Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hra na schovávanou 2 - 10. kapitola

Adioma


Hra na schovávanou 2 - 10. kapitola10. kapitola je na světě a v ní zlomový okamžik, kdy Bella vytáhne eso z rukávu. Co se odehraje v kapitole a jaké překvapení si pro Bellu připraví Rachel a Renesmé? Příjemné čtení vám přeji! Enchantress

Bella

Tři měsíce jsem ve městě zamilovaných a ironie je, že jsem se tu opravdu zamilovala. Ještě před rokem jsem si říkala, že se nikdy nezamiluji, protože mé srdce patří stále Edwardovi, ale mýlila jsem se. Matthew je dokonalý… Šeptáme si slovíčka lásky, líbáme se a držíme se za ruce. Tohle je pravá láska! To s Edwardem bylo pouze pobláznění. Možná jsem ho milovala, ale nebyl to partner na celou věčnost. Nejvíce mě těší, že mě přijala i jeho sestra a z nás se staly skvělé kamarádky.

„Bells, zvoní ti telefon, vytrhl mě z přemýšlení Matthew. Okamžitě jsem ho zvedla, protože to byla Alice, a já si myslela, že holky začaly zase vyvádět. Slyšela jsem, že se mají dokonce rády a tráví spolu mnoho času…

„Bello, musíš přijet do Volterry, řekla vyděšeně a já se vylekala.

„Alice, stalo se něco? ptala jsem se vystrašeně.

„Rachel se pohádala s Edwardem a pak se pokusila o sebevraždu. Carlisle a Rosalie jsou u ní a zachraňují jí život! zašeptala Alice a já nebyla schopna slova. Moje dceruška… Moje dceruška se pokusila vzít si život, a to všechno kvůli tomu hajzlovi! Jak já ho nenávidím. Jestli se jí něco stane, tak se on může rozloučit se svým životem!

„Jedu tam, řekla jsem se vzlykem a típla to.

„Jedu s tebou, řekl mi hned Matthew, protože celý rozhovor slyšel.

„Nejedeme! Využijeme můj dar,špitla jsem a šla se rychle obléct. Oblékla jsem si pouze džíny a triko. Chytla jsem svou lásku za ruku a soustředila se na svůj dar, který mi umožnil cestovat. Během pár vteřin jsme stáli na náměstí před hradem. Neváhala jsem a rozběhla se do hradu. Bylo mi jedno, že by mě mohl někdo vidět. Mnohem důležitější je má dcera…

„Alice, kde je? A jak je na tom? ptala jsem se Alice, když jsem ji viděla, jak sedí na zemi a utěšuje Renesmé. Obě byly nešťastné a nejhorší na tom bylo, že jsem nebyla schopna rozumně přemýšlet.

„Bello, nevypadá to dobře, zašeptala Alice a já se rozvzlykala. Ona nesmí zemřít! To raději zemřu já… Musí být přeci způsob, jak ji uzdravit, a pak mi to došlo…

„Zachráním ji! řekla jsem tiše a vešla do pokoje, kde byl Carlisle s Rosalie a pokoušeli se ji oživit. Měla jsem dar, který umožní někoho vyléčit… Holky ho měly také, ale nevěděly o něm, a to bylo dobře, protože vyčerpával, ale pro své nejbližší bych udělala cokoliv.

„Pusťte mě k ní, zašeptala jsem a oni mě poslechli. Soustředila jsem se na svou energii a sílu a hned poté jsem se soustředila na Rachel. Najednou začaly naskakovat přístroje a její puls se zrychloval. Mě sice síly opouštěly, ale byla jsem rozhodnuta jí dát všechno. Já se z toho nějakým způsobem dostanu…

***

Probudila jsem se ve velké posteli a vedle mě seděl Matthew, Renesmé a Rachel. Rachel měla obvázanou ruku, ale jinak vypadala úplně normálně.

„Mami, omlouvám se,zašeptala ihned Rachel a já se posadila. Znovu jsem cítila energii, která mě opustila.

„Neomlouvej se… Spíš bych se měla omluvit já, protože jsem vás sem poslala,řekla jsem pravdu.

„Mami, díky tobě jsme si našly s Rachel cestu k sobě, a navíc… Jsme rády, že jsi zase šťastná, a my slibujeme, že nebudeme vyvádět, řekla Renesmé a mrkla na Rachel, která na malou chvíli zmizela, a pak se vrátila. V ruce držela dvě kytice květin a něco skrývala za zády. Jednu kytici podala Renesmé a postavily se k sobě.

