Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hurt 13

Plakát


Hurt 1313.Kapitola..MILUJU TĚ. Jelikož je prý 13. nešťastný číslo, tak jsem chvíli dumala nad tím, zda TOTO nenechat na jindy, ale kašlu na to. Varuju! Tahle kapitolka je pro 15+! Neberem vyjímky:D Komentíky, kritiku...všecičko.

Vzbudila jsem se až po západu slunce.

,,Kolik je?‘‘ Vydechla jsem chraplavě.

,,Něco okolo deváté.‘‘

,,Uuuhhh…‘‘ Zaskučela jsem a hodila si na hlavu polštář.

,,Co je? Bolí tě ruka?‘‘ Hned mi držel ruku a zkoumal ji.

,,Ne, ale mě se nechce spáááát!‘‘ A odtrhla polštář od svého obličeje. Sledovala jsem jeho pobavenou tvář nad mojí a rozjel se mu pokřivený úsměv.

,,To je všechno?‘‘ Zasmál se a já přikývla.

,,Ty jsi nemožná.‘‘ Zasmál se a objal.

,,Dej mi chvilku.‘‘ Běžela jsem do koupelny a tam zase hodlala strávit pět minut. Sundala jsem ze sebe noční košilku a stoupla si do sprchového koutu. Pustila jsem si ledovou a po pěti minutách horkou. Střídala jsem je takhle nevím jak dlouho. Musela jsem donutit svoje tělo, aby se probudilo, nechci spát a tak si hodlám poprvé poslechnout CELOU svou ukolébavku až do konce.

Vylezla jsem ze sprchy, chytla první ručník, který mi přišel pod ruku a zabalila se do něj. Voda mi odkapávala z konečků vlasů a nechávala jsem za sebou mokré stopy. Sakra! Zapomněla jsem si nějaký triko ve skříni. Budu si tam muset dojít. Vystrčila jsem hlavu z koupelny a ohlédla se po ložnici. Kde je můj osobní bůh? Šla jsem k posteli a na ní ležel malý lísteček s elegantně napsaným vzkazem a růží.

,Zaběhl jsem si pro svačinku, jsem zpátky za půl hodiny- teď je 22:45 jsem u tebe ve čtvrt. Opatruj se. Miluju tě.‘

Lehla jsem si v ručníku do postele a růži si položila vedle hlavy. Voněla neskonale sladce i kdyby měla jiné jméno na kráse a půvabu by jí to neubralo a voněla by stále stejně. Naskočila mi husina a přetáhla jsem přes sebe prostěradlo a ručník hodila do kouta místnosti.

I přes moje předsevzetí, že si konečně poslechnu celou ukolébavku mi to nevyšlo.Víčka mi zase klesla…

 

Edward:

Musel jsem na lov- preventivně. Rozběhl jsem se nejdál od ní abych se mohl nechat unést instinkty lovce. Kousek za vodopádem jsem už necítil její opojnou vůni a okamžitě jsem se rozběhl za klokany a chytil i pár koal.
Konečně menší změna po medvědech a pumách. Nechal jsem svému srdíčku doma psaní a hodlal se vrátit i o pět minut dřív, ale lov si nechtěl počkat. Skoro jsem v krvi plaval. Šílený. Musím už přestat.

Mám poslední minutu a pak běžím za ní. Za mým srdcem, láskou a andělem v jednom. Snad nebude moc dlouho čekat. V dáli jsem viděl bílý dům a už jsem lezl neslyšně přes okno.

Slyšel jsem klidné oddechování. Hledal jsem očima můj smysl bytí a našel ho v posteli. Vedle její hlavy ležela rudá růže, kterou jsem jí tu nechal, aby mohla trhat lístečky, dokud se nevrátím, ale nakonec to na ni zaúčinkovalo jako uspávadlo.
Tiše jsem se k ní přiblížil a posadil se na okraj postele. Spala klidně a spokojeně se usmívala... Její ruka sebou škubla a odhrnula okraj prostěradla- obnažilo její rameno a záda. Zpod přikrývky vykoukla její bílá noha, přehodila si ji přes látku a ta skončila mezi jejími stehny.

