Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hurt 31

Twilight mafie


Hurt 31Máme tu další kapču a konečně se něco děje. Počítejte s tím, že se možná zítra nic neobjeví! Nejsem si jistá, ale možná nic nestihnu, tak aby jste nebyli zklamáni...mimochodem, ani nwm, jak pokračovat:D Jsem beznadějný případ... Komentíky, kritiku:D +písnička- Nightwish- Bye Bye Beautiful Heh, ale jak už to vypadá, tak by MOŽNÁ mohly být i 5 kulatiny, už teď jsem si stoprocentně jistá, že 4 kulatiny to přejede bez problému.

Nightwish-Bye Bye Beautiful

 

Bella:
Renesme rostla…rostla opravdu rychle nato, jak pomalu trvalo těhotenství. Připadalo mi divné, být bez toho velkého břicha, na který jsem si zvykla, ale konečně jsem věděla, že je to holčička. Krásné děvčátko. Měsíce ubíhaly. Každým dnem se její vývoj zpomaloval. Vzhledově jí bylo šest…ve skutečnosti dva roky.

Dny mi připadaly krátké, abych si užila jejího smíchu a noci příliš krátké, na vychutnání si Edwarda. Spát jsem musela, jíst jsem musela…jednou za dva týdny minimálně. Spánek…ani by mi nechyběl, ale co musí být, tak musí.

Když jsem se ráno po párty probrala v Edwardově náruči, byl to jeden z nejdokonalejších okamžiků… zase jsme spolu, zase…a navždy…doufám. Každý den jsme vstali a měli program s Renesme. Měla po krásné bronzové vlásky po Edwardovi…všichni říkají, že je ale víc podobná mě, nic radši namítat nebudu…to by dopadlo. Nad tou myšlenkou jsem se musela pousmát. Všimla jsem si, že Alex se dost často zdržuje v okolí mé dcery a dokonce ho cítím i v jejím pokojíku. Proč? Nevím…ale dohlédnu si na něj.
,,Lásko, nad čím přemýšlíš?'' Zašeptal mi něžně Edward do ucha. Civěla jsem totiž půl hodiny bez přestání na noční oblohu posetou hvězdami.
,,Nic, jen nad Renesme.''
,,Ano, je nádherná…po mamince.'' Obtočil mi ruce kolem pasu a přitiskl k sobě.
,,Ale, ale, neříkej že žárlíš.'' Usmála jsem se, obrátila čelem k němu a ruce mu položila na hruď.
,,Já žárlím na každého, kdo ti zabere myšlenky, ale u Renesme máš moje stoprocentní svolení.'' Zvrněl a políbil.
,,Tak neukojitelný.'' Zašeptala jsem v polibku.
,,Jako bys to nevěděla.''

,,AÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!'' Rychle jsem se odtrhla od Edwarda a zmateně koukala kolem sebe.
,,BELLOOOOOO!!!EDWARDEEEEE!!!'' Křičela Anamarie- jedině její hlas byl tak silný. Edward mě rychle popadl za ruku a běželi jsme za výkřikem.
,,An! Co se děje?!'' Byla u staré vrby a zvedala potlučeného Alexe. Byl celý zkrvavený a modřiny se rýsovaly celým jeho tělem. Měl zatnuté zuby a když nás viděl sípavě začal.
,,Renesme…'' Vydechl a zase se sesypal. Edward vystřelil a chytnul ho kolem ramen.
,,Unesli…unesli ji.'' Pokračoval.
,,Ne, nemluv, jen na to mysli.'' Poradil mu Edward a okamžitě se mu na tváři udělala vráska.
,,Sakra!'' Zaklel. Donesli Alexe až do hradu a položil na sedačku. Hned u nás byli i ostatní.
,,Skupina upírů v černých kápích unesli Renesme a řekli, že poslouží jako zkušební králík.'' Začal Edward.
,,Zkušební králík na co?!'' Zakřičela jsem nedočkavě a všichni nás jen sledovali.
,,Na jejich zbraně…na nás.'' Zatajila jsem dech. Sice má geny regenerace a k tomu štít, ale…
,,Co budeme dělat?'' Zeptal se Diego.
,,Byli to Volturiovi. Něco jako královská rodina ve světě upírů…'' Vysvětloval Edward. ,,Renesme je vlastně něco mezi upírem, člověkem a male cacciatore. Aro má rád sbírání.''
,,Musíme ji dostat zpátky!'' Řekla jsem rozhodným hlasem.
,,Bello, my je nikdy neporazíme, ne sami.''
,,Naučíš mě bojovat, vycvičíme se.''

,,Stačit to nebude Bells.''

,,A co vlkodlaci?'' Zeptal se po chvíli Mark a všichni jsme se na něj překvapeně podívali.