„Maminko, jsme rády, že tě máme. Jsme rády, že jsme tvoje. Jsme neskutečně rády, že máme úžasnou mámu, která je schopna pro nás obětovat vlastní věčnost, proto nám dovol, abychom ti něco předaly,“ řekly zároveň. Nejdříve mi daly kytice a pak úhledně zabalený dárek. Nedovedla jsem popsat své pocity. Tolik mě to hřálo u mého mrtvého srdce…

„Holky, to jste nemusely, zašeptala jsem dojatě, ale oni mě popohnaly, abych otevřela dárek. Poslechla jsem a nestačila se divit. Bylo to fotoalbum plné fotek, kde byly holky ještě malé holčičky a měly se rády. Všechny tyhle fotky byly úžasné… Na některých jsem byla i já, ale něco mě zajímalo. Kde vzaly tyhle fotky? Ani o nich nevím…

„Bello, nezapomeň, že jsme u vás trávily mnoho času, promluvila zvonivým hláskem Alice, která vtančila do pokoje. Najednou jsem se cítila šťastná jako nikdy dřív. Měla jsem rodinu, opravdovou lásku a dvě úžasné dcery, které si našly cestu k sobě.

„Co si o sobě myslíš? zakřičel Edward, který vešel do pokoje.

„Edwarde, laskavě se uklidni! odpověděla jsem a odložila věci vedle sebe, abych mohla vstát.

„Jsi mrcha!

„Edwarde, chápu, že mě nemiluješ a popravdě o to ani nestojím, ale nechápu, proč děláš pořád peklo. Kdybych chtěla, tak jsi dávno obyčejný upír,“ řekla jsem mu vyrovnaným hlasem.

„Jak asi? zeptal se nechápavě a já se zasmála.

„Pamatuješ na listinu, kterou jsi podepsal? Přeci je v ní napsáno, že vládu nad upíry mám já. Carlisle, Jasper a ty jste zástupci, které jsem určila já!

Edward ztuhl na místě a já se podívala na ostatní členy rodiny, kteří právě vešli do pokoje. Buď mě bude chtít zabít, ale to se mu nepovede, nebo ustoupí, což mu jeho hrdost nedovolí…


 

Tohle je desátá kapitola a do konce povídky zbývá pár kapitol. Trvalo to dlouhou dobu a vše bylo kvůli mé lenosti, protože kapitola byla napsaná… Ještě jednou se omlouvám!

9. kapitola - Shrnutí - 11. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra na schovávanou 2 - 10. kapitola:

 1 2   Další »
14. nadenka
15.03.2012 [6:59]

ccc, prej dva dny já tady čekám už 2 měsíce!!!!!!!!!

13. nadenka
23.02.2012 [18:30]

PROSÍÍÍM!!! UŽ MĚ NEMUČ!!! PROSÍÍÍÍÍM!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. nadenka
20.02.2012 [16:32]

Ale no táááák!!! To mi už děláš naschvál!!! JÁ CHCI POKRAČOVÁNÍ!!! PROSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

77Alex77: Já se zklidňovat nepotřebuji, ale ona potřebuje popohnat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.02.2012 [18:58]

enchantressnadenka: omlouvám se, ale ještě to přepisuji,protože jsem se rozhodla pro happy end pro všechny strany, tak bud ještě tak dva dny trpělivá... ;) Emoticon Emoticon Emoticon

13.02.2012 [21:45]

77Alex77nadenka: skľudni hormón.... Emoticon Emoticon Emoticon

9. nadenka
13.02.2012 [21:08]

Tak jo a jsem nasraná!!!! čekám tady měsíc jak trubka na pokráčko a ono nic!!! Víš jak jsem nervózní jak to dopadne??? Zvlášť, když jsi z mého miláčka udělala hajzla???? Jestli si myslíš, že to přežiju ve zdraví jseš na omylu!!!! JÁ CHCI POKRAČOVÁNÍ!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Nenynka
08.02.2012 [17:42]

Jsem zvědavá, jak tohle dopadne... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.01.2012 [5:39]

jesikataUzasny Emoticon Emoticon

6. Lucka
22.01.2012 [20:31]

tak to jsem zvědavá, jak bude dál Edward reagovat. Jen mě překvapuje, že o svoji dceru a Bellu neměl ani trochu strach. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Jana
22.01.2012 [18:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!