Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Horečka sobotní noci! 2

kjhgfd


Ahojky, tak máme tu pro vás ještě pokračování. Musíte brát v potaz to, že jsme dlouho nebyli na vzduchu a toto je následek. A jaký je důvod toho, že jsou Cullenovi u LC a MyLoveIsTwilighSaga? Pěkné čtení. LoveCullenka a MyLoveIsTwilighSaga

Část druhá: Když Blázinec, tak jako u nás doma!



Přišla jsem k němu a vzala ho za loket.
,,Tak pojď Dementku, nějak Ti to vysvětlím." zavrčel na mě.
,,Fajn, tak Emmetku." usmál se a jako hypnotizovaný se vydal semnou do mého pokoje, kde byl i Edward s LC.
LC stále chodila kolem Edwarda zírala na něho s otevřenou pusou a sem,tam do něho dloubla prstem.
,,Sednout." poručila jsem jim všem. Všichni si poslušně sedli na postel a zírali na mě, jako na spasitele.

V duchu jsem si probírala možnosti co budu dělat. Mám doma dva upíry a jednu šílenou holku - která opět slintá!
Její ruka se vznesla do vzduchu, její prst se natáhl.
,,Dost LC!" zakřičela jsem na ní a ona sebou trhla. Tak moc se lekla, že si dala s Edwardem hlavičku.
,,Hej už ti někdo řekl, že máš tvrdou palici?" ptala se ho, ale on se jen pořád smál.
,,Co tady vůbec vy dva děláte?" podívala jsem se na ně zkoumavě. Protože jsem odmítala věřit, že se tu jen tak zjevili.
,,No tady Edík vyšplhal na strom a uviděl světýlko tak jsme tu." vtipkoval Emmett a já pohledem sklouzla na jeho ohalenou hruď byla tak dokonalá.

,,Kdo byl ten upír s tím práškem?"
,,No to byl náš bratr. Dneska ráno jsem si stěžoval, že je tahle vláda neschopná nedávají žádné peníze na péči medvídků." řekl lítostivě.
,,Já věděla, že je v tom žrádlo." vyjekla LC

,,My musíme taky jíst." zavrčel Emmet a už LC držel pod krkem.
,,Ježiši LC ty si horká!" pustil ji a LC pleskla zadkem o zem.
,,Emmette kecni si zpět!" křkla jsem na něj
,,Ano mami." odsekl a sedl si zpět na své místo.
,,Jsem rád, že to není moje matka." naklonil se k Edwardovi.

,,Takže vy nám neřeknete co tu děláte?" ptala jsem se ještě jednou. Vážně to musí být jen tou horečkou, protože oni jsou tady! Naši hrdinové! Já to fakt nechápu. Jak to, že jsem si to uvědomila až teď?

,,No popravdě řečeno my ani nevíme. Zrovna jsme byli na lovu, když jsme se najednou ocitly tady. Můžete nám říci, kde to jsme?"
Uff tak tohle bude ještě těžší než jsem si myslela.
,,Chrrchrr." ozvalo se ze země. Podívala jsem se na zem a LC spala.
,,No konečně!" pleskla jsem rukama o sebe. Konečně bude klid.

,,Edwade mohl by jsi..." ani jsem nemusela dokončit větu a on už se zvedal. Vzal LC do náručí a odnášel jí do pokoje. Těkala jsem pohledem mezi Emmettovými oči a vypracovaným bříškem.

Opět někdo zazvonil a já jsem zavrčela. Copak tahle noc nikdy neskončí! Vztekle jsem vykročila ke dveřím. Když v tom mi ujela noha.
Emmett se příšerně smál, ale až do té doby co jsem se mu zuby zakousla do rozkroku.
,,ÁÁÁh." křičel a utíkal po místnosti. Vůbec ho nazajímalo, že se ho ještě pořád držím na oněch partyích! Zatracená LC a její sliny!

