Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka z houpačky 8.díl - Nes


Holka z houpačky 8.díl - Nes  V tomto dílu jdou Alice s Bellou všechno říct Nes

 

Bella :

Nakonec jsem usnula vyčerpáním poslední hodinu mi ani netekly slzy, jak jsem je všechny proplakala. Nes o ničem neví a nemám v plánu jí to říkat, pokud mě Alice nepředběhne. A ještě horší by to bylo kdyby to řekly Edwardovi. Ale jak ho znám tak to určitě někomu vyčte z mysli. Nebo když už to bude vědět on tak to řeknu i Nes hned ráno, až se probudím, za ní zajdu s fotoalbem. V noci se mi zdál sen byl to ten samý jako první den co jsem viděla Nes. Seděli jsme na houpačce. Ale v tu dobu se sen změnil. Vyšel Edward, tentokrát nebylo sluníčko, nezářil jako v prvním snu. Přišel k nám vzal mi Nes z náručí a sedl si těsně vedle mě já mu opřela hlavu o rameno a on mi jednou rukou hladil po vlasech. Nes v tomto snu byla starší. Nebyl to ten prcek, co jsem našla byla to má velká holka, vypadala stejně jako dneska ráno. Dala nám oběma pusu na tvář a běžela do domu. V tu chvíli mě Edward políbil „mám pro tebe překvapení" řekl. Zvedl mě z houpačky a hodil si mě na záda utíkaly jsem lesem a on mě vzal na jeho louku byla stejně kouzelná jako poprvé. Začal mě líbat bylo to jiné polibky, než ty které jsem znala začaly jsme se svlékat a já se probudila nechtěla jsem aby se mi o tom zdálo ne dnes když jsem se dozvěděla o nás a Nes. No vlastně už včera bylo osm hodin. Alice mi seděla na posteli a koukala na mě jestli zase spustím „ co se ti zdálo Bello ?" zeptala se „ ani nevím nechtěla jsem jí říkat co se mi zdálo" hm „ jen že jsi v noci vrněla jako kotě" zachichotala se „ řekla jsi to už Nes" zavrtěla hlavou „ čekám na tebe chceš jí to říct sama" „ ne ale půjdu tam s tebou".

Alice:

Tak je to zase na mě musím všechno vyřizovat já „ tak pod Bello" chci to už mýt za sebou kde se ta holka courá „ Už běžím". Bella vyšla ze šatní skříně a táhla album „ Co to je ?" zeptala jsem se „ fotoalbum" zamračila jsem se „ To bych bez tebe nepoznala chci vědět co je vevnitř" zvedla jsem jedno obočí „ fotky všechny moje Ed... táty ,mámi, Jakoba prostě všech chci ho Nes ukázat. „ Tak jdeme couráš se jak šnek" táhla jsem Bellu za ruku k Nes do pokoje. Zaťukala jsem „ Nes můžeme dovnitř" zeptala jsem se „ jasně". My jsem ti s mámou přišli něco říct.

Nessie:

