Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Houslistka 19

worvdanikkuba


Houslistka 19Edward se konečně pokouší chovat slušně. XD

EDIT: Článek neprošel korekcí 

19. kapitola

 

A jak mi ten upír slíbil, tak to taky bylo. Pokaždé, když se u nás ukázal Matty, choval se tenhle upír opravdu ukázkově a vždycky, když se s malou někde zadrhli, poslušně zavolal. Úplně pokaždé! A o tom mém zkolabování už nepadlo ani slovo. Nessie se jednoduše povědělo, že se mámě udělalo špatně, a tím se celý incident zametl pod koberec.

Edwardovi teď nikdy nechyběl úsměv na tváři a já si na tuhle jeho příjemnou stránku zvykala až s neskutečnou jednoduchostí. Konečně jsem se mohla trochu uklidnit a začít mu i malinko důvěřovat.

Třeba až tak zlý nebude…

Každopádně nebylo na škodu, když jsem ho sem tam i obezřetně hlídala.

Jeden přece nikdy neví!

Pomáhal mi v mnoha ohledech, a tím nemám na mysli jen Nessie a její výchovu. Začal platit účty a nechtěl slyšet ani slovíčko o tom, že se na to složíme. Stejně by to byl výsměch, když veškeré peníze, co mám, nepochází z koncertů, ale od Jaspera. A oni nakonec byli bratři.

Jasperova prvotní nechuť se s Edwardem nějak hlouběji bavit taky vzala za své v okamžiku, kdy díky jeho jedinečnému daru pochopil, že se ten upír skutečně umoudřil. Možná dokonce dospěl… Já taky vypadala daleko líp. Edwardovo spolubydlení mi rozhodně prospívalo.

Každý den jsem měla nejen snídaně, ale i obědy, večeře a někdy společně s Nessie i nějakou tu svačinu. Naučil se vařit velmi rychle a už mě k tomu téměř nepouštěl, tedy až na případy, kdy u nás měl jíst Matthew. To jsem pokaždé přebrala štafetu já, abych ho tak zbytečně nevyužívala a netrápila. Přece jen to jeho chlapské ego nebylo bezedné a Edwardovo nově opravené bylo dokonce víc jak k uhýčkání. Nechtěla jsem, aby se vrátil ten starý.

Teď se mi opravdu žilo skoro jako v ráji.

Ten nový se mnou i denně trénoval. On hrál na piáno, já na housle a neskutečně nám to šlo. Vždycky jsem se nad tou naší perfektní souhrou usmívala jak totálně šťastný blázen. Bylo to zvláštní. I přesto všechno, co mi kdy udělal a řekl, jsem mu postupně začínala přicházet na chuť. Vím, že nikdy nedokážu zapomenout na tamto, ale pevně jsem doufala, že nepříjemné vzpomínky vyblednou tak rychle, jak zázračně hezky se začal chovat on.

Mockrát jsem od té noci přemýšlela i nad tím, co mi tehdy pověděl. Prý žárlil… Měla jsem ve všem a hlavně v sobě samotné šílený binec. Tak moc jsem se ho chtěla zeptat, jestli je to pravda a on ke mně skutečně něco cítí nebo…

Ne, všechno to byly jen pitomé hlouposti.

Umlčet ten protivný hlas, co mi neustále našeptával, jak je Edward ty poslední tři týdny neskutečně dokonalý, bylo někdy nemožné a přímo k zbláznění. Po nocích se mi zdávalo právě o něm. V začátcích to byly hlavně vzpomínky na to, jak mi ublížil, ale vždycky se z něj nějakým zázrakem vyklubal hodný upír… Přesně takový, jako je teď. Později to však byly hlavně nereálné představy nás dvou… v posteli. Ano, stačilo na to jen pomyslet a byla jsem červená úplně všude. Nejhorší bylo vědomí toho, že jen pouhé sny o Edwardovi mě dokázaly tak mohutně rozvášnit, až jsem se na posteli probouzela celá zadýchaná a… mokrá. A to hlavně mezi nohama.

To Matty nesvedl.

V koutku duše jsem se modlila za to, aby to na mně nikdo nepoznal. A hlavně on, protože i kdybych ze snu pouze špitala, slyšel by stejně dobře, jako bych to rozhlašovala megafonem. Každé ráno mi pak po podobném snění trvalo notnou chvíli, než jsem se odhodlala vylézt z ložnice. A téměř pokaždé, když se na mě od sporáku otočil s tím jeho vědoucným úsměvem, tváře mi vždycky panicky zahořely.

Nešlo tomu nijak poručit.

Nessie a Edward teď už byli téměř nerozlučná dvojka. Spříznění a spřáhnutí naprosto ve všem. To ale neznamenalo, že by ji nechal dělat všechno, co ta malá ještěrka chtěla. Naopak, pokud se pokoušela vydupat si naprostou blbost, napovrch Edwarda vylezla právě ta část, která se mi tolik líbila. Zodpovědná a rodičovská. A pokaždé vypadal tak dospěle a…

No, prostě sexy.

Ruku v ruce, jak mně a malé Edward prospíval, Matthew na tom byl úplně obráceně.

Začínal se chovat pořád víc a víc podivně. Jak se Edwardovo chování a nálada lepšila, ta jeho rapidně klesala. Všimla jsem si toho celkem okamžitě a toužila si jít pro radu ke čtenáři myšlenek, protože měl všechno jak na talíři. Věděl přesně, co se mému příteli honí hlavou, ale pokaždé jsem se zarazila před jeho zavřenými dveřmi.

Tohle jsem nemohla. Nešlo to!

Tak jsem si vždycky v duchu povzdychla, zatnula zuby a raději vzala do zaječích.

A všechno šlo dál… 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Houslistka 19:

 1
6. Seb
25.04.2020 [18:32]

Já si zase nemůžu vzpomenout, jak to bylo s Mattym Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. vinnetou
23.04.2020 [14:45]

Olala! No jo, musí dojít k nehode, aby se namaloval přechod. Tak snad to Edwardovi vydrží

4. Selena18
22.04.2020 [23:24]

3. BabčaS.
22.04.2020 [20:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Zvedavka
22.04.2020 [19:00]

Tak, nějak si tu svou přezdívku musím zasloužit Emoticon A přidáváš naprosto ukázkově Emoticon Už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2020 [21:53]

KikketkaZvedavko! Kapitoly už jsou předem určené a nechtěla jsem se v tom přebytečně vrtat, takže jsou některé kapitoly delší a některé bohužel kratší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale přidávám je jak na běžícím páse! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!