Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hrátky s ohněm - Prolog

Z Jasperova deníčku


Hrátky s ohněm - PrologAutorky: anetanii, Sharlot33...
Další den věčnosti Edwarda Cullena, avšak co dokáže probrat ledové srdce zase k životu? Do malého městečka Forks se přistěhuje nádherná, záhadná dívka jménem Isabella, nikdo o ní nic neví, všichni se jí straní včetně upírů. Edwarda ona kráska učaruje natolik, že se od ní nedokáže držet dál. Mezi Edwardem a Isabell je zvláštní pouto, které si nikdo nedokáže vysvětlit. Tohle není pohádka, městem otřásají brutální vraždy, se kterými si neví rady ani upíři.

Prolog:

 

 

Slyším… kostelní zvony. Jejich zvuk je tak krásný, a přitom až mrazivě děsivý... Ohlašuje smrt. Slyším, jak srdce zvonu zoufale naráží na kov, jako by se chtělo osvobodit. Marně. Do zvonění se přidává temný chorál mnoha hrdel. Začínám mít strach. Všude je tma. Nic necítím, nevidím…. Nevím. Prosím, ani nevím koho, jen abych věděl. A ještě víc prosím, aby konečně ustala ta pekelná kakofonie zvuků. Opravdu… vše na chvíli ustalo. To ticho mě kdoví-proč uklidňovalo.

 

 

 

O 135 dnů dříve:

 

Lásku jsem nikdy nepoznal, ale nepřestal jsem doufat. Náhled na tento cit mi dala rodina a pozorovat její dokonalé vazby mě trápilo ještě víc než osamění. Každý den jsem svědkem jejich spokojených tváří a láskyplných pohledů. Věděl jsem, že je trápí moje netečnost, ale najít si k sobě partnera jen abych nezůstal sám, se mi příčilo ještě více než-li vidina smutné věčnosti.

Po každé, když se v hlavách dívek objevila má postava a jejich smyšlené příběhy plné něžností, někdy až zvrhlých představ, musel jsem se otřást. Jak můžou o mně tak nepokrytě snít? Jak může někoho naplňovat vztah bez lásky, přijde mi to stejné jako džbán bez vína. Vzdal bych se všeho pro lásku, obětoval bych duši ďáblu najít ženu kterou bych miloval. Zvláštní jak blízko jsem byl pravdě. Je logické, že za vše sladké se jednou musí zaplatit krutá daň, věděl jsem to od začátku a byl jsem s tím smířený.

 

Již přes sto let bloudím po tomhle světě. Mám sice rodinu, kterou mám opravdu moc rád, ale já potřebuji něco víc. Potřebuji svou drahou polovičku, někoho, koho budu milovat, komu budu vyznávat svou nehynoucí lásku, o koho se budu starat, při kom budu stát i v těch nejhorších situacích. Nevidět ji na vlastní oči, neslyšet ji v myšlenkách, došel bych k názoru, že nic takového jako láska neexistuje, že je to jen vymyšlený cit básníků a poetů, aby poblouznili ženy a ty se jim pak vrhli k nohám. Přesto jak dlouho už jsem na živu, se lásky objevuje čím dál tím míň, jako by lidstvo zapomínalo na city a snažilo se vypudit onu slabost ze své hlavy.

Zvláštní jak se časy vrací. V dobách minulých, kdy láska nehrála moc velkou roli a sňatky z rozumu byly na denním pořádku, bylo skoro nemožné být s tím komu darovali srdce. Možná to bylo romantickou dobou a lidi si splnění snů víc vážili než dnes, ale v současnosti se taky společnost snaží nedbát na city a jednat podle vhodnosti. Samozřejmě jsou výjimky a ty já obdivuji. Stále se nevzdávám, i když moje naděje je někde na bodu mrazu. Přece někde musí existovat dívka stvořená pro mě. Dívka, se kterou bych tvořil dokonalý pár. Dívka, která by mě milovala se všemi mými chybami.

Proč jen nemohu spát, mohl bych si vysnít svůj malý vlastní svět, alespoň na chvíli uniknout svému vědomí. Ale i to by byla pouhá náhražka a zoufalství, které by následně přišlo, by mě složilo na kolena.

 

Den co den prosím Boha o smilování, o zázrak. Jenže, co když oslovuji toho nesprávného?

Byl jsem vychován v době, která věřila v nebe a snažila se žít podle nejlepšího vědomí a svědomí. Možná v tom je ta chyba, už dávno se na mě podobné zákony nevztahují, jsem upír, bezbožné stvoření temnot a boží desatero je pro nás tak trochu k smíchu, já sám jsem porušil skoro všechna přikázání.

Co když ten, který mi může pomoci, se nachází na opačné straně než je nebe? Co když můj zachránce je sám ďábel? Jedno je jisté…

Až moc jsem byl zamilován do lásky samotné, než abych byl ochotný se vzdát. Byl jsem rozhodnutý vykoupit lásku peklem.

 

 

Krev je tekutina, kterou si mnoho lidí spojuje se smrtí a mají z ní hrůzu. Snad to mají v podvědomí uložené tak, že při její ztrátě přichází smrt, a když je někdo zabit, automaticky je jí všude kolem mnoho. Ale krev je něco úžasného, dává život, je to čistá energie a bez ní bychom nemohli existovat. Už jen její barva v nás vyvolává zuřivost a vášeň.

Používá se od pradávna při rituálech, má význam naší životní energie, tak proto. Lze ji ale snadno nahradit třeba v obřadech Wicca obyčejnou šťávou z jablka, vždyť jablko je přece ovocem pokušení, hříchu a lásky. Já osobně ale upřednostňuji při rituálech krev pravou, přece jen nic vás nespojí tak, jako krev.

 

 

Další

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hrátky s ohněm - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!