Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hořko - sladká tajemství 55

Stephenie Meyer


Hořko - sladká tajemství 55Slibovaná porce romantiky. Přeji příjemné čtení.

Před domem Cullenových mi Edward sice vyndal vozík a přirozenou rychlostí ho umístil kamsi dovnitř, ale mě vzal do náručí a jako vzácný poklad si mě nesl tichým domem až do svého pokoje.
„Jsme sami?” podivila jsem se. Bylo šest odpoledne a neočekávala jsem prázdný dům.
„Ostatní budou asi na lovu,” usmál se na mě a spiklenecky mrkl. Už už jsem měla na jazyku otázku, proč šli lovit, když byli předevčírem, ale pak jsem si uvědomila, že jsem se rozhodla, že Edwarda, i přes jeho možné protesty kvůli mému zdravotnímu stavu, bezostyšně svedu. Alice to určitě viděla. A jestli kvůli tomu nechala vyklidit dům, určitě viděla i to, že budu úspěšná. Sice jsem se trošku styděla, že tyhle velmi intimní a soukromé chvíle nezůstávají jen mezi mnou a Edwardem, ale na druhou stranu jen díky Alici jsme měli k dispozici celý dům bez dalších vševidoucích očí a všeslyšících uší.

Posadil mě na gauč a klekl si přede mě. Srdce se mi rozbušilo a krev se mi nahrnula do tváří. Už to bylo tak dlouho, kdy jsme spolu byli naposledy, kdy mě skutečně vášnivě líbal a dotýkal se mě. Přejela jsem si jazykem po náhle suchých rtech a ústa nechala pootevřená. Byl takový kousíček ode mě. Stačilo by se nahnout, překonat těch pár centimetrů a naše rty by se konečně spojily.
„Nemáš třeba hlad nebo žízeň?” zeptal se zcela nepatřičně. Mnohem více na místě by byla otázka, jestli mi má pomoci se svlékáním.
„Ne, ale je mi hrozné vedro,” zašeptala jsem rádoby svůdně, ale vyšlo to spíš tak nějak nestydle a jakoby s plným nosem. No jo no, sexy kráska ze mě asi jen tak nebude.
„Vedro? Topení pracuje tak jako vždy, když tu jsi,” zamračil se nechápavě a já jen zakroutila hlavou. Muži jsou občas velmi nechápaví, i když jsou to třeba upíři.
Místo dalšího vysvětlování jsem ho vzala za ruku a tu si přitiskla kolem pasu k zádům. Objímal mě a já pobaveně pozvedla obočí, když mu význam vedra docvaknul.
„Ale, lásko, jsi zraněná a já ti nechci nijak víc ublížit. Myslel jsem, že bych ti napustil vanu a zatímco by ses koupala, namasíroval bych ti šíji,” protestoval přiškrceným hlasem a mně se moc líbilo, jak mu přitom černají oči.
„Proti tomu rozhodně nic nenamítám, ale něžným milováním mi ublížit nemůžeš. Naopak, ublížilo by mi tvé odmítnutí,” přesvědčovala jsem ho a přesně poznala okamžik, kdy se nechal strhnout přirozenou touhou a mou blízkostí.

S tichým zasténáním se ke mně přitisknul a už bez váhání vyhledal mé rty. Třásla jsem se blahem, když jeho polibek přestal být jen jemným dotykem motýlích křídel a stal se vášnivým a nenasytným. Přímo jsem cítila, jak mé rty nabývají pod těmi jeho na objemu a nalévají se krví. Chtěla jsem ho nohama obejmout kolem boků, ale nohou v sádře jsem nemohla hnout, takže jsem použila jen tu nezraněnou. Hrdelně se zasmál a zajel mi rukama pod tričko. Bez jakékoliv výzvy jsem zvedla ruce vzhůru, ta v dlaze šla ztěžka, ale natěšení na další laskání mi dodalo potřebnou sílu, a nechala si ten kousek látky přetáhnout přes hlavu. Jakmile se pak jeho ledové ruce dotkly mého holého bříška, se spokojeným zasténáním jsem se zaklonila v zádech a nabídla mu tak krk i hruď k polibkům.