Těch oněh partií jsem se rozhodla pustit, když jsem viděla, kam si to Emmet míří - na schody. To bych nemusela přežít.
Zdvihla jsem se ze země a pokračovala v cestě ke dveřím, při tom jsem dávala pozor, abych zase nestoupla do něčeho, co vyprodukovala LC.
Když jsem dorazila ke dveřím, vítězoslavně jsem se usmála - do ničeho jsem nestoupla a přežila jsem bez újmy na zdraví.

Otevřela jsem dveře a zůstala stát udivením a taky jsem se musela tvářit jako úplný debil.
,,Jsi v pohodě?" Prohlížel si mě ten...kluk?
,,Jo? Jo. A co má být tohle?" ukázala jsem na něho. Na sobě měl červený plášť, košíček a červené boty.
,,Červená karkulka?"
,,Ne. Velký zlý vlk." odsekl a sundal si kapuci. To je ten s tím práškem.
,,To jsi ty. Co chceš?" odvětila jsem suše a udělala škleb.
,,Odedneška s tebou bydlíme." konstatoval a už se rval do domu. Do rukou mi jen strčil červenou obálku.

Ani jsem nestačila říct půl slova a už byl ve vnitř.
Tak tohle ještě bude zajímaví.
Sedla jsem si do křesla, otevřela obálku a dala se do čtení dopisu.

Je čas plnit pubertální přání,
když horečka Tě zklátí.
Užívejte daru teď,
po čtrnáct dnů sladký trest.


Stálo zlatým písmem na kartičce a já oddychovala. Dělá si z nás někdo srandu nebo je to pravda? Jestli jsem to správně pochopila máme čtrnáct dní na to, aby jsme si užili s Cullenovými.
Ne, na mě je toho už trochu moc. Dělala jsem, že nikoho nevidím. Šla jsem do svého pokoje, kde ležela LC a u postele přivázaný Edward.
,,Promiň, ale nechci ti zničit postel." řekl, ale já dělla, že nevnímám. Zalezla jsem do postele a rychle jsem usnula.

***

Ráno jsem vstala a rozhlédla se po pokoji.
To nemyslíte vážně!
U postele byl pořád přivázaný Edward, který na mě dělala psí oči, Emmet pařil Country Sprike na notebooku a ten, jehož jméno jsem se ještě nedozvěděla, seděl na gauči a... vyšíval.
Asi ještě pořád sním. Štípla jsem se do ruky. ,,Au!"
Otočila jsem se na LC, která stále spala tak jak jí Edward včera uložil.
Nepřejte si vidět ten polštář. Proč najednou tak slintala! Měla v sobě nějaké psí geny nebo co?
,,LC! Vstávej! Něco se mi zdálo." třepala jsem s ní. LC otevřela oči, zmateně se rozhlédla a zívla. No fuj ty sliny já vážně nědělaly dobře. Prudce jsem jí otočila na bok a hledala jestli jí neroste...
,,Brouku jeslti hledáš ocas, tak ten je většinou v předu." smál se Emmett.
Ne! t´Tohle se mi všechno jen zdá.
,,Co se děje?" Znovu zívla.
,,Zdálo se mi, že tady byl Edward, Emmet a..a ještě někdo. A jsou tu pořád. Ty je taky vidíš?" Táhla jsem ji do pokoje.

Posadila se a zrak jí padl na Edwarda, který vypadal, že se každou chvíli rozpláče.
,,No jistě. Nám se to nezdá. Jej co to máš na krku?" zhrozila se a ukázala na místo, kde mám cucflek.
,,Tak ty toho nenecháš jo?" ptala jsem jí a pustila jí zpět do postele!

