Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hudba mého srdce 2. kapitola

Sraz Ostrava!!! 09


Hudba mého srdce 2. kapitolaBelle nedá spát to, co se stalo, a proto se vydá na tajnou akci, která nedopadne nejlépe.

Celou noc jsem strávila na okenním parapetu. Nemohla jsem ani za boha usnout. Pokaždé, když jsem to vzdala a šla si lehnout, něco mě znovu donutilo jit se podívat, jestli ho náhodou neuvidím. Byl jako magnet, i když jsem ho ani pořádně neviděla. Hlavou se mi honily různé myšlenky. Co když to byl nějaký houmlesák? To byla jedna z těch, které naplno vyhrávaly hned po té, která křičela v zápalu radosti o prince na bílém koni, nejlíp v mustangu.

Začalo se rozednívat a já nabrala víc odvahy. Nejsem posera, ale trošku světla neuškodí. Přece jenom bych tam nerada zahučela do nějaké díry. Seskočila jsem z okenní římsy a pořádně se vyzbrojila. Byla jsem jako tajný agent ve službě dobra. Stoupla jsem si před zrcadlo a zatvářila se jako drsňák.

„Jsem James, James Bond,“

„A já tvůj otec, který nechápe, co děláš ve čtvrt na čtyři v černé kombinéze s baterkou za páskem!“ zakřičel taťka z chodby a pohoršeně si mě měřil v pootevřených dveřích. Vyletěla jsem jak tajfun a shodila při tom i lampu z nočního stolu a rychle zabouchla dveře.

„Tatíí!“ zapištěla jsem zoufale a on se začal chechtat jako blázen.

„Moc vtipný, no,“ zašeptala jsem a práskla sebou do postele.

„Nevymýšlej blbosti a jdi spát!“ zavolal na mě, než se zaklaply dveře od ložnice.

Protočila jsem oči a vysoukala se z černé kombinézy na lyže. Pot mi kapal z čela a já uznala, že lyžařské oblečení nebude to pravé.

„Ale vypadalo to opravdu nadějně!“ zakývala jsem uznale hlavou a mrskla s ní do skříně.

„Bello, jdu do města něco vyřídit. Vrátím se až kolem osmé večer!“ zakřičel mi táta do ucha a na mě to zapůsobilo jako probuzení klaksonem, vystřelila jsem z postele poslepu a hledala tichý úkryt.

„Nemotej se tady a jdi se nasnídat… a měla bys navštívit koupelnu, vypadáš opravdu zvláštně,“ zasmál se a odešel. Někdy opravdu pochybuji, že je to můj otec a ne mladší bratr.

Promnula jsem si oči a zmateně zamžourala do té tmy. Mamka zase aktivně zatáhla závěsy, ach bože. Rozešla jsem se k oknu a přerazila se o lampičku, která se válela po zemi.

„Kterej idiot to dává na zem!“ zařvala jsem vztekle a po všech čtyřech se doplazila k oknu. Vyšplhala jsem se na obě nohy a odtáhla závěsy. Zaměřila jsem se na dům a zamrkala. Byl tam a civěl přímo na mě!

 

„Hej ty! Počkej!“ zapištěla jsem na něj a rychle se otočila. Začala jsem zběsile hledat kousky oblečení. Rychle jsem na sebe navlíkla dlouhou mikinu a ponožky a utíkala jako střela po schodech.

Vyletěla jsem ze dveří a rozběhla se k velké železné bráně.

„Proč jsem si nevzala alespoň boty, probůh!“ zamumlala jsem si pro sebe a vydala se na horolezeckou akci, protože nebyl čas se vracet. Ještě by mi utekl a co pak! Přešplhala jsem vstupní bránu a běžela zahradou ke dveřím. Pár metrů od cíle jsem se zastavila a vydýchala se. Přece jenom - kdyby to byl nějaký hezoun, tak se tam nemusím přiřítit jako funící parní válec. Upravila jsem si vlasy a dýchla si do ruky. Dech ok, oblečení katastrofa. Fajn, Bello, jde se na to!

Zaklepala jsem na dveře a ty se s vrznutím otevřely. Scénka ze starých krváků, no bezva.

„To dáš, neboj se holka!“ podpořila jsem se chabě a překročila práh.

„Haló? Je tady někdo?“ zavolala jsem do domu a dveře se s ránou zavřely a mě zaplavila vlna hysterie, ve které jsem se mohla s klidem koupat. 

 


Nejsem si jistá, jestli povídku někdo bude číst, tak budu ráda za názory, jestli má cenu dál psát nebo ne.

Díky 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hudba mého srdce 2. kapitola:

 1
4. LuMo12
17.03.2012 [17:44]

Už som ani nedúfala, že túto poviedku ešte niekedy uvidím. Som rada že si sa k nej vrátila a určite si prečítam aj pokračovania. Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [15:25]

BellaSwanCullen8určite pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [11:43]

JessyJééj, konečne je tu ďalšia kapča. Hurááá.. Bella alis James Bond nemala chybu Emoticon
A som zvedavá, čo sa jej prihodí v "strašidelnom dome." Prosím, rýchlo pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
14.03.2012 [9:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!