Přejel mi rty přes bradu až k hrdlu a to zasypal tisíci drobnými polibky. Mučivě pomalu postupoval až k lemu podprsenky a já v tu chvíli děkovala prozřetelnosti, že jsem si vzala opravdu krásné prádlo lemované krajkou. Jazykem obkroužil kontury krajky a já už se celá chvěla prožívanou slastí. Díky jeho rychlosti jsem ani nezaznamenala, kdy mi povolil zapínání na zádech. Najednou mi prostě ramínka podprsenky klouzala po ramenou dolů přes paže k loktům. Od pasu nahoru jsem byla nahá a Edward se ode mě kousíček odtáhl a zálibně si mě prohlížel. Jindy bych se asi styděla, ale v ten okamžik jsem pro stud neměla prostor. Velmi pomalu a se znatelnou rozkoší mě pohladil bříšky prstů od ramene přes ňadro k pupíku, který obkroužil, a zastavil se až u pásku kalhot.

„Jsi tak krásná,” zašeptal vzrušeně a opět vyhledal mé rty. Nechtěla a nemohla jsem zůstat pozadu. Rozechvělými prsty jedné ruky jsem mu rozepínala knoflíčky na košili a tu mu pak servala z ramen. Tlumeně se zasmál mé dychtivosti a celou plochou svého hrudníku se ke mně přistihl. Jeho ledová kůže mi způsobovala úžasně příjemné pocity a po chvilce mě až pálila.
Zajela jsem mu rukama do vlasů a přitáhla si jeho tvář k té své. Zlíbala jsem mu každičké místečko na čele i lících. On mi zatím dráždivě jezdil prsty kolem páteře. Droboučké vlnky horka se mi rozbíhaly do celého těla.

Sama sobě jsem se snažila sundat džíny, ale opět se projevila má nešikovnost. Ono svlékat se jen jednou rukou nebylo zrovna snadné. Tou zdravou jsem zatáhla za zip s příliš velkou razancí a silou a vytrhla ho. Zůstal mi v ruce. Nevěřícně jsem na něj zamrkala. Edward mě přestal líbat pod klíčkem a podíval se, co mě tak zaujalo. Chvíli zip v mé drobné ručce sledoval a pak mi zabořil hlavu do vlasů a jeho tělo se začalo otřásat nekontrolovatelnými výbuchy smíchu.

„Bello, to… Víš, že tě miluju?” vyrazil ze sebe mezi záchvaty veselí a stále se třesouc mi z džínů gentlemansky pomohl.
„Ten zip si schovám na památku, ju?” usmál se těšně před tím, než přitiskl své rty k prstům u mé zdravé nohy. Chvilku jsem na něj koukala jako vyoraná myška. Vážně mi líbal nohy? Ale když se s laskáním a polibky dopracoval až k podkolenní jamce, pochopila jsem, že líbání nohou je velmi, ale skutečně velmi příjemné.

Milovali jsme se pomaloučku, něžně a s tichými vyznáními lásky. Edwardovi by byla pohodlná jakákoliv poloha, ale pro mě se mu to v sedě zdálo ne úplně pohodlné. Ve víru vášně mě vyzvedl a položil na záda. Oba jsme ale pozapomněli na sádru a podpatek na ní. Jedna jeho hrana byla poněkud ostřejší a rozsekla kožený potah na pohovce v celé délce. Zvuk trhané kůže se nedal přeslechnout. Provinile jsem si skousla ret a podívala se na zničenou oblast. Čouhala z ní bílá výplň. Nemohla jsem si pomoct, ale tentokrát jsem se rozesmála já.

„Víš, že máme obrovské štěstí, že Alice bude za zničené džíny vděčná, protože bude moct koupit nové. A máme tolik peněz, že gauče mi taky můžeš ničit denně a klidně několikrát,” pošeptal mi pobaveně do ucha.
„Když mi denně dáš důvod je ničit,” vrátila jsem mu s úsměvem.

Chvíli jsme se dívali jeden druhému do očí a pak najednou už na žádná slova nebyl prostor. Naše rty se věnovaly úplně jiné činnosti než mluvení.


Příjemně unavená milováním jsem ležela přikrytá teplou dekou na posteli na Edwardově hrudi a nechala se vískat ve vlasech. Téměř neslyšně mi broukal mojí ukolébavku a mně bylo moc krásně.
„A co takhle slíbená koupel s masáží, má drahá paní Cullenová?” navrhl a já spokojeně zavrněla.
„To už bych se asi rozpustila blahem,” odpověděla jsem se zavřenýma očima a úsměvem na rtech.
„To bych nerad. Rozpuštěnou bych tě nemohl líbat,” zašeptal, vytáhl si mě až k sobě a skutečně mě políbil. Dlouze, vášnivě a svůdně. Zapředla jsem a pohladila ho po bříšku.
„Kdepak, teď je na řadě koupel,” zasmál se a v mžiku jsem seděla ve vaně, na sádře měla igelit a na sobě cítila krásně teplé kapičky vody. Musela jsem zatřepat hlavou, abych se z té změny vzpamatovala.

