Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hurt 29

honeymoon


Hurt 29Heh, máme tu další díl...no je spíš pro kategorii 15+, tudíž... Hmm doufám, že vám to bude pro dnešek stačit, nevím totiž, jestli vůbec ještě něco stihnu... Písničky níže jsou: Hilary Duff: With love a Stranger Arash & Helena: Pure love Komentíky, kritiku!!!! Prosím, jinak neude pokráčko!:D

Hilary Duff-With love

Hilary Duff-Stranger

Edward:
,,No pak si jen pamatuju, že to bolelo a pak že jsem usnula. Probudila jsem se v strašně divný poloze, taková moc….formální.'' Všichni jsme vybuchli v smích a Bella pokračovala.
,,Křičela jsem z toho stísněnýho prostoru jak magor než si mě všiml.'' Zase jsem se k ní sklonil a políbil na rty, slyšel jsem z vedlejšího pokoje tichý pláč.

,,Dítě…'' Zašeptala najednou Bella.
,,Počkej! Ty ji slyšíš?'' Vyhrkl jsem zmateně.
,,Jo, vy jste ji neslyšely?''
,,Ale lidské ucho to nemůže slyšet.'' Oponoval jí Diego.
,,Kde je?'' Otočila se k Alexovi.
,,Vedle tvého pokoje.'' Zašeptal poraženě.
,,Dík.'' Hned vyskočila a zmizela! Ona mi zmizela! Slyšel jsem najednou zalápání po dechu. Ihned jsem se vyřítil za ní. Stála v malém, krásném pokojíku a skláněla se nad kolébkou.
,,Je tak krásná lásko.'' Vydechla. Nechápal jsem, jak mě slyšela, ani jak věděla, že jsem to já, ale obtočil jsem jí ruce kolem pasu a bradu si položil na její rameno. Zvedla opatrně dítě do rukou a začala kolébat. Vypadala tak šťastně. Dceruška přestala brečet a fascinovaně zírala na Bellu.

,,Ahoj maličká.'' Vydechla Bella a čokoládová očka se vpíjely do jejích stejné barvy.
,,Je po tobě.'' Bella se tiše usmála a z koutku oka jí stekla slza.
,,Jak se jmenuje?'' Zašeptala a pomalu se natočila ke mně.
,,Renesme.'' Vtiskl jsem jí polibek a zase jsme se oba podívali na náš poklad.
,,Proč jsi mi nic neřekla?''
,,Odešel jsi.'' Zašeptala zlomeně a položila
dcerušku, která usnula do kolébky.
,,Zjistila jsem to až po půl roce…'' Zastyděl jsem se. Tak dlouho a ona statečně ve svém lůně nosila půlku mě, druhou měla ona.
,,Odpusť, že jsem tu nebyl lásko.'' Otočil jsem si ji k sobě a objal ji kolem pasu.

,,Já nevím…nedá se to jen tak vymazat z paměti.'' Zašeptala smutně a sklonila hlavu.
,,Promiň.''
,,Stále nevím, jestli ti můžu věřit…i přes to všechno, že tě stále miluju a že jsi nás zachránil…nevím.''
,,Asi dlouho tě budu muset přesvědčovat o tom, že už bez tebe a Renesme nikam nepůjdu.'' Jen si smutně povzdychla a složila ruce podél těla.
,,Bello, lásko, proč mi nevěříš?'' Zvedla ke mně svoje čokoládové oči.
,,Zní to neuvěřitelně…'' Zašeptala.
,,Co je na tom tak neuvěřitelného?'' Zeptal jsem se a můj hlas ještě zněžněl.
,, Že ona žije, že já jsem tu…s tebou…a že mě vůbec…chceš…'' Po tváři jí stékaly další slzy, sklonil jsem se, abych z její tváři zlíbal ty projevy smutku.
,,Ona je v pořádku, ty a já jsme tu, my jsme tu a já tě šíleně miluju.'' Dostal jsem se až ke koutku jejích úst, natočila trochu hlavu a spojila je.
Najednou se mi tělem převalila šílená touha, chtíč a láska i když je jedna z nich- z těch, kteří jsou tu pro naši zkázu. Opatrně jsem ji obtočil paži kolem jejího pasu, chytla mě za bradu a přitiskla ještě víc na svoje rty. Jako kdyby se bála, že jí zmizím…to ale nehrozí. Ještě víc se ke mně přitiskla, pootevřela ústa a já zase vdechoval její opojný dech... Jednou rukou jsem ji chytl za stehno a druhou stále přidržoval v pase, přerývavě dýchala a já s ní rychle vyklouzl z pokoje a mířil do jejího. Rychle jsem přibouchl dveře a přitiskl ji na ně. Stále jsme se rty neodpoutaly a prsty mi zabloudili pod tričko, které si uzurpovala od Alice.
,,Já to, říkala…lháři…'' Vydechla v polibku.

