Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hormóny proti Edwardovi! - 1. kapitola

kristen


Hormóny proti Edwardovi! - 1. kapitola Hormóny idú skrátka tvrdo proti Edwardovi!
Bella vs. Harry Potter?

Voľné pokračovanie Ako privolať upíra.

                   

Takže, spočítané, podčiarknuté a poviedka bola odhlasovaná!


Celkom hlasovalo 139 ľudí. Z toho 110 pre „áno“, 14 pre „možno“15 pre „nie“.


Voľné pokračovanie Ako privolať upíra.

                                                        

                                                                   •••

 

„Zlato?“ ozvalo sa z kúpeľne.

„Hm?“ Ani som nezdvihol pohľad od knihy. Práve som čítal napínavú pasáž jak staré gate. Z Ohnivej čase práve vypadol papierik s Harryho menom...!

„Edward?“ zavolala na mňa zase manželka.

„No?“ Snažil som sa dočítať čo najrýchlejšie stránku a rýchlo otočil na ďalšiu.

„Edward!“ Bella bola už značne naštvaná, tak som rýchlo zaklapol knihu a položil ju na nočný stolík.

„Áno, láska?“ opýtal som sa veselo, no keď som sa pozrel smer kúpeľňa, sánka mi padla až niekam pod posteľ.

Bella stála vo dverách len v čiernej saténovej košieľke s krajkou, ktorá jej siahala sotva pod zadok. Gaštanové vlasy jej splývali na plecia a s rukami založenými na prsiach, klopkajúcou nôžkou a naštvaným výrazom v tvári bola neskutočne sexi. Nasucho som prehltol. 

„Bells?“ šepol som omámene a sledoval jej nadúvajúci sa plný dekolt pri nadychovaní a vydychovaní.

Teraz, ako sa jej pomaličky zaobľovalo bruško a prsia plnili, bola neodolateľná. Chcel som si ju pritiahnuť k sebe a oddať sa vášni v tých hebkých perinách.

„Edward, uvedomuješ si, že ja ako tehotná žena, mám určité potreby, ktorým sa nemienim brániť?“ zavrčala po mne a našpúlila pri tom naštvane pery.

Len som mlčky prikývol a ďalej ju sledoval.

„A ty ako môj manžel, by si mi mal v tých potrebách vyhovieť,“ pokračovala ďalej a vôbec si nevšímala, že sa postupne na posteli posúvam jej smerom. „Lenže, teba viac než vlastná manželka, ktorá umiera túžbou po vášnivom a spaľujúcom sexe, zaujíma nejaký Harry Potter a Ohnivá čaša!“ Rozhodila rukami a naklonila hlavu na stranu.  „Vzdávam sa! Na teba snáď nič nezaberá, ani čierne krajky, zvodný pohľad... skrátka nič!“ hovorila stále viac a viac rozladene.

Ja som sa len spokojne usmieval a pomaly k nej pristupoval až som ju oblapil rukami okolo pása. V tom momente mi z hlavy vyfučal celý Harry, aj s Trojčarodejníckym pohárom.

„Edward, čo to robíš?“ opýtala sa mrzuto a chcela sa odo mňa odtiahnuť.

„Plním si manželské povinnosti,“ šepol som jej do ucha. „A momentálne sa sústreďujem na tvoje potreby.“ Perami som jej prechádzal po sánke, krku a nežne jej zahryzol do ušného lalôčika.

„Momentálne potrebujem ísť na záchod a celkom slušne ma zdržuješ od vykonania tejto potreby,“ povedala odrazu.

Celý som stuhol, prestal sa hrať s jej lalôčikom a odtiahol sa.

„No, šup, šup.“ Rukami ma odtláčala a svoje slová myslela úplne vážne. Zarazene som od nej odstúpil a už len videl ako zatvára sa sebou dvere do kúpeľne.