Opřela jsem se a zavřela zase oči. Edward mi do vany přidal jemně vonící olejíček, který mě přímo znatelně a možná i viditelně uvolňoval a vytvářel pěnu. Když mi voda zakrývala i kolena a vrcholky prsou, Edward ji vypnul a postavil si za má záda stoličku. Posadil se na ni a dodržel slib. Něžně mi hnětl svaly na ramenou a masíroval šíji. Slastně jsem vzdychala a vrněla. Ztuhlé svaly doslova tály a já se vážně rozpouštěla. Měla jsem pocit, že zkapalňuji a brzy se ve vodě rozplynu.

„Víš, že jsi hlasitější než na té pohovce před chvílí? Asi začnu pochybovat o svých schopnostech milence,” ozval se za mnou Edwardův hlas. Zněl pobaveně a tón byl v podstatě tím jediným, co jsem vnímala. Obsah jeho sdělení jsem ve svém rozpoložení nebyla schopná pojmout.
„Hmm,” zmohla jsem se na  zamručení v odpověď.
„Takže jsem lepší masér než milenec?”
„Hmmm.”
„Vezmeš mi mě během prázdnin znova?”
„Hmm.”
„A pozveme všechny spolužáky?”
„Hmm.”
„Svatba bude v kostele a dovolíš mi pak zajistit svatební cestu kamkoliv a nebudeš protestovat?”
„Hmmm.”
„Jsem moc rád, že jsme se tak hezky a snadno dohodli,” dokončil svůj monolog provázený mým vrněním. Od masáže šíje se přesunul k mým nohám a velmi profesionálně mi prohmatal zdravé chodidlo. Usnula jsem po pár minutách.



Probudila mě úžasná vůně čerstvě umleté kávy a míchaných vajíček. Rozespale jsem otevřela jedno oko a když jsem zjistila, že čich mě neklame, rozlepila jsem i to druhé a slastně se protáhla. Na nočním stolku stál podnos s hrnkem kávy, sklenkou džusu, talířem vajec, opečenými tousty, nakrájenými rajčaty a vázou se slunečnicí. Posadila jsem se a opřela se do polštáře za zády. Snídaně do postele se mi rozhodně líbila.

„Dobrá ráno, růženko, už jsem se začínal bát, že ani blízkost jídla tě nevzbudí,” usmál se Edward ode dveří. Vcházel a nesl s sebou velkou tašku.
„Alice ti pořídila pár nových kousků oblečení. Kdybys protestovala, mám tě ujistit, že je všechny brzy zničíme,” zamrkal na mě, odložil tašku a posadil se ke mně.
„Kolik je?” zeptala jsem se ještě trochu dezorientovaná spánkem.
„Jedenáct,” prozradil a zasmál se, když jsem se zatvářila vyděšeně.
„Dneska je volno, nic jsi nezaspala,” uklidnil mě.

Už s úsměvem jsem si vzala hrnek s kávou a napila se. Nikdy nepochopím, jak může upír, který jídlo necítí, vařit a připravovat pokrmy i nápoje tak lahodné.
„Tak mě napadlo, že bychom zítra po oslavě k ukončení střední školy mohli oznámit naše zasnoubení a letní svatbu,” pronesl jen tak mimochodem.
Zakuckala jsem se kafem, které mi místo do žaludku sklouzlo do plic.
„Co… cože?” rozkašlala jsem se a pocítila studenou vlnu neblahé předtuchy. Jako v mlze jsem viděla sama sebe ve vaně a slyšela Edwardovy otázky a své inteligentní odpovědi.  

„To byl ale podvod,” protestovala jsem. Edward se zářivě usmál a nabral na vidličku vajíčka, kterými mi zacpal pusu.
„Možná, ale to jsi neslyšela, že účel světí prostředky a v lásce a válce je dovoleno všechno?” zamrkal a zatvářil se kajícně. Ten dojem ale kazily veselé jiskřičky v očích.

Samotnou mě překvapilo, že nemám chuť s ním bojovat a nějak účinně protestovat. Najednou mě velká a oficiální svatba neděsila. Edwarda jsem milovala a napoprvé vyšel ve všem vstříc on mně. Nyní jsem asi byla s ústupky na řadě já. Navíc, Charliemu by to udělalo radost. Usmála jsem se.
„Tak jo. Co třeba svatba třináctého srpna? To je měsíc před mými narozeninami a Alice tak bude mít dost času všechno perfektně zařídit,” souhlasila a s pobavením sledovala Edwardův šťastný, ale poněkud nevěřícný výraz.

 

Poslední díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hořko - sladká tajemství 55:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!