Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hon za svobodou 3.kapitola

Já kůň


Hon za svobodou 3.kapitolaNo, tak dloufám, že jste na mě a na mé povídky nezapomněli, jelikož to bych opravdu neunesla... Takže tady máte další dílek Hon za svobodou. Užijte si ho a prosím o komentáře! Děkuji, Vaše ZabZa

3.kapitola – Věci se daly do pohybu

Edward

 

 

,,Můžem,“ uslyšel jsem známý hlas. Přikývl jsem a nastartoval starý náklaďáček. Věci se dali do pohybu. Cirkus opouští své stanoviště a míří jinam. Někam do neznáma, bavit spousty lidí a dětí. Dělat svoji práci jinde. Tak jako každý druhý týden...

 

Přejel jsem první odbočku a tiše si pobroukával písničku společně s rádiem. Prsty jsem melodicky ťukal o volant. Byl jsem téměř na pokraji blaha, ale něco mi vrtalo hlavou.

 

,,Nevíš kam to jedeme?“ zeptal jsem se Jane, jelikož Jack s Kate na zadním sedadle měli jinou práci.

 

,,Vím,“ řekla tajemně, což na Jane bylo trochu nezvyklé. Obvykle jen pokrčila rameny a dál mě ignorovala. Překvapeně jsem na ni pohlédl. Zasmála se a já žasl čím dál tím víc.

 

,,A kam?“ zeptal jsem se překvapeně.

 

Opět se zasmála. ,,Nezastáváš pravidlo: kdo se moc ptá, moc se dozví?“ Zavrtěl jsem hlavou.

,,No, tak v tom případě ti to říct můžu,“ pokračovala. ,,Tentokrát se Fred rozhodl jet do Itálie. Nějaký starý město, říkal. Něco na V… V-Vol....Val... co já vím,“ mávla nad tím rukou. ,,Ale prý se máme na co těšit. Lidé tam jsem prý až moc žhavý na cirkus,“ dodala a rukou potlačila zasmání. Já nestačil žasnout. Takhle Jane nikdy nemluvila…

 

,,Stole se něco?“ zeptal jsem se opatrně a očima střelil do zadu. Ti dva se věnovali sami sobě, takže byla minimální šance, že nás slyšeli.

 

,,Ne,“ zavrtěla hlavou. ,,Mělo by?“ opáčila a zářivě se usmála.

 

,,Neber si to zle..,“ odmlčel jsem se. ,,Ale většinou se chováš jinak. Teď jsi tak… tak…  energická,“ našel jsem to správné slovo a šťastně se usmál.

 

Přikývla. ,,Já vím. Nemám to dělat?“ zeptala se, se strachem v hlase.

 

,,Ne! Ne!“

 

,,Dobře,“ usmála se. ,,Víš… prostě jsem si řekla, že je čas na změnu. Život se má žít a né přežívat.“ Dodala jako rozený filozof a zadívala se z okna ven. Musel jsme s ní souhlasit - měla pravdu…

 

Nikdo

Nahlédnu do lidského myšlení je těžká záležitost, ovšem velice pikantní. Lidé a pak obzvlášť upíři a vlkodlaci jsou velice zvláštní stvoření. Každý zcela jiný, ale přitom tolik podobný. I když si to třeba nemyslíme, všichni jsme stejní a alespoň většina z nás touží po tom samé. Všichni chtějí něco, co má někdo jiný. Chtějí kousíček jeho štěstí a paprsků slávy.

 

Jane se změnila. Proč? To snad ví jenom ona. Jak jsem řekl. Nahlédnou do lidského myšlení jeho obzvlášť těžké, ale stojí to za to. Jane k tomu měla zřejmě určitý důvod. Změnit se. Být jiný…  Někdy to pomůže, začít od začátku. Někdy třeba ne a proto se pak vracíme zpátky... na začátek.

 

Edward pokračuje ve svém životě. Pro zatím. Neví, že v blízké budoucnosti se bude muset vracet na začátek ještě mnohokrát. Že i on se změní. A tím změní všechno a pak se teprve uvidí… Život je nevyspitatelný!

Bella

 

Nebylo úplně lehké vymyslet plán jak utéct ze zlaté klece, ale byla jsem dost chytrá a mazaná na to, abych to zvládla. Musela jsem udělat spoustu ústupků, aby můj plán vyšel. Jeden z nich byl například povolení velkolepé oslavy mých narozenin. To byl jedinečný den, právě stvořený na můj útěk. Všude bude rozruch a nikdo si ničeho nevšimne. Tedy to bylo před tím než jsem se dozvěděla, že všechny východy ven, budou hlídány.