,,Co…''
,,Že jsi mi tehdy lhal- tam v lese, potvrdil mi to polibek.'' Zasténala a zaklonila hlavu. Přejel jsem jí rukou totiž po bříšku a k ňadrům…vzal jedno něžně do dlaně a svoje koleno vpáčil mezi její nohy.
Bella:
Vpáčil se mi kolenem mezi nohy, jednou rukou si mě držel v zátylku a druhou zajel k prsům. ,,Musel jsem, ale už ne, víckrát ne…'' Kousal mě do spodního rtu a já prohla nohu v koleně a obtočila kolem jeho pasu.
,,Chci tě, chci tě tak moc, chci, abych tě přestala chtít, ale nejde to…'' Sténala jsem a v polibku cítila, jak se mu zvedl koutek úst nahoru. Vyklouzl rukou zpod mého trička a pevně objal kolem pasu. Přitiskl pevně na svou hruď a já na něj vyskočila.Ruce jsem mu obtočila kolem krku a on se se mnou přemisťoval po pokoji. Zatočil se se mnou po místnosti a já šťastně zavýskla a zase se přitiskla na jeho rty. Byl to tak opojný pocit, držet ho zase v náruči, dotýkat. se jeho sametové pokožky…líbat jeho dokonalé rty…
,,Tak si mě vem lásko, jsem tvůj:'' Zavrněl a spadl se mnou na postel, když vtom se rozrazily dveře.

,,EDÍÍÍÍ!!!BELLÍÍÍ!!'' Zasmál se Emmett a skočil k nám do postele.

,,Já chvi taký!'' Zasmál se a našpulil ke mně pusu- Edward zavrčel.

,,Promiň, ale nemáš propustku, ani nejsi VIP.'' Zasmála jsem se a on se zatvářil uraženě.

,,A co ty Edí? Dáš mi hubičku?'' Hned jsem vyprskla smíchy.
,,Promiň Emmette, ale myslím, že Rose by z toho nebyla dvakrát nadšenější.''
,,No nic… Hmmm doufám, že jsi už slyšel, že ti Alice chce ukrást Bellu.'' Řekl jakoby nic.
,,Cože?!'' Zahřměl Edward a zesílil stisk jeho ruky.
,,Je párty, za -tři-dva- jedna!'' Najednou se celým hradem rozjela muzika. Byl tam krásný hlas, živá hudba?
,,Co to je?'' Zase se vyrazily dveře a tam stála Sieana a Alice.

,,Čas převlékání!!'' Zavýskly a odtáhli násilím od Edwarda.
,,Alice! Sieno! Pusťte mě!'' Křičela jsem na ně a vzpírala se.

,,Ne, ne, ne, zlatíčko, my si tě vyfešadíme a pak si půjdeme všichni zatrsat.''
,,Nééé!!! Já chci za Edwardééémmm!!!'' Prosila jsem.
,,Jo, však on ti neuteče!'' Zavrčela Alice a Najednou se kolem mě obvázala silná lana…no lana…ocelová lana, která používají na tunová závaží.

,,Co to blbnete?!''
,,Víš jakou práci nám dalo tě sem dotáhnout?'' Vydechly obě a sedli na zem přede mě.
,,Tak jo, můžete si pospíšit?'' Zavrčela jsem. Zavřela jsem pevně oči a nechávala na sebe patlat všechny věci, které jsem stejně nepotřebovala. Navlíkli mě do čehosi a pak už jsem cítila jemné tahání za vlasy.

,,Jste tyranky.'' Zamumlala jsem a všichni okolo mě vyprskli smíchy.