Tak tomu sa hovorí ľadová sprcha, pomyslel som si a otočila sa späť k posteli. Len som mrkol jedným očkom po Harrym a spoza dverí sa ozvalo: „Opováž sa tej prekliatej knihy dnes ešte dotknúť!“

 

                                                                  •••

             

Zabuchla som dvere na kúpeľni, stiahla si nohavičky a sadla si na záchod.

Presne som si vedela predstaviť ako Edward teraz stojí pred zabuchnutými dverami s prekvapeným výrazom. Už, už som to chcela vrátiť späť a pokračovať pri bozkávaní môjho ucha a krku, lenže... „Opováž sa tej prekliatej knihy dnes ešte dotknúť!“ skríkla som vzápätí na to. Našťastie si je Edward vedomý toho, že proti hnevu tehotnej ženy nič nezmôže, takže tam tú knihu nechá a pôjde radšej dole za bratmi. Bola som si tým istá.

„Prekliaty Harry Potter,“ zamrmlala som naštvane a nechápavo zavrtela hlavou. „A prekliata čierna krajka.“ Schytila som do ruky kus látky a prevliekla si cez hlavu saténovú nočnú košieľku, s ktorou som mala ešte pred chvíľou úplne iné plány.

Spláchla som a rukami sa oprela o veľké biele umývadlo. Vlasy mi padali do očí, z ktorých najskôr vyžaroval hnev, no neskôr strach. Strach z odmietnutia. Čo ak ma už nechce? Čo ak preňho už nie som viac príťažlivá?

Bella, mysli! Okríkla som sa v duchu. Pre koho by už mohla byť príťažlivá žena v treťom mesiaci tehotenstva? No rozhodne nie pre sexi upíra ako je Edward. Tomu by sa páčil niekto ako je Rosalie. Krásna a štíhla blondína, s plnými prsiami a dlhými vlnitými vlasmi.

Zapozerala som sa do zrkadla a na lícach som cítila pomaly tečúce horúce slzy.

Zotrela som ich opakom ruky a odvrátila sa od tej uslzenej tváre v zrkadle. Rukami som si pohladila vypuklé bruško a slabo sa usmiala.

Presne som si pamätala ten moment, keď som to oznámila Edwardovi. Najskôr mi nechcel veriť, no keď videl ako sa tvárim, začal sa bláznivo smiať, objal ma okolo pása a točil sa so mnou ako v tých romantických filmoch.

 

                                                                 •••

 

Opatrne som zabuchol dvere na spálni a zišiel dolu po schodoch.

„Prekliate hormóny,“ zamrmlal som si popod nos a nechápavo pokrútil hlavou.

„Ale čo-to, Bella ťa vykopla zo spálne? Čo to bolo tentoraz, Harryho naháňal vlkolak?“ podpichol ma Emm z gauča. Naštvane som zavrčal. „Oukey, už mlčím,“ smial sa a pridal na ovládači hlasitosť. Práve sledoval baseball, jeho najväčšiu vášeň, až po Rose, samozrejme.

„Emmett, nechaj ho. Chudák, Bella mu dáva riadne zabrať,“ zasmial sa Jazz, ktorý práve schádzal ruka v ruke s Alice zo schodov. Len som prevrátil oči.

„Hore hlavu, braček. Pár sladkých slovíčok a zase to bude dobré,“ upokojila ma Alice.

Skrivil som tvár. Obával som sa, že v tomto prípade nepomôžu už ani tie sladké slovíčka. Bella vyzerala ako Boh pomsty, keď sa s hlasným tresknutím zavrela v kúpeľni. Neskutočne sexi Boh pomsty.

Vôbec som nechápal zmeny jej nálad, úplne som sa v nej strácal a netušil čo bude nasledovať. Raz som jej na očiach videl ako doslova prahne po každom jednom mojom dotyku a inokedy nakrčila tvár, akoby som sa na ňu už nikdy nemohol ani pozrieť. Aj Jasper na sedačke cítil zo mňa to zúfalstvo.