,,Viděl jsem jednoho z nich a jsou opravdu silní…''

,,Ale Jakob je můj kamarád.'' Zašeptala jsem zlomeně.
,,Je to naše jediná šance Bello.'' Pokračoval Jasper.

,,A co třeba ještě Denaliové? Egypťané? Amazoni? Skotové? Indové?'' Carlisleovi se zajiskřily oči.
,,Romuni? Bulhaři? Češi? Slováci?'' Pokračovala Lyra.
,,To jsou naši spojenci. Oni nám pomůžou.'' Pokračoval Lucas.
,,Musíme vzít všechny, poprosíme o pomoc.'' Šeptala Esme.
,,Ještě Řekové.'' Usmála se Rosalie.
,,Emmette,Diego víte, kde najdete globus.'' Obrátil se Carlisle na Emmetta a Diega. Ti jen přikývli a zmizeli.

,,Na co globus?''
,,Označíme spojence.'' Usmál se jakoby nic. Alice hned stála vedle něj a podávala mu krabičku s praporky.

,,Kolik jich vlastně v Itálii je?'' Zeptala se Isolda.
,,Něco přes pětset… Volturiovi se hodně rozrostli.'' Zašeptal smutně Carlisle a Emmett i Diego před něj postavili obrovský globus. Začal do něj pomalu zapichovat rudé praporky a všichni jsme ho fascinovaně pozorovali.Edward se pak najednou zarazil a podíval se na mě se strachem.

,,Jedna z posledních věcí, které mu řekla bylo: Poslouchej mrtvé…''
Renesme:
Hrála jsem si s Alexem na schovávanou, když se za mnou neslyšně objevila malá holčička.
,,Ahoj.'' Pozdravila jsem ji. Její úsměv zmizel a nahradila ho zuřivost.
,,Renesme? S kým si to povídáš?'' Alex vylezl zpod smrku a hned jak viděl tu holčičku zavrčel.
,,Co se děje?''
,,Renesme, okamžitě jdi za mě.'' Nechápala jsem, co se děje.
,,Proč? Já ji přece neublížím.'' Zazpívala dívenka za mnou.
,,Ale oni tobě ano.'' Zazubila se na Alexe a hned se na něj vrhlo pět hromotluků. Skočila jsem jednomu na záda, mlátila, škrábala, ale bez účinku. Najednou se všichni uvolnily, zachytily mě pevné paže a chytily za zády. Všimla jsem si té malé dívenky. Šla směrem k Alexovi, který byl celý potlučený a zkrvavený.
,,Nezabijeme tě, ale odneseme si ji. Poslední zkušební králík nám nevydržel nijak dlouho.'' Ještě pokračovala, ale hned se za ní objevila jiná žena, byla osvětlena neznámou září, její oči měly ale podivnou šedivou barvu a na krku krvavý půlměsíc…
,,Renesme.'' Začala a zdálo se, že ji nikdo nevidí.
,,Pomůžeme ti, řekni Alexovi jen jedno. ,Poslouchejte mrtvé.' Budeme tě hlídat, chceme pomstu.'' Říkala to tichým melodickým hlasem a její ruka se něžně dotkla mé tváře. ,,Budeme ti říkat všechno co víme. Jedině ty nás vidíš a slyšíš. Budeš přikyvovat a vrtět hlavou, když se tě na něco zeptáme, ano?''

Jen jsem přikývla a dál sledovala tu ženu. ,,Nikdy se nelekej nás, ale radši nedráždi ty, co tě teď odvedou.'' Zase jsem přikývla. Žena se ohlédla, přikývla a zmizela. Najednou všechno okolo mě zesílilo volume.
,,Né! Renesme!'' Křičel Alex, ležel na zemi a otřásal se. Měl bolestnou grimasu, zatnuté zuby a malá holčička se jen víc a víc usmívala.Vypadalo to, jako kdyby ho pálila zaživa. Jeden z nejhorších obrazů... Vidět ho zlomeného...trhalo mě to na kusy.
,,NECHTE HO!'' Vykřikla jsem na ně a Alex se přestal svíjet na zemi. Rychle jsem k němu přiskočila a do ucha mu zašeptala to, co mi poradila ta žena.
,,Poslouchejte mrtvé.'' Vykulil na mě oči a hned nato mě kolem pasu chytily dvě svalnaté paže a odtahovaly od potlučeného Alexe.
,,Řekni to všem!'' Křikla jsem naposledy, než mi jeden z nich zacpal pusu a neodvláčeli pryč.
Okolo mě se rozprostřela mlha a já upadla do temnoty…


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hurt 31:

 1
1. LucííS
02.02.2013 [12:32]

.......češi, slováci Emoticon Emoticon nevim jestli sem brečela že je to tak dojemný nebo smchem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!