Asi se mi to opravdu nezdálo. Tak moc jsem si přála, aby ten hnusnej cucflek zmizel.
Přešla jsem k zrcadlu a najednou jsem žádný neměla.
Já fakt magořím.
Edward v koutě zavyl.
,,LC koukej ho pustit nebo jak se mi tady někde vydělá tak ti v tom vymáchám pusu!" vyštěkla jsem na ní a šla se osprchovat.
Otevřela jsem sprcovací kout.
,,ááá." zakřičela jsem při pohledu na Emmetta, který má na svém přirození omotanou MOJÍ kachničku, kterou jsem dostala od LC!
,,Ježiš tady člověk nemůže mít chvilku soukromí."
,,ÁÁ Emmette! Okamžitě přestaň zneužívat tu kachnu a koukej vylést." řvala jsem na něj.
Podíval se na mě se na mě smutným pohledem a vypadal, že bude taky brečet. Jediny kdo měl právo brečet jsem byla já, protože se z nich zblázním! Už teď jsem zralá do blázince!
,,Omlouvám se, ale víš jak moc mi chybí Rose a tahle žlutá - roztomila kachnička mi jí připomíná." řekl a pohladil ji.

ÁÁáá.. Já už toho mám dost" Kéž by tu byla Rose. Přála jsem si zbožně.
,,Prásk." a vedle mne se objevila Rose.
,,Emmette Cullene! Co tady děláš s tou ubohou kachničkou?" zhrozila se Rose a Emmett na ni vyjeveně zíral.
Zamrkala jsem očima a omdlela.

Propadla jsem se do tmy a byla ráda, že mám alespoň na chvíli klid. Tady je takové příjemné ticho.
To ticho jsem si moc dlouho neužila.
Díky Emmetovi, kderý mě propleskávat, jsem se probrala.
,,Emmete Cullene! To si děláš srandu! Ne jenom, že budu mít na tváři modřiny, ale asi mám zlomenou čelist."
Emmet si sundl ručník, který měl okolo sebe omotaný a přiložil mi ho na tvář a foukal mi na ni.
,,Okamžitě ten ručník vrať tam, kde byl. Já tvoje přirození nepotřebuju vidět, nech si to pro Rose." Emmet pokrčil rameny, poskládal ručník a vrátil ho di police.
,,Nemyslela jsem tam, obmotej si ho kolem sebe." Emm zakroutil hlavou.
,,Rozhodni se, co chceš."
,,Chci, aby sis ten ručník obmotal kolem sebe. HNED!" Emmett se na mě zaraženě podíval, ale nakonec udělal to, co se po něm chtělo.

Sesbírala jsem se ze země a šla do kuchyně, něco si vzít na snídani.
Když jsem tam přišla, tak si LC akorát sypala do misky, na které bylo napsané: LoveCullenka, granule.
Ježiši tady vážně není nic normální.

,,LC uvědomuješ si, že to jsou granule?" ptala jsem se jí nejistě.
,,No já vím, ale Edík taky něco musí papat. Je tak roztomilej. Jen se podívej na ty jeho klásný očička. Nepřipadá ti jako ten kocour ze Shreka?"
Podívala jsem se jejím směrem na Edwarda, který se krčil v rohu.
,,Ne, že bych proti té tvé kamarádce něco měl. Ale je v pořádku?" zeptal se mne úzkostlivě. Jak jsem mu asi měla odpovědět, když jsem to sama nevěděla.
,,No musíme jí dát do klidu. Fakt má horečku. Vždyť se na ní podívej." ukázala jsem na ní. Právě okusovala granule.
,,No co... musím se postarat, aby můj kocourek dostával to nejlepší."
,,Tak dost. Jdeš do postele!" řekla jsem. Ani jsem nemrkla a LC už byla pryč.
Srdce mi bušilo jako o závod! Kde zase je?

Bože jak těhle čtrnáct dnů přežiju?

 

***

Moc děkujeme, že jste okomentovaly takovou šílenost. Protože já osobně bych urychleně hledala číslo na nějakou léčebnu!

LoveCullenka a MyLoveIsTwilighSaga



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Horečka sobotní noci! 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!