bláznit. Ten prcek nám totiž řekl, že chudáček mraveneček s příhodným jménem Brunda má hlad a chtěl by něco na zub.

Původně jsme si všichni mysleli, že je to jen dětská hra, ale když nám utekla na procházce a přivedla medvěda málem jsem dostal infarkt. Týdenní mimino, které vypadalo tak na dva roky, tahá za sebou medvěda a prosí mě, jestli bych mu nevytrh zub protože ho to bolí. No co jsem měl dělat? Odnes jsem ho stranou a tam pomohl nám oboum. Chutnal skvěle.

Rose si pro ni vymyslela, že Brunda, jak se prý jmenoval, byl tak nadšený z vytrhlého zubu, že hned odešel to ukázat své mamince. Naštěstí se s tím spokojila a už mě neprudila.

Tak jsme zjistili, že si umí povídat se zvířaty, pro ní tedy bylo těžké nějakou srnku zakousnout, ale nakonec se v ní projevily tajemné masochistické sklony a mě bylo občas těch zvířátek i líto.

 


 

Torpédko/DarkPassion

Raketka/Pajam



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I kill you! 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!