Šokovaně jsem zíral na ni. Ona šla spát nahá?! Je sebevrah! Nejkrásnější sebevrah, kterého miluji. Tiše zasténala něco ze spánku a po tváři se jí rozjel úsměv. Opatrně jsem si lehl vedle ní a procházel od tváří až k ramenu konečky prstů. Její tělo vyzařovalo šílené teplo, spalující, opojnou vůni a volala mě celým svým bytím.

Její ruka se najednou vzpřímila a padla na mou hruď. Automaticky se ke mně přitulila a já přestal dýchat. Tiše vydechla moje jméno. Její ruka mi pomalu projížděla přes hruď a vtom zamrkala očima.

,,Uh, promiň.'' Zašeptala a zvedla ke mně hlavu.
,,Budeš ještě spinkat?''
,,Ne.'' Vydechla až se mi z toho zatočila hlava.

,,A co budeme dělat?'' Zeptal jsem se se zájmem.Přimhouřila oči do škvírek, pousmála se a pak udělala něco, čím mě dokonale zaskočila.

Natáhla se a spojila naše rty. Lem se zase posunul o něco níž a odhalil kousek jejího dokonalého ňadra. Když se naše rty od sebe na vteřinu oddělily něžně a s láskou zašeptala moje jméno. Rukama jsem ji chytil kolem pasu a přetáhl si ji na sebe. Prostěradlo už zakrývalo jen její boky. Její rty se zlehka otíraly o mé a zase spojily v polibku. Něžně, ale naléhavě se ke mně tiskla. Rukama se opírala o mou hruď a já cítil zase to teplo sálající z jejího těla. Ještě víc jsem si ji k sobě přitiskl, narážel o její rty a nechával se unášet vášní.

Netoužil jsem po její krvi, ale po ní. Po její existenci a momentálně i jejím těle. Byl jsem pod vládou chtíče.

Co nejjemněji jsem procházel prsty jejím tělem. Od krku, přes záda až k pasu. Opatrně jsem se překulil nad ni. Bál jsem se, abych ji nijak neublížil- je přece tak křehká- můj sladký anděl se na mě usmál a přitáhla se na mé rty. Celá se třásla, přerývavě dýchala, srdce jí jelo jako vrtule a její prsty mě k ní tiskly.

,,Bells.'' Vydechl jsem nechtěně a ji to ještě posílilo a rukama zajela k pásku mých kalhot. Nemohl jsem se jí bránit. I když jsem tisíckrát silnější, nešlo to.
Pomalu je sunula dolů a dech se jí třásl. Dívala se do mých očí, snažila se zapamatovat si každý detail. Nosy jsme se dotýkaly, rty se nám o sebe otíraly, ale stále se vpíjeli jeden druhému do očí, dokud mé kalhoty neletěli na zem vedle postele.

Ještě víc se ke mně přitiskla. Nešlo tomu odolat. Sjel jsem z jejích rtů k hraně čelisti a sjel ke krku. Koncem nosu jsem ji zřejmě lechtal- tiše se zachichotala. Projížděl jsem jí prsty z druhé strany krku- tep se jí rozjel, srdce jí snad třepotalo- a sjížděl jsem k ramenům, odtud zamířil ke středu, přes její ňadra, objel jsem jejich kontury a nakonec k pupíku a zajel zase na boky.

Jemně jsem začal odhrnovat prostěradlo, které nás dělilo.Ruce se mi snad poprvé v celé existenci třásly. Zase jsem spojil naše rty a kus látky byl rázem pryč z ní.
Její sladké, teplé a poddajné se tlačily na mé- studené, mramorové a stejně chtivé jako ty její. Jednou rukou jsem se podepíral vedle její hlavy, abych ji pod sebou neumačkal a druhou jezdily po celé linii těla.
Nic jemnějšího jsem nikdy nepocítil. Jako by její kůže byla nejjemnější samet. Její pravá ruka mi přidržovala obličej blízko jejího a druhou měla položenou na mém pasu a hlavu měla nadzvednutou, aby nerozdělila spojení našich rtů.
,,Edwarde…'' Šeptala v polibku. Přitiskl jsem své rty k Belliným naléhavěji. Už to nebyl tak jemný polibek, ale plný vášně a touhy. Náhle otevřela oči. Byly jiné. Jiskřičky je změnily. Hnědá- čokoládová- byla tmavší a hlubší.