Alice s mámou vešli ke mně do pokojíka. Posadily jsme se všechny na postel. Máma měla s sebou velké bílé desky tipla bych si, že s fotkami. Alice začala povídat „ Nes ty nejsi normální dítě kolik ti je?" zeptala se „ 11" odpověděla jsem bez rozmyšlení „ chyba je ti 9" začala jsem se s ní hádat „ Ne je mi 11" zamračila se „ Nes teď mě poslouchej musíš to pochopit a já vím, že to zvládneš jsi chytrá holka" začala mi vyprávět. Když mluvila o mamince, že byla v komatu přitiskla jsem se k ní chudák maminka dva roky ležela bez pohnutí. Alice skončila tím kdy mě máma našla. „ Takže ty jsi moje máma mami" kývla podstrčila mi desky s fotkami a já je otevřela na první straně bylo 5 fotek na jedné jsem rozpoznala maminku. „ Kdo jsou ti ostatní" zeptala jsem se jí „ Začnu z leva odshora ukázala mi obrázek to je tvůj děda vpravo babička a její manžel to jsem já v sedmnácti a to je" Alice to za ní dopověděla „ tvůj táta" dořekla za mámu podíval jsem se na ní ona hodila úšklebek „a to je tvůj brácha Alice" zeptala jsem se jí „ Jo je nevlastní". Potom mi Alice řekla o upírech. Nezděsila jsem se jak se máma bála přišlo mi to fantastické jsem napůl upír to je super „ Alice ale nemáš zuby" začala se smát „ Ty jsou jen nepatrně zvětšený oproti lidským špičákům tak je nepoznáš" pořád se smála. Otočila jsem na další stranu alba, tam byla maminka v objetí táty a všichni Cullenovi, který už znám. Na další straně byla fotka táty, vypadal naštvaně. Pak fotka nějakého kluka měl tmavé vlasy a olivovou plet ukázala jsem na něj prstem „ Jakob můj nejlepší kamarád neviděla jsem ho od doby co jsem tě potkala" odpověděla máma na nevyřčenou otázku. Dále tam byla stránka s jejími spolužáky když jsem si přečetla štítek kde stálo Angela začala jsem se smát „ tak Angela vypadala" „ jo" culila se máma. Pak následovaly fotky našeho domu a mě s mámou nebo Robem. Album mělo ještě hodně volných listů doufám, že ho s maminkou zaplníme.

Bella:

Tak to máme za sebou. Čekala jsem, že to ponese hůř, vzala to úplně s přehledem. Ted byla venku s Emmettem a Rose někde na nákupech nebo co. Já se houpala na síti, svítilo sluníčko. Ale jen v tomto kousku okolo nemá přístup díky barákům a stromům co jsou okolo. A v centru taky není, takže nemusíme mýt strach, že je nikdo odhalí. Zavřela jsem oči a užívala si  chvilky bez Nes když je doma tak si takhle lehnout nemůžu, když už se sem dostanu tak jí musím číst, což se v poslední době nestávalo. Dolehl na mě něčí stín „Alice stíníš a navíc na tebe svítí sluníčko uhni vstřebávám vitamín D" nic stín mi pořád přiléhal na břicho „ Alice slyšíš uhni" když už jsem to říkala potřetí tak jsem otevřela oči ale nikdo tam nebyl a stín stromu na houpačku nešel někdo tu prostě musel stát. Lehla jsem si zpátky a začala se houpat „ Baf" skočila na mě Nes  „Ahoj holčičko jak ses tam měla a jak to že máš mokrý věci" začala se smát „ Bylo to super mami Rose mi koupila šaty a žlutý no a Emmett mě hodil do fontány a seřvala ho za to ochranka" smála se „ To si zaslouží moc tu zlobí jestli budeš nemocná tak to seřvu já" „ Ne mami byla to sranda a voda nebyla studená a hrála mi do toho písnička"  teď už jsem se smála taky ten Emmett je fakt číslo on jí tam hodí na odpolední program vždycky ve dvanáct totiž hraje fontána v centru. A upozorňuje lidi, že začíná odpoledne. „ To jsem ráda, že sis to užila" řekla jsem a zvedla jsem se z houpačky. Šla jsem do domu a Emmett akorát vyprávěl, jak Nes hodil do fontány všichni se smály. Pak mi došlo že se jich zeptám kdo mi stínil „ Hej, kdo z vás byl na zahradě a stínil m i když jsem se opalovala" všichni na mě koukaly, ale nikdo nic neřekl „ já se zlobit nebudu Alice" podle času v kolik to bylo bych to tipla na ní „ ale já to nebyla Bello" odpověděla rázně „ a kdo tedy".



 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka z houpačky 8.díl - Nes :

 1
27.12.2016 [19:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!