,,Hotovoo!!'' Zasmála se Siena a během chvilky přede mě postavily zrcadlo a já se podívala a na osobu proti mně. Byla…krásná. Černo- modré čaty s filtry- těsně pod zadek, stříbrné boty na podpatku. Vlasy jsem měla zvlněné do loken až k pasu, zvýrazněné rty i oči a na tvářích ruměnec…bezva, vypadám jako totální debil.
,,Vypadáš jako tygřice.'' Zašeptala závistivě Siena a Alice jen přikývla…našla si kamarádky. Až po chvíli jsem si všimla, že jsou všechny překrásně ustrojeny i upraveny- samozřejmě nás Rose všechny rozdrtila svou nadlidskou krásou.
,,Tak jdeme!'' Zasmály se všechny, chytly za lokty a doběhli do obrovské místnosti přecpané lidmi. Hned jsem znejistěla.
,,Co to je?!'' Sykla jsem na ně.
,,Klid, jen hosti, zítra si nic nebudou pamatovat.'' Zašeptala ke mně Alice a já hned hledala známé tváře. Hudba kolem nás hrála, všimla jsem si prvních pár osob, které byly na podiu. Anamarie se s Lucasem a Diegem kroutila na pódiu a každý podléhal jejímu zpěvu…kromě nás. Vypadala dokonaly, obtáhlé kožené kalhoty, které zdůrazňovaly její postavu a volnější bílé tričko. Vlasy měla rozpuštěné a kluci kolem ní měli na sobě džíny a volnější purpurová trička.
,,Zatančíte si se mnou krásná slečno?'' Zašeptal nějaký hlas a já se v očekávání otočila na osobu, která mi obtočila ruce kolem pasu.
,,No, já nevím, já totiž neumím tancovat.'' Zašeptala jsem a zrudla.
,,Nebojte, já vás to naučím a navíc, tanec má každý v krvi.'' Zavrněl a kousl do ušního lalůčku. Zaklonila jsem hlavu a rychle se k němu otočila.
,,Začneme?'' Usmál se mým pokřiveným výrazem a táhl na parket, kde se vlnilo stovky těl ve vášnivých tancích. Na stropě visela disco koule a odrážela světýlka. Hned jak jsme došli doprostřed parketu mě Edward chytil okolo pasu a začal se mnou tančit. Chytl mě za boky a hned tím gestem naučil pohyby.
,,Nech se unést lásko…mysli jen na ten rytmus…'' Vydechl těsně mě a políbil na rty. Působilo to na mě dokonale. Sklouzl rukama na moje, zvedl do výšky a pak sklouzl na záda a moje zase pomalu přejížděly zpátky po mém těle. Políbil na víčka a donutil zavřít oči, přitiskl se blíž ke mně a já ztratila hlavu. Dokonale mi vygumoval myšlenky a já se začala bez zábran kroutit, točit a zhluboka dýchala. Každou chvíli jsem cítila, jak se moje rty otřely o jeho, ale nespojily se. Nemyslela jsem jen se poddávala vášni, tanci a jeho dotekům, když mi přejížděl po délce těla. Přinutila jsem se otevřít oči a zírala do jeho překvapených a toužebných. Usmála jsem se tomu a otočila se k němu zády, přitiskla se k němu a houpavými pohyby pánve jsem ho donutila, aby byl v mojí režii.
,,Chci tě.'' Zavrněl a já se usmála, přitiskla se ještě víc k němu a cítila jeho ruce na mých pažích a druhá jezdila po stehně.
,,A co hodláš pro to udělat?'' Zašeptala jsem jen pro jeho uši. Pevně mě chytl kolem pasu a otočil k sobě.
,,Sleduj.'' Zasmál se, pomalu mě nadzvedl, ale chodidly jsem se stále dotýkala parketu a během pár chvil se octla přitisknutá ke stěně.
,,Jsou tu lidi.'' Protestovala jsem, ale on spojil naše rty…ztratila jsem niť. Když jsem se k němu začala šíleně naléhavě tisknout, odtrhl se a chytl za ruku.

Arash & Helena-Pure love

 

Pomalu mě tahal ven ze sálu a když jsme byli v chodbě trhl paží a já mu letěla přímo do náruče, spadla na jeho hruď. Zvedla jsem k němu obličej a než jsem stačila mrknout už mě zase zatýkal v polibku.
,,Chodba…'' Vydechla jsem omámeně. Uchichtl se v polibku, otevřel dveře a jen co jsme byli uvnitř zase začal líbat a laskat.
,,Bože…'' Zavrněla jsem.