 

Samozřejmě, že jsem vyváděla a řvala, ale pak můj geniální mozek dostal další nápad a já tak musela udělat další ústupek. Musela jsem pozvat nějakého upířího šlechtice a musela jsem s ním trávit nějaký ten čas. Byl další dokonalá osoba pro můj plán. Díky němu se dostanu ven.

 

Ovšem, bylo těžké dodělávat mezery v mém plánu, když všude okolo byl rozruch. Všichni plašily, kvůli oné velké oslavě. Jako kdyby jich neměli za celý ubohý rok už tak dost! Všude samé balónky, dorty, které stejně nikdo jíst nebude. Dárky, tedy spíše velké krabice a hlavně lidi. Lidi, kteří budou odsouzeni na smrt jen kvůli mně, jako jídlo... Věděla jsem, že to není správné, ale přesto jsem to musela risknout.

 

Všechno bylo s oslavou spjaté až moc dokonale. Hledala jsem a dívala se na vše co dělají a hledala v nich mezeru. Jakýkoliv problém by mi mohl pomoct, jenomže oni byli přesní, tak dokonalý! Žádné chyby nedělali, všechno měli dokonale připravené, jako nějaký dokonalý plán...

 

Táta za mnou pořád chodil, byl potěšen, že jsem změnila svůj názor a mí strýčkové jen rozumně přikyvovali. Zřejmě si mysleli, že jsem konečně dostala rozum. Bohužel, to co jsem jim chtěla udělat, nebylo až tak moc rozumné...

 

,,Bello?“ ozvalo se za dveřmi a já si povzdechla. Otec zase otravoval...

 

,,Ano?“ zeptala jsem se. ,,Pojď dál,“ vyzvala jsem ho dřív než mohl odpověď. Musela jsme být diplomatická a nehovořit se svým otcem přes zavřené dveře! Ozvalo se cvaknutí dveří, ale já se neotočila. Věděla jsme jak vypadá a tak jsem ho nepotřebovala vidět. Tím, že jsem udělala některé ústupy se nic nezměnilo na mých citech k němu.

 

Slyšela jsme jeho tiché kroky po mém pokoji, ale ještě pořád s neotáčela - nebyl k tomu důvod. Sedl si naproti mně, do jednoho z křesel, ruce sepjal k sobě. Na tváři měl zamyšlený výraz. Díval se na mě a zřejmě přemýšlel...

 

,,Hodně se toho tady změnilo, co?“ zeptal se a dál na mě upíral své červené oči. Přeběhl mi mráz po zádech.

 

Přikývla se a odvrátila od něj oči.  Nechtěla jsem se dávat do těch jeho, které byly tak chladné...

,,A ty jsi se taky změnila...,“ podotkl a já se zarazila. Přišel na to?

 

,,Ani ne,“ zamumlala jsem. Povzdechl si.

 

,,Ale ano,“ odporoval. ,,Já to na tobě poznám. Jsi taková... usměvavější. Něco se ti muselo stát...,“ zamyslel se. ,Stalo se něco na těch nákupech před týdnem?“ zeptal se a já s zarazila. To už uběhl týden? Teď se všechno slívalo dohromady...

 

,,Ne, nestalo...,“ řekla jsem a překvapeně zamrkla. Týden? Týdne plánování nejistoty? Teď je jasné, že oslava bude tento týden a mě můj plán přišel tak... nedokonalý!

 

,,Aha,“ řekl a promnul si kořen nosu. ,,Opravdu nic?“ zeptal se znovu. ,,Jsi taková jiná.  No, prostě více... přívětivější,“ řekl pomalu a já se opět zalekla. Možná nejsme až tak dobrá herečka...

 

,,Ne,“ řekla jsem pevně a polkla všechny své obavy. Teď už z toho nechci vycouvat, jelikož za pár dní můžu být volná...

 

,,No, tak to je dobře. Nerad bych, abys se měnila jenom kvůli mně..,“ zašeptal a já se v duchu ušklíbla. Kvůli němu a kvůli dalším věcem chci utéct z domova! Vlastně tohle není můj domov...

 

,,Tati?“

 

,,Ano?“ překvapeně zvedl Hlavu. Já si stoupl a přešla až k jeho křeslu. Objala jsem ho okolo krku.

 

,,Mám tě ráda,“ šeptal a jsem a při těch slovech se posílala do pekel. Lži, lži a samé lži... Jeho tělo bylo chvilku ztuhlé, ale pak se uvolnil a neohrabaně mi objetí oplatil.

 

,,Já tebe taky...,“ zašeptal.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hon za svobodou 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!