Rozdělila od sebe nohy a váhavě se usmála. Opatrně jsem spojil naše těla a začal se pomalu v ní pohybovat. Zaklonila hlavu, objala mě nohama i rukama kolem těla a vypnula se pode mnou.

Měla pootevřené rty, zhluboka vydechovala, zavřela víčka a boky mi vycházela vstříc. Byl to opojný pocit. Byl jsem konečně….celý. Jedna část mě chyběla- byla to ona- ale teď jsme se shledali a ona se mi plně odevzdala. Tichým pokojem se kromě šumění vlnek od nedalekého moře ozývaly naše vzdechy. Její byly spojeny ještě se steny rozkoše.

,,Miluju tě.'' Zasténala během tempa mého přirážení a naléhavě políbila. Jazykem jsem objel její rty a zase je spojil.

,,Miluju tě.'' Vydechl jsem a zrychlil přirážení. Zaryla mi nehty do kůže a vykřikla. Z koutku oka ji vykápla slza a naléhavě zasypávala můj krk polibky. Přesunul jsem se zase rty na její a dotkl se jejího jazyka svým.

Instinktivně se začaly proplétat, stejně jako naše těla, zkoumaly se. Nešetřili jsme dotyky a šeptáním jmen a slov lásky. Její srdce bilo jako splašené, tělo jí tepalo. Třásla se pode mnou. Kapičky potu jí klesaly po stehnech, šíji, pažích, ňadrech a ještě víc se ke mně přitiskla- jako kdyby chtěla, abychom plně splynuli v jednu bytost a nikdy více se nemohli rozdělit. Nic nás už nemohlo rozdělit.

Dala mi sebe, poslední kusy své nevinnosti, kterou jí hrubě vzaly a ona ji teď dobrovolně darovala mě. Stejně jako já jí.

Miluju ji tak moc, až by to mělo být zakázané.Její paže se jemně jako motýlí křídla pohybovaly na mých zádech a příjemně lechtaly. Zase jsem se k ní přitiskl. Byl to přirozený pohyb. Jednoduchý, nepoznaný, slastný a opojný. Tolik pocitů, tolik lásky, tolik štěstí a nával vzrušení… Bylo to něco, co jsem nikdy neokusil- zakázané ovoce. Ona byla zakázaná a já si ji stejně utrhl. Lákala mě a já ji podlehl- nelituji toho.

Zase zaklonila hlavu a vykřikla. Ta chvíle, ten moment, kdy dosáhla vrcholu blaha, kdy v místě kde se naše těla spojovala začala tepat šílená energie, byla… Nedá se to slovy popsat… Je to neskutečné, jak se člověk- v mém případě upír-může cítit naplněný, dokonalý...

Ve stejnou chvíli pro mě explodoval celý svět a já dokázal vnímat jen ten tepot, teplo s zimou smíchané v mém těle a přecházející do jejího. Její vzechy, jednotlivý bouřlivý tepot srdce a její dotyky- pro to bych zemřel znova... Držet ji v náruči, dotýkat se jí, zasypávat polibky a vychutnávat si těch jejích bylo nemožné odmítnot- stále nechápu, jak jsem byl schopen odolávat. Ochutnal jsem ráj. Jak sladký...jak dokonalý je, když je v něm ona se mnou...

,,Miluju tě...'' Vydechli jsme oba nastejno a zase ztratili hlavu v objetí toho druhého, v jeho polibcích a vzájemných dotyků ...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hurt 13:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!