Ospravedlňujúco som sa naňho usmial a vybehol von z domu – malý lov neuškodí.

 

           

 

Túto prvú kapitolu by som chcela venovať môjmu podpornému stĺpiku - Mcfanici!


Satu



Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hormóny proti Edwardovi! - 1. kapitola :

 1 2   Další »
05.11.2012 [21:44]

NatyCullenSatunko moje milá, ďábelská, veselá, úžasná... Za těma třema tečkama si představ miliony skvělých přídavných jmen vystihující tvoji osobu, dobře? Emoticon Emoticon Jsem moc ráda, že zase píšeš, protože nemám teď moc času na tuto stránku, ale díky tvé povídce tady budu určitě častěji! Četla jsem samozřejmě i drabble, který byl stvořen už před tímto dílkem a zaujalo mě to. Upír si dokáže poradit s mnoha věcmi, ale s těhotnou, kdoví. Emoticon
No, od začátku. Emoticon Trošku mě tam zarážel ten Harry Potter, já nevím, já nejsem žádná fanynka Harryho a k Edwardovi mi to prostě nesedí... Bylo to takové moc dětinské na mě. Ale to je jediné, co ti vytknu, protože mě to tam nepasovalo. Jinak to ale bylo úžasné, pěkné. Je to oddechová četba, nic, nad čím by se muselo hodně přemýšlet a je to zkrátka taková ta zábavná povídka, což se mi líbí samozřejmě, povinné četby mám dost ze školy. Emoticon Bella je typicky těhotná, myšlenky se jí mění z minuty na minutu, úsměv střídají slzy a zkrátka sama neví, co se sebou. Emoticon A Edward? Žije desítky, stovky let, ale na těhotnou nevyzraje... A teď mě napadá. Když on je upír, ona člověk... Tak průběh těhotenství vidíš tak jako v knize, filmu? To by Edward neměl být tak v klidu, ne? Emoticon Ale tady to spíš vidím na moji nepozornost...
No, to už by asi stačilo na první kapitolu, co? Emoticon Emoticon Prostě je to super, jen tak dál! Su ráda, že zase píšeš, ďáblico! Emoticon Emoticon

03.11.2012 [19:54]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.11.2012 [10:56]

VerCullenDítě, ty jsi blázen. Emoticon To byla úžasná kapitola, naprosto skvělá! Emoticon Úplně jako ty, jsi prostě talent. Je tu možnost, že mi tahle skvělá povídka snad i nahradí Profesora, ale... ALE! Emoticon Profesor byl jen jeden, takže ho s touhle povídkou nebudeme srovnávat, protože by pravděpodobně nevyšel se zdravým sebevědomím, nebo jak to napsat. Zkrátka chci říct, že, i když jsi nějakou dobu nepsala, tohle dílo bylo lepší než Profík! Emoticon Já nevím, jak je to možné, ale ty se lepšíš prostě nonstop. Emoticon
K ději... Bella se mi líbí, Edwardovi dá dost zabrat. EmoticonTy změny nálad Edward určitě nesnese, i na upíra je těhotná ženská moc velká výzva. Emoticon
A než zapomenu - boží oddělovač. Emoticon Emoticon Pokud se nepletu, jsou to spermie? Emoticon Emoticon Emoticon
Jo, a ještě něco - příště chci dílek mnohem delší! Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak bych ti ještě chtěla říct, že se na další díl samozřejmě těším! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2012 [21:15]

dcvstwilightTak to je senzace, už netrpělivě vyhlížím další, jelikož miluju takovéto oddychové, vtipné a boží povídky! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. šmudla
02.11.2012 [20:32]

jsem úplně nadšená!!! Emoticon ...rychle další! Emoticon Emoticon

9. martty555
02.11.2012 [19:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2012 [0:39]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Nesii
01.11.2012 [23:13]

Zlaté. :)

6. BabčaS
01.11.2012 [19:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.11.2012 [19:15]

BellaSwanCullen8skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!