Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka od koní - 54. kapitola

jandula


Holka od koní - 54. kapitolaJakpak bude Bella reagovat na Edwardovu přítomnost a s kým se sejde???

*** Pohled Bella ***

Když se ozval jeho hlas, moje srdce vynechalo úder. Jak moc se mi po něm stýskalo jsem si uvědomila až teď. Celé moje naštvání mě přešlo. Byla bych i zrušila dohodu s Lucy, kdyby si ke mně sedl a objal mě… Ale vzápětí mi rozum připomněl, jak nebezpečný tvor on je.

„Pojď dál,“ vyzvala ho Alice a on vešel.

Nechtěla jsem na něj tak zírat, ublížil mi, ale nemohla jsem si pomoct. V těch upnutých džínech a tričku vypadal úžasně. Jak bych se ráda dotkla jeho vlasů, které byly zase v rozcuchu. A ty jeho oči… Oči, které jsem milovala snad ještě víc. Ten okouzlující odstín karamelové barvy…

„Já tě tam odnesu,“ řekl a pak rychle dodal: „Teda pokud ti to nebude vadit.“

‚Nebude,‘ říkalo moje srdce, ale rozum byl přísný.

„Ne!“ řekla jsem příkře a jeho nádhernou tváří se na vteřinu prohnal smutný výraz.

„Dobře, tak tě tam odnese Carlisle,“ řekla Alice a já nevěděla, zda nemám litovat.

Doktor vešel do pokoje a ostatní odešli pryč.

„Bello, opravdu se nemusíš ničeho bát. My jsme jiní než ostatní,“ řekl mi a přistoupil ke mne.

„Ostatní? Ono je vás víc?“ optala jsem se a můj strach vystřídala zvědavost.

„Ano. Moje rodina a pár jedinců žijí naším způsobem, ostatní bohužel ne,“ odpověděl mi a vzal mě do náruče.

Jeho doteky mi byly cizí a pro mě nepříjemné. Proč jsem odmítla Edwarda? I přes všechnu divnost jsem mu ruku dala kolem krku a vyšli jsme z pokoje.

Když jsme sešli ze schodů, přidali se k nám všichni ostatní. Přejela jsem je pohledem a zastavila se zase na Edwardovi. Znova jsem zalitovala toho, že mě nenese on.

Všichni vykročili a zamířili kamsi k lesu.

„Jak jsem ti pověděl, Bello, nejsme jediní upíři. Velký klan žije v Itálii. Menší klany v Egyptě, Denali a jinde po světě. Ovšem až na nás a klan v Denali se všichni ostatní živí lidskou krví,“ řekl mi a mně se zhoupl žaludek.

„Věděla jsem, že jste netvoři,“ řekla jsem a nejraději bych si nafackovala, neboť jsem to nechtěla říct a už vůbec ne nahlas.

„Neodsuzuj nás, prosím. Já i má rodina se živíme zvířecí krví, proto máme žluto-hnědé duhovky,“ poučoval mě dál, jako bych ho vůbec před chvílí nenazvala netvorem. Mluvil na mě uklidňujícím hlasem, jako když dítěti čtete pohádky, až na to, že toto nebyla pohádka, ale horor.

Nejspíše čekal, až něco povím, ale co byste na to řekli vy? Kdybych nevěděla svoje, řekla bych, že jsou blázni.

Nikdo už nic neřekl a my mlčky došli až k místu, kde stály dvě postavy. Jednu jsem neznala, ale ta druhá mi byla povědomá. Když jsem se koukla kolem, všimla jsem si, že něco není v pořádku. Někdo nás sleduje, ale já neviděla kdo.

„Bello, tohle jsem Sam, vůdce smečky, do které patřím i já,“ oznámila mi Lucy, „a ten kluk vedle je ten samý Jacob, který ti, když jsi byla malá, zapatlal vlasy blátem,“ řekla a já si uvědomila, odkud ten obličej znám.

„Jak vidíš, Same, Bella je pořád člověk,“ oznámila mu moje sestra a já na ni vytřeštila oči.

„Cože?!“ vyštěkla jsem.

„Alfa si myslel, že jakmile ses dozvěděla naše tajemství, proměnili jsme tě,“ vysvětlil mi to Edward a stoupl si vedle mě.

„Zbláznil jste se?!“ vyjela jsem po tom snědém člověku přede mnou.

„Ale…“ Nevím, co chtěl říct, ale to jeho „ale“ ve mně ještě víc nahromadilo vztek.

„Žádné ale! Nevím, jak vy, ale oni by mi neublížili! A už vůbec by mě nepřeměnili!“ křičela jsem na něj.

Dost jsem sebou trhla, když se s vrčením objevili mega vlci nebo co to bylo.

„Panebože!“ zašeptala jsem a s hrůzou se dívala na ta monstra.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka od koní - 54. kapitola:

 1
4. atushka
21.12.2012 [20:38]

Krásná kapitolka, akorát škoda že není delší... Emoticon

3. bara
21.12.2012 [16:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ---Veronika---
20.12.2012 [21:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.12.2012 [21:04]

Stefi72 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!