,,Počkej, jsem trochu zaneprázdněný lásko, až pak…'' Zasmál se a kousl do kůže u krku. Cítila jsem, jak mi malý potůček krve stéká po krku až k dekoltu, ale bolest žádná.
,,Miluju tě.'' Zašeptala jsem, rukou mu cuchala vlasy a tiskla si ho k sobě. Jazykem mi slízl krev a pomalu svlékal šaty.
,,Už znám tvou schopnost lásko…regenerace… '' Šeptal
,,Regen- co?'' Zašeptala jsem toužebně, zatímco on polibky zasypával můj dekolt.
,,Regenerace… uzdravování…sex…'' Vydechl jako poslední a já se zasmála.
,,Chceš?'' Zvedl ke mně svůj roztoužený pohled.
,,Hned.'' Zavrčel a už jsem ležela na posteli. Polibky jezdil po celé délce mého těla, přes čelo, víčka, nos, rty, krk, dekolt…paže, stehna… hlasitě jsem oddechovala a bylo mi jedno, jak trapně to asi vypadá. Chytl mě za spodní lem sukně a přesouval kus látky dolů. Šaty bez ramínek sklouzávaly níž…níž a níž. Šaty už byly dole a zase se vrátil k mým rtům. Kousal, sál a po chvíli zase odlepil a sjel na moje tělo.

,,Edwarde.'' Vydechla jsem zase a zvedla na něj pohled. Hned se vrátil k mému obličeji a já se mu začala vpíjet do očí. Rukama mu zajela pod tričko a posouvala nahoru.Usmál se mému počínání. Přitiskl svoje rty k mým, rukama mě nadzvedl pod sebou do sedu a já si sedla na něj. Odtrhla jsem se rychle od něj, zasténala a rychle mu svlékla tričko. Moje ruce, rty, celé mé tělo bylo nedočkavé a toužilo po něm. Zůstala jsem jen ve spodním prádle a on v kalhotách…byly hezké, ale zachvíli budou na cimpr-campr. Začala jsem se mu na nohách pohupovat a zase spojila naše rty. Dopadl na záda a já se zasmála, zamířila polibky přes hruď, objela jazykem pupík a zajela do něj až ke kalhotům. Nevím, kde se to ve mně vzalo, ale zuby jsem rozepla knoflík. Překvapeně ke mně zvedl hlavu.
,,Jak?''

,,Pššt…'' Utnula jsem ho a rychle políbila na rty a zase se vrátila k jeho kalhotům, které jsem z něj po chvíli strhla. Zůstal jen v černých boxerkách a pak jsem nic neviděla. Octla jsem se pod ním. Toužebně a se strachem v očích na mě zíral a pak se sklonil k podprsence.
,,Líbí se ti?'' Zavrněl a zuby chytl mašličku mezi ňadry.
,,Jsou hezké, mám ještě jedny stejné, ale-'' Nedokončila jsem to. Překvapeně jsem zírala na Edwarda, který držel mezi zuby moji podprsenku a potutleně se usmíval.
,,Tys mi ji roztrhl!'' Zastěžovala jsem si. Rychle jsem si rukama zakryla holou hruď a on odhodil podprsenku.
,,Co to děláš?'' Zkrabatil obočí a nesouhlasně si mě měřil. Místo odpovědi jsem zčervenala.
,,Jsi překrásná, kolikrát ti to mám říkat.'' Zasmál se, jeho prsty odpáčily od mé hrudi paže a zase políbil. Obtočila jsem mu ruce kolem krku a ještě víc se k němu přitiskla. Jedna jeho ruka mi jela po délce těla až dojela k poslednímu kusu oblečení…tanga. Chytl za látku a škubl. Ještě víc jsem zrudla, ale nepřestával mě líbat. Sjel prsty až k mému nejcitlivějšímu místečku a vnořil. Zasténala jsem mu do úst, nemohla jsem uvěřit, že je tu tenhle moment, tenhle dokonalý bůh a že jsme sami. Zaklonila jsem hlavu, rty se mi přesunul na krk a po chvíli prst zmizel z mých útrob a něžně do mě vnikl. Zase jsem zasténala a kroužila boky. Oddávala jsem se šílené rozkoši a přerývavě dýchala. Nevydržela jsem to a překulila se nad něj. Obkročmo si na něj sedla, hrudí se přitiskla k němu a dál se milovali…


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hurt 29:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!